żaden dobry uczynek nie może zostać bezkarny

Data: 2012-04-11 08:56:23
Autor: zbig
żaden dobry uczynek nie może zostać bezkarny
Tą stara prawdę potwierdza wyprodukowanie przez tzw. Gazetę Polską
filmu pt. "córka". Przedstawiono w nim obraz córeczki, świeżo
zasilonej milionami z ubezpieczenia po rodzicach jaką tą, której każe
się jeszcze przed pogrzebem usuwać wszystkie rzeczy z Pałacu bo ma tam
zamieszkac ten Komorowski. W rzeczywistości p. Marta wyprowadziła się
stamtąd dopiero po wyborach prezydenckich - ok. 3 miesiące po śmierci
rodziców a Komorowski nie wprowadził się tam nigdy , m.in. dlatego aby
nie stawić  p. Marty w kłopotliwej sytuacji.

Data: 2012-04-11 19:02:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c118ebed-325e-460a-9936-36c72ae40a3an10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Biedna ta Martunia. Przyzwyczaiła się mieszkać za darmochę w pałacu. Dzieciaki miały gdzie biegać, nowy mąż miał dzieki temu prestiż. Nie dziwię się, że Martuni żal było opuszczać komnaty zwłaszcza, że wuj obiecywał zostać prezydentem. Kiedy pokazano mu figę Martunia przez miesiące nie mogła uwierzyć, że będzie musiała zabrać swoje bibeloty i wracać do M-iles. Bo jak można tak żyć panie premierze!?

BomBel

Data: 2012-04-11 19:33:06
Autor: leszek niewiadomski
Am 11.04.2012 19:02, schrieb  Leprechaun:

[...]

Pewnie film jest gdzies do obejrzenia, ale szkoda czasu. Wyobrazam sobie, ze pokazuja biedna sierotke jak musi na wozku wywozic dobytek rodzicow, tragac pudla, pakowac, a pozniej marznac gdzies w kurnej izbie. Nie dali jej jakies zapomogi?
ln.

Data: 2012-04-11 19:20:49
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-11 17:56, zbig pisze:
[...]

Kogo obarczasz winą za taki stan rzeczy?

Data: 2012-04-11 19:50:01
Autor: inż. Jaskiniowy
[...]

Robisz jaja z śp. Prezydenta Polski i jego rodziny. Podważasz tym samym autorytet państwa. Odpowiedz - kim jesteś w takim razie?

Data: 2012-04-11 20:02:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <jarek_arektnij@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f85c44c$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego jaja? Przecież nie łże. Prawdę pisze!
Jedni pamiętają  jak Kwaśniewski chwiał się pijany w Katyniu.
Ja pamiętam jak prezydent Kaczyński sraczki dostał gdy zobaczył jak kpią z niego Niemcy.
Też kłamię? Podważam autorytet państwa?

Data: 2012-04-11 20:27:24
Autor: inż. Jaskiniowy
[...]

Czy kłamiesz, czy nie, podważasz autorytet państwa. Prezydent jest przedstawicielem tego państwa. Obrażając Prezydenta obrażasz ogół obywateli którzy uważają go za autorytet  a tym samym państwo polskie.
Kim jesteś w takim razie?

Data: 2012-04-11 20:33:25
Autor: zeb
W dniu 2012-04-11 20:27, "inż. Jaskiniowy" pisze:
[...]

On tego do końca nie wie ale kazali mu mówić, że jest Ojropejczykiem

Data: 2012-04-11 21:52:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <jarek_arektnij@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f85cd0f$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja nie obrażam majestatu Prezydenta. Ja mówię, że człowieczek, który pełnił ten szlachetny urząd, dostał sraczki z irytacji.

Data: 2012-04-11 20:14:59
Autor: the_foe
W dniu 2012-04-11 19:50, "inż. Jaskiniowy" pisze:
Podważasz tym samym autorytet państwa.

gomulkowskie gadki dla koncesjonowanych patriotow.

--
the_foe

Data: 2012-04-11 20:22:15
Autor: u2
[...]

Poprzednio nadawal z gwna. To wszystko tlumaczy ;)

Data: 2012-04-11 20:29:57
Autor: inż. Jaskiniowy
W dniu 2012-04-11 20:22, u2 pisze:
[...]

Widać, że dobrze znasz Gwno:)

Data: 2012-04-12 00:30:35
Autor: zbig
On 11 Kwi, 19:50, "inż. Jaskiniowy" <jarek_arekt...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-04-11 17:56, zbig pisze:

> T stara prawd potwierdza wyprodukowanie przez tzw. Gazet Polsk
> filmu pt. "c rka". Przedstawiono w nim obraz c reczki, wie o
> zasilonej milionami z ubezpieczenia po rodzicach jak t , kt rej ka e
> si jeszcze przed pogrzebem usuwa wszystkie rzeczy z Pa acu bo ma tam
> zamieszkac ten Komorowski. W rzeczywisto ci p. Marta wyprowadzi a si
> stamt d dopiero po wyborach prezydenckich - ok. 3 miesi ce po mierci
> rodzic w a Komorowski nie wprowadzi si tam nigdy , m.in. dlatego aby
> nie stawi  p. Marty w k opotliwej sytuacji.

Robisz jaja z p. Prezydenta Polski i jego rodziny. Podwa asz tym samym
autorytet pa stwa. Odpowiedz - kim jeste w takim razie?

Wydawało mi się , ze jestem śmiertelnie poważny. O p. Prezydencie nie
ma w moim tekście ani słowa, wiec w jaki sposób miałbym go obrazić?
Tekst dotyczy kłamliwej publikacji Gazety Polskiej. Takie postępowanie
należy piętnować, bo się kłamcę rozzuchwala. Długo cackano się z
Kaczyńskim i nie reagowano na jego zaczepki i teraz puściły mu
wszystkie hamulce. Łże jak pies i w tych jego łgarstwach nie widać
miary.

Data: 2012-04-13 19:39:08
Autor: pluton
żaden dobry uczynek nie może zostać bezkarny
Robisz jaja z śp. Prezydenta Polski i jego rodziny. Podważasz tym samym
autorytet państwa. Odpowiedz - kim jesteś w takim razie?

Uczniem diab^H^H^HRydzyka ?

Nullification

Data: 2012-04-13 19:38:09
Autor: pluton
żaden dobry uczynek nie może zostać bezkarny
filmu pt. "córka". Przedstawiono w nim obraz córeczki, świeżo
zasilonej milionami z ubezpieczenia po rodzicach

To dlatego na zdjeciach miala taka usmiechnieta mor^H^H^Hbuzie ?

Nullification

żaden dobry uczynek nie może zostać bezkarny