zadluzajacy sie alkoholik

Data: 2010-10-04 18:24:47
Autor: Kris
zadluzajacy sie alkoholik
czy mozna wycofac podjety kolejny pijacki kredyt przez alkoholika?
jakie sa mozliwosci prawne realne na teraz?

Data: 2010-10-04 23:36:34
Autor: gr
zadluzajacy sie alkoholik
On 4 Pa¼, 18:24, "Kris" <nictuni...@wp.pl> wrote:
czy mozna wycofac podjety kolejny pijacki kredyt przez alkoholika?
jakie sa mozliwosci prawne realne na teraz?

Oddaæ pieni±dze zawsze mo¿esz.

Data: 2010-10-05 08:54:53
Autor: Maddy
zadluzajacy sie alkoholik
W dniu 05-10-2010 08:36, gr pisze:
On 4 Paź, 18:24, "Kris"<nictuni...@wp.pl>  wrote:
czy mozna wycofac podjety kolejny pijacki kredyt przez alkoholika?
jakie sa mozliwosci prawne realne na teraz?

Oddać pieniądze zawsze możesz.

Zbyt oczywiste i zdroworozsÄ…dkowe.
Coś mi się wydaje że "wycofać kredyt" znaczyć ma co innego.
Może "wymigać się od spłaty"?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-10-05 09:45:55
Autor: Kris
zadluzajacy sie alkoholik

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:4caacbbe$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
[...]

zrezygnowac z umoy i oddac kase, czy mozna?

Data: 2010-10-05 11:46:05
Autor: Maddy
zadluzajacy sie alkoholik
W dniu 05-10-2010 09:45, Kris pisze:

[...]

Zawsze można kredyt spłacić wcześniej, często jednak kosztuje to ekstra - banki nie lubią przedterminowych spłat. No i zwykle trzeba to bankowi zgłosić wcześniej, inaczej potraktują wpłatę jak spłatę kilku raty przed terminem.
Jeżeli to kredyt konsumencki, jest 10 dni na odstąpienie od umowy kredytu. Wzór oświadczenia o odstąpieniu jest zwykle załącznikiem do umowy.
Odstąpić może jednak tylko kredytobiorca.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-10-05 04:22:32
Autor: BK
zadluzajacy sie alkoholik
On 5 Pa¼, 11:46, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:
W dniu 05-10-2010 09:45, Kris pisze:

> U¿ytkownik "Maddy" <ma...@esi.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> zrezygnowac z umoy i oddac kase, czy mozna?

Zawsze mo¿na kredyt sp³aciæ wcze¶niej, czêsto jednak kosztuje to ekstra

E nie - przy konsumenckim wczesniejsza splata musi byc bez dodatkowych
kosztow.

Data: 2010-10-05 12:46:02
Autor: Kris
zadluzajacy sie alkoholik

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:4caaf3de$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
Jeżeli to kredyt konsumencki, jest 10 dni na odstąpienie od umowy kredytu. Wzór oświadczenia o odstąpieniu jest zwykle załącznikiem do umowy.
Odstąpić może jednak tylko kredytobiorca.

ale po otrzymaniu dokumentow poczta
czy liczac od daty zawarcia umowy?

Data: 2010-10-05 08:29:47
Autor: Maddy
zadluzajacy sie alkoholik
W dniu 04-10-2010 18:24, Kris pisze:
czy mozna wycofac podjety kolejny pijacki kredyt przez alkoholika?
jakie sa mozliwosci prawne realne na teraz?

Co to znaczy "wycofać kredyt"???

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813