żaden dobry uczynek nie może zostać bezkarny

Data: 2012-04-11 19:50:01
Autor: inż. Jaskiniowy
żaden dobry uczynek nie może zostać bezkarny
W dniu 2012-04-11 17:56, zbig pisze:
Tą stara prawdę potwierdza wyprodukowanie przez tzw. Gazetę Polską
filmu pt. "córka". Przedstawiono w nim obraz córeczki, świeżo
zasilonej milionami z ubezpieczenia po rodzicach jaką tą, której każe
się jeszcze przed pogrzebem usuwać wszystkie rzeczy z Pałacu bo ma tam
zamieszkac ten Komorowski. W rzeczywistości p. Marta wyprowadziła się
stamtąd dopiero po wyborach prezydenckich - ok. 3 miesiące po śmierci
rodziców a Komorowski nie wprowadził się tam nigdy , m.in. dlatego aby
nie stawić  p. Marty w kłopotliwej sytuacji.

Robisz jaja z śp. Prezydenta Polski i jego rodziny. Podważasz tym samym autorytet państwa. Odpowiedz - kim jesteś w takim razie?

Data: 2012-04-11 20:02:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <jarek_arektnij@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f85c44c$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego jaja? Przecież nie łże. Prawdę pisze!
Jedni pamiętają  jak Kwaśniewski chwiał się pijany w Katyniu.
Ja pamiętam jak prezydent Kaczyński sraczki dostał gdy zobaczył jak kpią z niego Niemcy.
Też kłamię? Podważam autorytet państwa?

Data: 2012-04-11 20:27:24
Autor: inż. Jaskiniowy
[...]

Czy kłamiesz, czy nie, podważasz autorytet państwa. Prezydent jest przedstawicielem tego państwa. Obrażając Prezydenta obrażasz ogół obywateli którzy uważają go za autorytet  a tym samym państwo polskie.
Kim jesteś w takim razie?

Data: 2012-04-11 20:33:25
Autor: zeb
W dniu 2012-04-11 20:27, "inż. Jaskiniowy" pisze:
[...]

On tego do końca nie wie ale kazali mu mówić, że jest Ojropejczykiem

Data: 2012-04-11 21:52:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <jarek_arektnij@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f85cd0f$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja nie obrażam majestatu Prezydenta. Ja mówię, że człowieczek, który pełnił ten szlachetny urząd, dostał sraczki z irytacji.

Data: 2012-04-11 20:14:59
Autor: the_foe
W dniu 2012-04-11 19:50, "inż. Jaskiniowy" pisze:
Podważasz tym samym autorytet państwa.

gomulkowskie gadki dla koncesjonowanych patriotow.

--
the_foe

Data: 2012-04-11 20:22:15
Autor: u2
[...]

Poprzednio nadawal z gwna. To wszystko tlumaczy ;)

Data: 2012-04-11 20:29:57
Autor: inż. Jaskiniowy
W dniu 2012-04-11 20:22, u2 pisze:
[...]

Widać, że dobrze znasz Gwno:)

Data: 2012-04-12 00:30:35
Autor: zbig
On 11 Kwi, 19:50, "inż. Jaskiniowy" <jarek_arekt...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-04-11 17:56, zbig pisze:

> T stara prawd potwierdza wyprodukowanie przez tzw. Gazet Polsk
> filmu pt. "c rka". Przedstawiono w nim obraz c reczki, wie o
> zasilonej milionami z ubezpieczenia po rodzicach jak t , kt rej ka e
> si jeszcze przed pogrzebem usuwa wszystkie rzeczy z Pa acu bo ma tam
> zamieszkac ten Komorowski. W rzeczywisto ci p. Marta wyprowadzi a si
> stamt d dopiero po wyborach prezydenckich - ok. 3 miesi ce po mierci
> rodzic w a Komorowski nie wprowadzi si tam nigdy , m.in. dlatego aby
> nie stawi  p. Marty w k opotliwej sytuacji.

Robisz jaja z p. Prezydenta Polski i jego rodziny. Podwa asz tym samym
autorytet pa stwa. Odpowiedz - kim jeste w takim razie?

Wydawało mi się , ze jestem śmiertelnie poważny. O p. Prezydencie nie
ma w moim tekście ani słowa, wiec w jaki sposób miałbym go obrazić?
Tekst dotyczy kłamliwej publikacji Gazety Polskiej. Takie postępowanie
należy piętnować, bo się kłamcę rozzuchwala. Długo cackano się z
Kaczyńskim i nie reagowano na jego zaczepki i teraz puściły mu
wszystkie hamulce. Łże jak pies i w tych jego łgarstwach nie widać
miary.

Data: 2012-04-13 19:39:08
Autor: pluton
żaden dobry uczynek nie może zostać bezkarny
Robisz jaja z śp. Prezydenta Polski i jego rodziny. Podważasz tym samym
autorytet państwa. Odpowiedz - kim jesteś w takim razie?

Uczniem diab^H^H^HRydzyka ?

Nullification

żaden dobry uczynek nie może zostać bezkarny