zadanie z wanną

Data: 2009-10-13 11:07:29
Autor: mk
zadanie z wanną
Kawałek wanny od strony odpływu można wkuć w ścianię.
Pdr. M

Data: 2009-10-13 22:45:44
Autor: yapann
zadanie z wanną
Użytkownik "mk" <dwaskrzydla@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hb1fh5$sdc$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Kawałek wanny od strony odpływu można wkuć w ścianię.

pocieszenia to słowa - tylko na ile? z jednej strony ściany jest koniec budynku (ściana zewnętrzna), a z drugie koniec mieszkania (następny lokal). Pewnie będa to ściany nośne (względnie miedzy lokalem - działowa). I czy mnie dweloper nie zaciuka karami (ingerencja w konstrukcję??)

Data: 2009-10-14 14:05:13
Autor: mk
zadanie z wanną
yapann pisze:
  I czy mnie dweloper nie zaciuka karami (ingerencja w
konstrukcję??)
Tnij wannę :) Jeśli nie jest fikuśna, ten brzeg niw usztywnia jej, a w ogóle dobrze sie temu przyjrzyj i przemyśl to moze się uda.
Pdr. M

zadanie z wanną