¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!

Data: 2012-02-07 17:09:55
Autor: Grzegorz Z.
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
pawel napisa³:

Polska to nie pañstwo  rudego  ry¿ego  Gajowego .

Widzê ¿e uczniom Zespo³u Szkó³ Specjalnych Ry¿y Donek w koñcu ufundowa³
Internet.

--
"Jak ju¿ nie bêdê mog³a sobie sama nalaæ tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjê" M.Czubaszek

Data: 2012-02-07 09:07:24
Autor: Antenka
On 7 Lut, 17:09, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Widzê ¿e uczniom Zespo³u Szkó³ Specjalnych Ry¿y Donek w koñcu ufundowa³ Internet. <

Teee.... chamek ze Szczeciny! Morda w kube³, ok?!
Pawe³ek ma racjê! Nawet je¶li jest z "S-ki" to po tym tek¶cie widaæ,
¿e ma wiêcej rozumu od ciebie, ty zboku w poñczochach! :-o)))

Antenka

Data: 2012-02-07 18:11:05
Autor: Leprechaun
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a77a9b05-d4d6-4751-b3a4-2c8785af8fb1do4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Te, chamek z Zadupia Wielkiego! Czy to prawda, ¿e twoje nazwisko koñczy siê na -ow, imiê na r?

BomBel

Data: 2012-02-07 18:22:24
Autor: Grzegorz Z.
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
Antenka napisa³:

On 7 Lut, 17:09, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Widzê ¿e uczniom Zespo³u Szkó³ Specjalnych Ry¿y Donek w koñcu ufundowa³ Internet. <

Teee.... chamek ze Szczeciny! Morda w kube³, ok?!

Czy ty mi publicznie grozisz, trans?

Data: 2012-02-07 14:25:46
Autor: Antenka
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
On 7 Lut, 18:22, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisa³:

> Teee.... chamek ze Szczeciny! Morda w kube³, ok?!

Czy ty mi publicznie grozisz, trans? <

Noooo! Twoj± czarn± poñczoch±, któr± zostawi³e¶ na marszu, zboku
jeden. :-o))

Antenka

Data: 2012-02-09 20:47:35
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Noooo! Twoj± czarn± poñczoch±

"Nie porównuj innych do siebie, nie ka¿dy jest tobie podobny" trans.

Data: 2012-02-09 11:52:37
Autor: Antenka
On 9 Lut, 20:47, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

 "Nie porównuj innych do siebie, nie ka¿dy jest tobie podobny" trans.

Dobrze, trans-zboku.

Antenka

Data: 2012-02-07 19:25:11
Autor: jadry¶
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
W dniu 2012-02-07 18:22, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisa³:

[...]

Naprawdê chodzisz w poñczochach, Grzechu?=-O

Data: 2012-02-07 19:32:00
Autor: Grzegorz Z.
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
jadry¶ napisa³:

[...]

Nie, ale naprawdê by³em na Kolorowej Niepodleg³ej.

Data: 2012-02-07 14:27:41
Autor: Antenka
On 7 Lut, 19:32, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Nie, ale naprawdê by³em na Kolorowej Niepodleg³ej.<

Wiêc wkrótce pojdziesz do pierdla za zadymê, której by³e¶ autorem! :-E

Antenka

Data: 2012-02-09 20:47:05
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Tak tak zboczku. Krótce. --

Data: 2012-02-07 19:55:54
Autor: jadry¶
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
W dniu 2012-02-07 19:32, Grzegorz Z. pisze:
jadry¶ napisa³:

[...]

Oczywi¶cie ani jedno ani drugie nie jest czym¶ nagannym. Problemy tego ¶wiata to nie jak usi³uj± wmówiæ ludziom wiecznie niena¿arte ryje kapitalistyczne - czyj¶ styl ubierania siê czy manifestacja pogl±dów, ale oni sami.

Data: 2012-02-07 16:14:06
Autor: Obserwator
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):
Widzê ¿e uczniom Zespo³u Szkó³ Specjalnych Ry¿y Donek w koñcu ufundowa³
Internet.

a ty jakie masz wyksztalcenie? wyksztalcenie mierzysz iloscia swoich nickow na
tej grupie?

Data: 2012-02-07 17:54:46
Autor: Przemys³aw W
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:n6wtf2v11i2m$.141d3blham2ze.dlg40tude.net...

Ewentualnie abiturientom.

Przemek

--

"Jaros³aw Kaczyñski w 2011 roku przegra³ wszystko co by³o do przegrania. Po raz szósty z rzêdu Polacy wybrali ciep³± wodê w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Ma³o tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesiêcy PiS w ¿adnym sonda¿u nie wyprzedzi³o Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-07 09:11:24
Autor: Antenka
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
On 7 Lut, 17:54, PrzemysÅ aw W <Broñmy RP przed
POlszewick±_Szajk±

 abiturientom<

Ty kapu¶ciany g³±bie, bo se jêzyk po³amiesz. Nie u¿ywaj s³ów, którego
znaczenia nie rozumiesz, æwoku jeden.
Ty nim nigdy nie by³e¶ i nie bêdziesz. :-P
:-o))

Antenka

Data: 2012-02-07 18:13:20
Autor: Leprechaun
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:93f46473-deb9-403f-843c-122765c139cddb5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Co¿ za piêkne, pe³ne mi³o¶ci s³owa katolika!

BomBel

Data: 2012-02-08 06:12:45
Autor: stevep
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
Dnia 07-02-2012 o 18:13:20 Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw>  napisa³(a):

[...]

Wrêcz modelowe, ciekawe czy nasza mocherówa bêdzie siê z tego spowiadaæ?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-07 18:20:01
Autor: Przemys³aw W
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
U¿ytkownik "Ka³tenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:93f46473-deb9-403f-843c-122765c139cddb5g2000vbb.googlegroups.com...

Spierdalaj cioto.

Przemek

Data: 2012-02-07 18:27:21
Autor: Grzegorz Z.
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
Przemys³aw W napisa³:

[...]

Pawe³ek odreagowuje stres spowodowany tym ¿e dopiero w trzeciej klasie
gimnazjum ksi±dz "dopu¶ci³ go do Pierwszej Komunii ¦w.":

http://www.fakt.pl/Komunia-swieta-nie-dla-ludzi-z-zespolem-Downa-,artykuly,143199,1.html

Data: 2012-02-07 18:31:53
Autor: Przemys³aw W
¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1xcg5ntommhnl.1lwkx2vbg0xgn.dlg40tude.net...
Przemys³aw W napisa³:

[...]

Niewykluczone, ¿e razem z transem. Mo¿e nawet siedzieli w jednej ³awce.

Przemek

Data: 2012-02-07 19:22:04
Autor: jadry¶
W dniu 2012-02-07 17:09, Grzegorz Z. pisze:
pawel napisa³:

Polska to nie pañstwo  rudego  ry¿ego  Gajowego .
Widzê ¿e uczniom Zespo³u Szkó³ Specjalnych Ry¿y Donek w koñcu ufundowa³
Internet.

Donek z w³asnej kieszonki czy podatnik? Podatnik którego znaczn± czê¶æ nie jest staæ na wykup leków dla siebie.. Niech nam ¿yje wspania³y i sprawiedliwy Donek (Wielki)!

¿±damy TV katolickiej Trwam na PLATFORMIE CYFROWEJ i to zaraz za puls 2 .. hej ci z PSL-u ch³opi!!!