żądamy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u chłopi!!!

Data: 2012-02-07 16:47:28
Autor: pawel
żądamy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u chłopi!!!
Polska to nie państwo  rudego  ryżego  Gajowego . Polska  TO  MY  , wszyscy katolicy ... jak święta  to się dzielimy opłatkiem  ( nawet  palinos , czy palikot) wszyscy dzielą się rybą... zasiadają w pierwszych ławkach w kościele by  dać  wysoka rangę spotkaniom ,  jakie ŚWIĘTA  to  władza pierwsza się garnie do czarnych.  A jak przyznać pasma to ta sama władza ma przepisy oddzielnie dla Kościoła , oddzielnie dla  beretów moherowych  i jeszcze dla innych  osobne przepisy ; a więc  czy to ma znaczyć   DEMOKRACJA , że  dla każdej grupy   robi się inne  przepisy i   PRAWO  ???

Data: 2012-02-07 16:11:07
Autor: Obserwator
żądamy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u chłopi!!!

Tusk juz jest skonczony. Teraz towarzystwo rzadzace Polska od tzw. okraglego
stolu, ma dylemat kim go zastapic.

Sa przymiarki na pijaka Olka Kwasniewskiego, bylego komunisty i prezydenta
przez dwie kadencje. Byc moze, beda rowniez usilowali *podrasowac* wydmuszke,
palikmiota i jego partyjke.

Data: 2012-02-07 16:19:26
Autor: Obserwator
Jak zalatwia Tuska?

...tak jak zwykle: zostana uruchomione postkomusze masmedia. Na Tuska
wystarczy, zlozyc parasol medialny tylko na dwa tygodnie i po Tusku:) Na grupie pojawia sie odpowiednie posty ktore beda wklejac: pietrzykowski,
warzywny i pietrzykowski oraz Grzegosz Z.

Klony herska - beda je popierac.

Data: 2012-02-07 17:25:56
Autor: Marek Czaplicki
Jak zalatwia Tuska?
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 luty 2012 17:19:

[...]

I to wystarczy? Ktoś zamieści jakieś "straszliwe" posty i po premierze? Wielka i straszna jest potęga "ciemnej strony" Usenetu. :-)

Data: 2012-02-07 16:54:10
Autor: Obserwator
Jak zalatwia Tuska?
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

I to wystarczy? Ktoś zamieści jakieś "straszliwe" posty i po premierze? Wielka i straszna jest potęga "ciemnej strony" Usenetu. :-)

wracaj do szkoly specjalnej troski i niech tam probuja cie nauczyc czytania
tekstow ze zrozumieniem. Osobiscie kilka miesiecy temu tlumaczylem ci na tej
grupie przez 5 bitych godzin, jakie media sa w Polsce i jak manipuluja
spoleczenstwem.

Mnie osobiscie nie dziwia twoje *wystepy* na tej grupie. Ty sam nie wiesz
jakiego polityka popierasz co ci udowodnilem w jednym z watkow, kiedy nawet
nie potrafiles obronic Tuska, ani Prezydenta Komorowskiego.

Tragiczne jest to, ze ty nie jestes przedszkolakiem opóźnieniem w rozwoju, ale
facetem po czterdziestce, ktory na dokladke nie ma zadnego kregoslupa
moralnego i jest taka slabizna, ze chowa sie za plecami kazdego glupszego, ale
silniejszego w gebie ktory wypisuje klamstwa i brednie na tej grupie.

Zalosny w sumie jestes i ja ci autentycznie wspolczuje.

Data: 2012-02-07 18:04:32
Autor: Marek Czaplicki
Jak zalatwia Tuska?
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 luty 2012 17:54:

[...]

No widzisz przez pięć godzin tłumaczyłeś a materiał ludzi okazał się odporny. Coś nie tak z teoriami? :-)

Mnie osobiscie nie dziwia twoje *wystepy* na tej grupie. Ty sam nie wiesz
jakiego polityka popierasz co ci udowodnilem w jednym z watkow, kiedy nawet
nie potrafiles obronic Tuska, ani Prezydenta Komorowskiego.

Dla Ciebie obrona kogoś przed kimś to obrzucenie tego  "kimś" odpowiednim stekiem wyzwisk. Więc masz rację nie bronię żadnego polityka. Nie po to jest ta grupa. Do obrony są adwokaci, nie internauci.

[...]

Jak do tej pory to ja piszę przedstawiając się z imienia i nazwiska.

Data: 2012-02-07 17:35:13
Autor: Obserwator
Jak zalatwia Tuska?
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Jak do tej pory to ja piszę przedstawiając się z imienia i nazwiska.

 duze ulatwienie :))

Data: 2012-02-07 18:39:47
Autor: u2
Jak zalatwia Tuska?
W dniu 2012-02-07 18:35,  Obserwator pisze:
Jak do tej pory to ja piszę przedstawiając się z imienia i nazwiska.
 duze ulatwienie :))

Znalem jednego Czaplickiego Wojciecha, historyka z wyksztalcenia. Ale
Markow nie znam ani jednego ;)

Data: 2012-02-07 18:08:19
Autor: Leprechaun
Jak zalatwia Tuska?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgrlj1$rrk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Obserwator się nie przedsatwi bo wstydzi się swego nazwiska! Zaczyna się na "Z", prawda Jureczku? ;)

http://tiny.pl/hjs37

BomBel

Data: 2012-02-08 06:15:56
Autor: stevep
Jak zalatwia Tuska?
Dnia 07-02-2012 o 18:08:19 Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Ale możemy mu nadać jakieś godne nazwisko jak raffowi- Kurwikowsi, albo  azorowi Dupikowski, ja proponuje Sutenerski.

--
stevep

Data: 2012-02-07 18:06:18
Autor: Leprechaun
Jak zalatwia Tuska?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgrkvi$kss$1inews.gazeta.pl...
[...]

My też ci współczujemy!  Łączymy się z tobą w bratnim bólu! Wiemy co to znaczy stracić ojczyznę! Trzymaj się Jureczku ciepło. Pozdrów Bogdana.

BomBel

Data: 2012-02-08 06:14:05
Autor: stevep
Jak zalatwia Tuska?
Dnia 07-02-2012 o 17:25:56 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ale jakie dowartościowanie dla kretynów.
--
stevep

Data: 2012-02-07 17:09:55
Autor: Grzegorz Z.
pawel napisał:

Polska to nie państwo  rudego  ryżego  Gajowego .

Widzę że uczniom Zespołu Szkół Specjalnych Ryży Donek w końcu ufundował
Internet.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-07 09:07:24
Autor: Antenka
On 7 Lut, 17:09, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Widzę że uczniom Zespołu Szkół Specjalnych Ryży Donek w końcu ufundował Internet. <

Teee.... chamek ze Szczeciny! Morda w kubeł, ok?!
Pawełek ma rację! Nawet jeśli jest z "S-ki" to po tym tekście widać,
że ma więcej rozumu od ciebie, ty zboku w pończochach! :-o)))

Antenka

Data: 2012-02-07 18:11:05
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a77a9b05-d4d6-4751-b3a4-2c8785af8fb1do4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Te, chamek z Zadupia Wielkiego! Czy to prawda, że twoje nazwisko kończy się na -ow, imię na r?

BomBel

Data: 2012-02-07 18:22:24
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 7 Lut, 17:09, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Widzę że uczniom Zespołu Szkół Specjalnych Ryży Donek w końcu ufundował Internet. <

Teee.... chamek ze Szczeciny! Morda w kubeł, ok?!

Czy ty mi publicznie grozisz, trans?

Data: 2012-02-07 14:25:46
Autor: Antenka
On 7 Lut, 18:22, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> Teee.... chamek ze Szczeciny! Morda w kubeł, ok?!

Czy ty mi publicznie grozisz, trans? <

Noooo! Twoją czarną pończochą, którą zostawiłeś na marszu, zboku
jeden. :-o))

Antenka

Data: 2012-02-09 20:47:35
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

"Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny" trans.

Data: 2012-02-09 11:52:37
Autor: Antenka
On 9 Lut, 20:47, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

 "Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny" trans.

Dobrze, trans-zboku.

Antenka

Data: 2012-02-07 19:25:11
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-07 18:22, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisał:

[...]

Naprawdę chodzisz w pończochach, Grzechu?=-O

Data: 2012-02-07 19:32:00
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Nie, ale naprawdę byłem na Kolorowej Niepodległej.

Data: 2012-02-07 14:27:41
Autor: Antenka
On 7 Lut, 19:32, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Nie, ale naprawdę byłem na Kolorowej Niepodległej.<

Więc wkrótce pojdziesz do pierdla za zadymę, której byłeś autorem! :-E

Antenka

Data: 2012-02-09 20:47:05
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 7 Lut, 19:32, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Nie, ale naprawdę byłem na Kolorowej Niepodległej.<

Więc wkrótce pojdziesz do pierdla za zadymę, której byłeś autorem! :-E

Tak tak zboczku. Krótce. --

Data: 2012-02-07 19:55:54
Autor: jadryś

Antenka napisał:

[...]

Oczywiście ani jedno ani drugie nie jest czymś nagannym. Problemy tego świata to nie jak usiłują wmówić ludziom wiecznie nienażarte ryje kapitalistyczne - czyjś styl ubierania się czy manifestacja poglądów, ale oni sami.

Data: 2012-02-07 16:14:06
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Widzę że uczniom Zespołu Szkół Specjalnych Ryży Donek w końcu ufundował
Internet.

a ty jakie masz wyksztalcenie? wyksztalcenie mierzysz iloscia swoich nickow na
tej grupie?

Data: 2012-02-07 17:54:46
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:n6wtf2v11i2m$.141d3blham2ze.dlg40tude.net...
pawel napisał:

Polska to nie państwo  rudego  ryżego  Gajowego .

Widzę że uczniom Zespołu Szkół Specjalnych Ryży Donek w końcu ufundował
Internet.

Ewentualnie abiturientom.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-07 09:11:24
Autor: Antenka
żądamy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u chłopi!!!
On 7 Lut, 17:54, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed
POlszewicką_Szajką

 abiturientom<

Ty kapuściany głąbie, bo se język połamiesz. Nie używaj słów, którego
znaczenia nie rozumiesz, ćwoku jeden.
Ty nim nigdy nie byłeś i nie będziesz. :-P
:-o))

Antenka

Data: 2012-02-07 18:13:20
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:93f46473-deb9-403f-843c-122765c139cddb5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Coż za piękne, pełne miłości słowa katolika!

BomBel

Data: 2012-02-08 06:12:45
Autor: stevep
Dnia 07-02-2012 o 18:13:20 Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Wręcz modelowe, ciekawe czy nasza mocherówa będzie się z tego spowiadać?

--
stevep

Data: 2012-02-07 18:20:01
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:93f46473-deb9-403f-843c-122765c139cddb5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Spierdalaj cioto.

Przemek

Data: 2012-02-07 18:27:21
Autor: Grzegorz Z.

pawel napisał:

Polska to nie państwo  rudego  ryżego  Gajowego .

Widzę że uczniom Zespołu Szkół Specjalnych Ryży Donek w końcu ufundował
Internet.

Ewentualnie abiturientom.

Pawełek odreagowuje stres spowodowany tym że dopiero w trzeciej klasie
gimnazjum ksiądz "dopuścił go do Pierwszej Komunii Św.":

http://www.fakt.pl/Komunia-swieta-nie-dla-ludzi-z-zespolem-Downa-,artykuly,143199,1.html

Data: 2012-02-07 18:31:53
Autor: Przemysław W

pawel napisał:

[...]

Niewykluczone, że razem z transem. Może nawet siedzieli w jednej ławce.

Przemek

Data: 2012-02-07 19:22:04
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-07 17:09, Grzegorz Z. pisze:
pawel napisał:

Polska to nie państwo  rudego  ryżego  Gajowego .
Widzę że uczniom Zespołu Szkół Specjalnych Ryży Donek w końcu ufundował
Internet.

Donek z własnej kieszonki czy podatnik? Podatnik którego znaczną część nie jest stać na wykup leków dla siebie.. Niech nam żyje wspaniały i sprawiedliwy Donek (Wielki)!

Data: 2012-02-09 08:53:43
Autor: jan
pawel <pawel.kaszynski@onet.pl> napisał(a):
[...]
żądam tv porno od terasa orłowski nam w dupie katolicyzm i wiary i chuj wie co
w kraju żyć nie da !!!!!!!!!!!

--

żądamy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u chłopi!!!