zadanie domowe

Data: 2018-08-23 14:21:53
Autor: Olin
zadanie domowe
Głowa państwa przebywa w Nowej Zelandii, a miejscowa Polonia protestuje
przeciw poczynaniom dojnej zmiany. Na podstawie poniższego fragmentu wskaż różnice między policjantami a
kulsonami:

"Pod Dom Polski w Auckland przyszło kilkanaście osób. Policja wystawiła
spore siły, najwyraźniej spodziewając się takich protestów jak w Australii.
- Byli bardzo mili. Jeden z nich robił nam nawet zdjęcia, pomagał ustawić
na chodniku przyniesione przez nas lampy, by nas dobrze oświetlały - mówi
Beata. Na widok funkcjonariuszy wystraszyły się dzieci, które przyszły z
rodzicami protestować. Policjanci uspokajali je, mówiąc, że w Nowej
Zelandii takie protesty są legalne i nikt z tego powodu nie będzie miał
nieprzyjemności."

http://wyborcza.pl/7,75399,23813445,andrzej-duda-w-nowej-zelandii-polonia-dalej-organizuje-protesty.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

Data: 2018-08-23 08:14:51
Autor: Kris
zadanie domowe
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 14:21:51 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
[...]

Zagadką to jest to co ta Twoja pisanina i linkowanie wyborczej ma wspólnego z tematyką tej grupy.
No i zagadka dodatkowa gdzie tam podepniesz winę PIS bo bez "to wina PIS" Twoje posty jakoś dziwnie wyglądają.

Data: 2018-08-23 17:30:27
Autor: Kviat
zadanie domowe
W dniu 2018-08-23 o 17:14, Kris pisze:
[...]

Czy teraz już dostrzegasz związek z prawem?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-08-23 09:42:49
Autor: Kris
zadanie domowe
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 17:31:08 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

Czy teraz już dostrzegasz związek z prawem?

Dalej uważam że tego typu wstawki nadają się na śmietnik zrobiony z grupy pl.soc.polityka czy inny pręgierz.
Autor tego wątku tam pisywał jeśli dobrze kojarzę ale od jakiegoś czasu Swoimi paranoicznymi politycznymi obsesjami zaczął zaśmiecać tą grupę.

Data: 2018-08-23 20:24:34
Autor: Kviat
zadanie domowe
W dniu 2018-08-23 o 18:42, Kris pisze:
[...]

Pislam też uważa, że tego typu wstawki na temat łamania prawa nadają się na śmietnik.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-08-23 12:27:47
Autor: Kris
zadanie domowe
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 20:24:36 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

Pislam też uważa, że tego typu wstawki na temat łamania prawa nadają się na śmietnik.

Jeśli to do mnie to pudło.
Nie wiem skąd ten pislam w moim kierunku- weź głęboki oddech i uświadom sobie że są tacy co im wisi po, pis i inne korwiny.
A jak koniecznie musisz pyskówki polityczne urządzać to masz po sąsiedzku co najmniej dwie grupy dużo bardziej pasujące do takich zabaw.
Naprawdę nie musisz poziomem dyskusji równać do nijakiego pizdziaka(wytępującego pod kilkobastoma chyba już innymi nickami też)z pl.soc.polityka czy chociażby do autora tego wątku.

Data: 2018-08-23 23:09:59
Autor: Kviat
zadanie domowe
W dniu 2018-08-23 o 21:27, Kris pisze:
[...]

To było do pislamistów, którzy mają podobne poglądy na temat prawnego śmietnika, jak ty.

Nie wiem skąd ten pislam w moim kierunku- weź głęboki oddech i uświadom sobie że są tacy co im wisi po, pis i inne korwiny.

Weź głęboki oddech i uświadom sobie, że tacy jak ty, którym to wisi, są bardzo cenni dla pislamistów.

A jak koniecznie musisz pyskówki polityczne urządzać to masz po sąsiedzku co najmniej dwie grupy dużo bardziej pasujące do takich zabaw.

Więc skoro rozmawiamy o łamaniu prawa, to co ty tu jeszcze robisz?

Naprawdę nie musisz poziomem dyskusji równać do nijakiego pizdziaka(wytępującego pod kilkobastoma chyba już innymi nickami też)z pl.soc.polityka czy chociażby do autora tego wątku.

To ty nie zauważyłeś, że mowa jest o łamaniu prawa, a nie o polityce.

Więc daruj sobie, bo faktycznie zniżę się do twojego poziomu (i pizdziaka... twój mentor czy jak, że się na niego powołujesz?).

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-08-23 23:30:03
Autor: Kris
zadanie domowe
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 23:10:00 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
To ty nie zauważyłeś, że mowa jest o łamaniu prawa, a nie o polityce.

Weź głęboki wdech i na spokojnie przeczytaj post wątkowości. Gdzie tam masz o łamaniu prawa?
Pytanie o różnice między policjantami a kulsonami to o łamaniu prawa jest?
No ok jedno tam ewidentnie się w oczy rzuca- dzieci tamtejszej Poloni wystraszały się widoku policjantów
Póki co w Polsce dzieciaki jeszcze na widok policji w histerie nie wpadają.
Naprawdę jak w tym poście widzisz coś związanego z grupą prawo to masz jakieś problemy.
Może to da się leczyć.

Data: 2018-08-24 12:29:46
Autor: Kviat
zadanie domowe
W dniu 2018-08-24 o 08:30, Kris pisze:
[...]

A nie jest?
Bo ty pewnie o różnicach w wyglądzie.
A ja o różnicach w zachowaniu.

[...]

U nas policjanci zatrzymują ludzi chodzących z białymi różami i nie potrafią podać podstawy zatrzymania i legitymowania.
U nas policjanci chronią marsze faszystów i wynoszą _legalnie_ protestujących ludzi wkręcając i łamiąc im ręce.

Jeżeli to nie jest o łamaniu prawa, to o czym to jest? O białych różach?

Naprawdę jak w tym poście widzisz coś związanego z grupą prawo to masz jakieś problemy.
Może to da się leczyć.

Naprawdę jak w tym poście nie widzisz niczego związanego z grupą prawo, to masz jakieś problemy.
Tego na pewno nie da się leczyć.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-08-24 10:14:03
Autor: Olin
zadanie domowe
Dnia Thu, 23 Aug 2018 09:42:49 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

Moją przeszłość znasz lepiej niż ja sam. Zgłoszę się do Ciebie, kiedy będę
pisał życiorys.

Data: 2018-08-23 09:46:59
Autor: Kris
zadanie domowe
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 17:31:08 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

Czy teraz już dostrzegasz związek z prawem?

Jest tam też fragment: "...jeden robił zdjęcia..." więc zapewne po umieszczeniu takiego postu na grupie poświęconej fotografii też dostrzeżesz związek.

Data: 2018-08-23 20:30:13
Autor: Kviat
zadanie domowe
W dniu 2018-08-23 o 18:46, Kris pisze:
[...]

Nie. Ponieważ nie jestem idiotą i nie będę udawał, że post nie miał związku z prawem, a miał z fotografią.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-08-23 12:21:34
Autor: Kris
zadanie domowe
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 20:30:16 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

Nie. Ponieważ nie jestem idiotą i nie będę udawał, że post nie miał związku z prawem, a miał z fotografią.

Dokładnie tyle samego miał z prawem co i z fotografią
A tak na marginesie- dlaczego ta polityka tyle agresji u niektórych wywołuje to jest dla mnie niezrozumiałe.
Jest pręgierz, jest grupa polityka to jeszcze tu od jakiegoś czasu dyżurni pieniacze się pojawiają.

Data: 2018-08-23 22:53:09
Autor: Kviat
zadanie domowe
W dniu 2018-08-23 o 21:21, Kris pisze:
[...]

Ale żeby to zauważyć trzeba posiąść umiejętność czytania ze zrozumieniem.

A tak na marginesie- dlaczego ta polityka tyle agresji u niektórych wywołuje to jest dla mnie niezrozumiałe.

Bo tu nie o polityce mowa, lecz o łamaniu prawa.

Jest pręgierz, jest grupa polityka to jeszcze tu od jakiegoś czasu dyżurni pieniacze się pojawiają.

Którzy mieszają pojęcia i z niezrozumiałych, dla normalnych ludzi, powodów, próbują zrównać łamanie prawa do fotograficznego hobby.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-08-23 23:02:03
Autor: Akarm
zadanie domowe
W dniu 2018-08-23 o 21:21, Kris pisze:

Dokładnie tyle samego miał z prawem co i z fotografią

Jest pręgierz, jest grupa polityka to jeszcze tu od jakiegoś czasu dyżurni pieniacze się pojawiają.

NIEEEE!
Kurwa!
Pręgierz nie jest od politykowania!
To tyko kilka mend, pierdolonych agitatorów, sobie usiłuje zawłaszczyć tę grupę.
Podobnie, jak i kilka innych. Te jebane gnidy wszędzie się muszą wpierdalać z politykowaniem. :/

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-24 06:30:18
Autor: A. Filip
zadanie domowe
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> pisze:
[...]

A tak nie jest przed większością (ogólnopolskich) wyborów?
Ja mam nadzieje że polityka nie "zadusi" pl.soc.prawo tak jak już
zadusiła moim zdaniem pl.biznes.wgpw

--
A. Filip

Data: 2018-08-27 15:17:29
Autor: m
zadanie domowe
W dniu 24.08.2018 o 06:30, A. Filip pisze:
[...]

Przecież już zadusiła. Merytorycznych tematów prawie nie ma, jak się
jakiś trafi, to i tak zaraz zdryfuje to albo na tematy "kulsonie",
marszowofaszystowskie" albo wprost polityczne.

p. m

Data: 2018-08-28 09:08:14
Autor: Olin
zadanie domowe
Dnia Mon, 27 Aug 2018 15:17:29 +0200, m napisał(a):

Merytorycznych tematów prawie nie ma, jak się
jakiś trafi, to i tak zaraz zdryfuje to albo na tematy "kulsonie",
marszowofaszystowskie" albo wprost polityczne.

Najbardziej uciążliwe są wątki o żarówkach.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

Data: 2018-08-24 11:50:53
Autor: nie ma emaila
zadanie domowe
w <cf05bf11-c938-46d7-ad5e-d0b45ba35a9d@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

> Dokładnie tyle samego miał z prawem co i z fotografią

Hmm....

Data: 2018-08-23 18:39:56
Autor: ń
zadanie domowe
W Polsce też szesnaście osób w tym dzieci zmieści się na kanapie.

"Przed ambasadą Rzeczypospolitej Polskiej zgromadziło się szesnastu tzw. Polaków, emigrantów z roku 1989, dla których koniec realnego socjalizmu był końcem ich świata. Wykorzystując swoje SB-ckie kontakty, wyjechali do Nowej Zelandii. Poznała się na tej agresywnej bandyckiej szesnastce nowozelandzka policja wysyłając trzy jednostki w liczbie dwustu funkcjonbariuszy w pełnym uzbrojeniu. Tak oto za brukselskie srebrniki dawni komuniści oczerniają katolicką Polskę".

Data: 2018-08-23 18:44:59
Autor: Shrek
zadanie domowe
W dniu 23.08.2018 o 18:39, ń pisze:

Napisałbym tak:

[...]

Tym razem ja zapytam. Co twoje urojenia mają wspólnego z tematem grupy?

Bo dyskusję na temat zachowania kusonów są o tyle zgodne z tematyką, że toczą się w tym temacie procesy sądowe (chyba zawsze przegrywane przez kulsonów)

Shrek

Data: 2018-08-24 11:50:15
Autor: nie ma emaila
zadanie domowe

Napisałbym tak:

[...]

Wszyscy zdrowi?

Data: 2018-08-23 21:32:49
Autor: A. Filip
Do Nowej Zelandii nie dotarły totalne protesty [Was: zadanie domowe]
Kviat pisze:
[...]

Z prawem do wtargnięcia na teren Sejmu albo dewastacji ściany Sejmu
napisem farbą w spreju?

Może nie porównuj aż tak powierzchownie jabłek i owoców kiwi bo to
zupełnie nie po prawniczemu a ty walisz swoją gadkę taniego politruka
dla bezkrytycznych idiotów na pl.soc.PRAWO a nie pl.soc.POLITYKA

--
A. Filip

Data: 2018-08-23 23:21:06
Autor: Kviat
W dniu 2018-08-23 o 21:32, A. Filip pisze:
Kviat pisze:
[...]

Nieźle odleciałeś.
Ale podoba mi się twój tok myślenia. Otoczyć sejm drutem kolczastym pod napięciem i wykopać fosę.

Nie wpadłeś na najprostsze rozwiązanie, że gdyby rządzący pislamiści byli w porządku, to nikt nie wpadłby na pomysł "dewastacji" ściany sejmu farbą w spreju.
I nie musieliby otaczać sejmu fosą i barierkami.
Ale to za trudny proces myślowy dla nacjonalistów, którzy boją się obywateli własnego kraju.

Może nie porównuj aż tak powierzchownie jabłek i owoców kiwi bo to
zupełnie nie po prawniczemu a ty walisz swoją gadkę taniego politruka
dla bezkrytycznych idiotów na pl.soc.PRAWO a nie pl.soc.POLITYKA

Oczywiście. Bo obecnie dyskusja o łamaniu prawa, to sprawa polityczna i nie nadaje się na grupę prawniczą.
Ewidentna porażka i błąd systemu edukacji.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-08-24 07:25:31
Autor: A. Filip
Do Nowej Zelandii nie dotarły protesty takie jak w Senacie USA
Kviat pisze:
[...]

[...]

Czyli w tych USA to już totalne i beznadzieje kosmiczne bezprawie jak za
protesty _w Senacie_ odpowiednik ich straży Sejmowej zatrzymał 600 osób
przy jednym proteście w tym roku [1]?

Chcesz rządy PiS opierdolić?  Masz prawo a nawet uzasadnione podstawy.
Chcesz przy tym przedstawić siebie jako zaślepionego idiotę?  Masz prawo.
Pierdol podobnie bez-porównawczo dalej a zobaczymy dokąd zajedziesz o
człowieku w WIELKICH końskich politycznych okularach na miarę prosto z GW :-)

[1] https://www.reuters.com/article/us-usa-immigration-protests/protestors-lawmaker-arrested-in-senate-building-sit-in-over-immigration-idUSKBN1JO173
June 28, 2018 / 10:06 AM / 2 months ago
Protestors, lawmaker arrested in Senate building sit-in over immigration
WASHINGTON (Reuters) - Some 600 protestors were arrested during a
clangorous occupation of a U.S. Senate office building in Washington
on Thursday,  [...]

--
A. Filip

Data: 2018-08-24 11:39:42
Autor: Kviat
W dniu 2018-08-24 o 07:25, A. Filip pisze:
Kviat pisze:

[...]

Pieprzysz jak potłuczony.
Czyli jak gdzieś tam w jakimś państwie obcinają ludziom głowy maczetą za nieprawomyślną wiarę w inną religię, to my też musimy?

Co to za idiotyczny argument w ogóle, że "a bo w innych państwach też jest źle, a może i gorzej"?
To taka sama retoryka, że "a za PO to też kradli". Równie beznadziejna.

W dupie mam bezprawie w USA, nie są dla mnie ani autorytetem, ani wzorem do naśladowania, czy tym bardziej do porównywania.
Skup się na łamaniu prawa w Polsce, przez rządzących Polską.

Chcesz rządy PiS opierdolić?  Masz prawo a nawet uzasadnione podstawy.

Dziękuję za pozwolenie. Łaskawco.

Chcesz przy tym przedstawić siebie jako zaślepionego idiotę?  Masz prawo.

Masz prawo widzieć mnie jako zaślepionego idiotę, bo nie odpowiadam za twoje braki w wykształceniu i nic na to nie poradzę. Ale pozwalam ci poradzić sobie z tym problemem samodzielnie.

Pierdol podobnie bez-porównawczo dalej a zobaczymy dokąd zajedziesz o
człowieku w WIELKICH końskich politycznych okularach na miarę prosto z GW :-)

Pierdol podobnie porównawczo dalej, a zobaczymy kiedy zaczniesz stawiać za wzór do naśladowania Koreę Północną.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-08-28 11:42:29
Autor: ń
Do Nowej Zelandii nie dotarły protesty takie jak w Senacie USA
W dupie mam bezprawie w Korei Północnej.

-- -- -

Data: 2018-08-24 10:26:40
Autor: Olin
Dnia Thu, 23 Aug 2018 21:32:49 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Z prawem do wtargnięcia na teren Sejmu albo dewastacji ściany Sejmu
napisem farbą w spreju?

11 maja 2012 r., Sejm przegłosowuje wydłużenie wieku emerytalnego.
Solidarność<< rozpoczyna blokadę wyjść z Sejmu.

Związkowcy na kilka godzin zablokowali wszystkie wejścia z parlamentu.
Protestujący przykuwają się do drzwi, łańcuchami spinają barierki, które
wcześniej policja rozstawiła dla bezpieczeństwa. Piotr Duda osobiście
sprawdza, czy jest szczelnie. Zapewnia, że ,,nie wyślizgnie się nawet mysz".
- My zdecydujemy, o której wyjdą - mówi.

Posłowie mają problem z opuszczeniem terenu parlamentu. Gdy próbują wyjść,
słyszą: ,,Złodzieje!", ,,Do Sejmu!" i ,,Hańba!". Ale nie wszyscy. Teren bez
przeszkód opuszcza prezes PiS Jarosław Kaczyński. Podczas protestu związkowcy powiesili na szubienicy wizerunek premiera
Donalda Tuska i spalili zdjęcia polityków, którzy poparli reformę
emerytalną. Skandowali też ,,Tusk pedał, Polskę sprzedał!" i ,,Raz sierpem,
raz młotem czerwoną hołotę".

Jeden z posłów PO Paweł Suski został uderzony kijem, gdy próbował
przedostać się przez blokadę. Twierdził, że niektórzy protestujący są pod
wpływem alkoholu ("to, że ci ludzie byli pijani, czułem bardzo wyraźnie, bo
zostałem przez nich opluty" - mówił potem ,,Wyborczej"). - Buta, bezczelność
i głupota tego posła - tak w TVN 24 komentował działania Suskiego Piotr
Duda. - Myślał, że wyjdzie i nikt mu nic nie zrobi? Że ma immunitet? No to
myśmy mu powiedzieli: chłopie, nie wychodź, bo my cię tu bronimy... Bo jak
pójdziesz dalej na ulicę, to ci się jeszcze większa krzywda stanie.

http://wyborcza.pl/7,75398,21150474,solidarnosc-krytykuje-protesty-pod-parlamentem-ale-sama-blokowala.html

--

uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-08-24 10:48:00
Autor: A. Filip
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

No i jak się to zakończyło _karnie_ po sądach? Bo jak rozumiem tamto
zachowanie "sprzymierzonych z PiS pod rządami PO" potępiasz?
Oni do takiego protestu nie mogli mieć prawa?  W związku z tamtym obecne
"dodatki" do legalnych protestów w pełni usprawiedliwiasz czy potępiasz
w czambuł cały POPiS?

To że w demokracji demonstrować/protestować wolno nie znaczy że nie
ma (prawnych) ograniczeń.  Wiec może do kurwy nędzy przejdziemy na
poziom konkretów co zdaniem "rządów PiS" (obecnie rządzących)
już przekroczyło tą granicę?  Nie obchodzi mnie jak się odgrażali po
mediach tylko co zakończyło się (skazującym) wyrokiem sądu, formalnym
skierowaniem sprawy do sądu albo przynajmniej (celowo długim?)
postępowaniem prokuratury/ziobrotury.

--
A. Filip

Data: 2018-08-24 11:04:24
Autor: Olin
Dnia Fri, 24 Aug 2018 10:48:00 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

tamto
zachowanie "sprzymierzonych z PiS pod rządami PO" potępiasz?

Plucie i bicie (posła) kijem, groźby Dudy (tego od Kacperka) i ogniska pod
Sejmem, jak dla mnie, wyglądają bez porónania bardziej imponująco niż białe
róże, które budzą tak ogromne zainteresowanie kulsonerii:

10 kwietnia, zaledwie kilka godzin po interwencji przed Pałacem
Prezydenckim. Cztery kobiety (Ewa Błaszczyk, Agnieszka Markowska, Iwona
Wyszogrodzka i Ewa Riegel) jako goście hotelu Bristol wchodzą na teren
wygrodzony barierkami dla uczestników miesięcznicy. Przekraczają wszerz
Krakowskie Przedmieście i chcą przejść ulicą Ossolińskich na plac
Piłsudskiego, by złożyć białe róże pod pomnikiem smoleńskim. Dzieje się to
już po zakończeniu wszystkich przemówień i po przejściu marszu smoleńskiego
tymi samymi ulicami.

Zostają zatrzymane i zamknięte w szczelnym kordonie. Cztery osoby otacza 18
policjantów. Podstawa? ,,Przekroczenie strefy zero" - nieujęta w żadnym
kodeksie. Ani w kodeksie wykroczeń, ani w kodeksie karnym, ani w nadrzędnej
nad nimi Konstytucji RP. ,,Organizator nie życzy sobie obecności pań" - tyle
usłyszały... W dzień uroczystości państwowych, które powinny być otwarte dla
każdego obywatela Polski. W dzień uroczystości państwowych, które powinny
nas łączyć, a nie dzielić.

Po 20 minutach policja wpuszcza do nich kilka innych kobiet z odbywającej
się obok kontrmiesięcznicy, mają pomóc w negocjacjach. Policjant mówi, że
to dla dobra sprawy. Jeśli ,,zatrzymane" dadzą się wylegitymować, otrzymają
jedynie pouczenie, bo ich ,,czyn" nie zasługuje nawet na mandat. W zamknięty
kordon wchodzą trzy osoby. Próbują po ludzku, bo późno, bo przecież
pouczenie zakończy się szybko, a zawiezienie ich na komendę na Wilczą i tam
kontynuowanie czynności policyjnych będzie trwało godzinami...

,,Nie. Nie podano nam podstawy prawnej" - mówi do obywatelskich negocjatorów
wzburzona Ewa Błaszczyk, tłumacząc, że nie da się traktować jako gorsza niż
inni. ,,Zostałyśmy potraktowane jak podludzie, drugi gatunek obywatela. To
były obchody państwowe, a więc i nasze, ale ludzie z białą różą, jak wprost
powiedziała nam policja, >>są tam [pod pomnikiem] niemile widziani<<" -
skomentuje całą sprawę już po uwolnieniu.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1744996,1,policja-znow-brutalnie-interweniowala-przed-miesiecznica-smolenska.read

Data: 2018-08-24 14:12:56
Autor: nie ma emaila
Do Nowej Zelandii nie dotarły totalne protesty [Was: zadanie domowe]
w <15gn7iolt6cpw$.g8wqn4jme6mw.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce>

Wówczas Filip miał wydłubane oczy ;)

Data: 2018-08-24 14:19:20
Autor: A. Filip
napisał(-a):

> [...]

sprawdza, czy jest szczelnie. Zapewnia, że ,,nie wyślizgnie się nawet mysz".
- My zdecydujemy, o której wyjdą - mówi.

Zacytujesz mój post w którym broniłem prawa do bezkarności za bezprawne
elementy (tamtego) protestu?

Jak jesteś jasnowidzem (zgadywaczem  trafnie) to idź zarabiać na
giełdzie i nie trać tu swojego cennego czasu :-)

--
A. Filip

Data: 2018-08-23 08:24:33
Autor: Kris
zadanie domowe
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 17:02:23 UTC+2 użytkownik ń napisał:
Już nie możesz brac łapówek jak za malarza, czy jak?

Pisał przecież niedawno że dotacje do konferencji im obcieli i muszą teraz pić i zakąszać za swoje;)

Data: 2018-08-24 11:08:45
Autor: Olin
zadanie domowe
Dnia Thu, 23 Aug 2018 08:24:33 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

Pisał przecież niedawno że dotacje do konferencji im obcieli i muszą teraz pić i zakąszać za swoje;)

Obecnie w dobrym tonie jest zakąszać parówkami, które zostają po
eksperymentach naukowych. Pije się, jakby inaczej, napoje w puszkach.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

Data: 2018-08-23 17:03:24
Autor: ń
zadanie domowe

Data: 2018-08-24 10:15:04
Autor: Olin
zadanie domowe
Dnia Thu, 23 Aug 2018 17:03:24 +0200, ń napisał(a):

Już nie możesz brac łapówek jak za malarza, czy jak?

Nie powinieneś oceniać innych własną miarą.