zaczynamy budowac nowy portfel na 2011

Data: 2010-12-30 18:08:24
Autor: Stanislaw
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
Na PEWNO bedzie tam

1. EkoExport

2. IQPartners

3. Grupa PSW,

kto nastepny....mam jeszcze miesiac czasu..

4. Mysle iz wyjasni sie sprawa PHOTON i moze wystartujemy na 2011 z poziomu od

2 do 3 zlotych, tylko z powodu naiwnosci inwestorów....

Ni i co jutro ogłoszenie wyników??? Chyba ostatni dzwonek na podjęcie decyzji.
Jestem pod wrażeniem portfeli za tamten rok i z dużym zaciekawieniem oczekuję
tego na 2011. Swoją drogą to może ktoś zdecyduje się powalczyć z Kroovką i spróbuje pokazać
swój portfel. To w końcu tylko wirtualna zabawa. --

Data: 2010-12-30 20:42:45
Autor: Barbara

Użytkownik "Stanislaw"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2de1.00000251.4d1cbc88@newsgate.onet.pl...

[...]

Przypominam, że takowe "zawody" były prowadzone tutaj - był to słynny NOS autorstwa Jurka Olszewskiego :)
Barbara

Data: 2010-12-30 21:16:41
Autor: Endriu
zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
Przypominam, że takowe "zawody" były prowadzone tutaj - był to słynny NOS autorstwa Jurka Olszewskiego :)

Ech brakuje Pana Olszewskiego, brakuje ....

(oczywiście nie spamującego) ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 22:27:00
Autor: Barbara
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifipcd$kop$1@usenet.news.interia.pl...

Przypominam, że takowe "zawody" były prowadzone tutaj - był to słynny NOS autorstwa Jurka Olszewskiego :)

Ech brakuje Pana Olszewskiego, brakuje ....

(oczywiście nie spamującego) ......
================

Szanowny Hipokryto ;) )))
Jeśli Ty w sposób bardziej lub mniej jawny dotykasz polityki - to to jest OK, ale jak Jerzy cytował opis określonych zdarzeń to to był SPAM ????

pozdrówka Noworoczne :)
Barbara

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 22:38:34
Autor: Endriu
[...]

Co innego wrzucić czasami jakiś wątek polityczny, od któego robi się dyskusja na 50 albo 100 wypowiedzi, a co innego zaśmiecić forum 20-toma nieistotnymi wiadomościami dziennie, na które nawet nikt nie spojrzy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

zaczynamy budowac nowy portfel na 2011