zadluzenie pwszystkich krajow na swiecie jest wieksze niz wszystkich pieniedzy w obiegu

Data: 2010-09-13 03:32:57
Autor: muto2100
zadluzenie pwszystkich krajow na swiecie jest wieksze niz wszystkich pieniedzy w obiegu
Data: 2010-09-13 13:07:21
Autor: cyc
zadluzenie pwszystkich krajow na swiecie jest wieksze niz wszystkich pieniedzy w obiegu

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e4f3c49b-e7cd-4cd5-b9d4-ec32d4cd95b0a19g2000vbi.googlegroups.com...
http://www.nationalreview.com/exchequer/246159/our-debt-more-all-money-world

Fenomen zydowskiej polityki fiskalnej .
No coz , sadze , ze przyjdzie zmierzyc sie z  abstrakcyjna polityka monetarna oparta na wyludzaniu , klamstwie i oszustwach bankowcow i wrocic do polityki opartej na zlocie .
Mysle , ze Izrael wtedy przestanie istniec .

cyc

Data: 2010-09-13 14:36:20
Autor: sofu

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

[...]

-- -- -- -- -- -- -

To bedą pozyczać wirtualne złoto a wkrótce będzie go tyle, ile wazy cała
planeta Ziemia z atmosferą włącznie.

sofu

Data: 2010-09-13 18:39:13
Autor: Anatol
[...]

Miecio pożycza Kaziowi banknot 100 zł, Kazio kupuje za to od Henia 5 flaszek wódki, Henio zarobione 100 zł pożycza Staśkowi - czyli mamy 200 zł długu, 200 zł należności przy pomocy jednego banknotu 100 zł - prawdziwy fenomen.

Anatol

Data: 2010-09-13 10:58:02
Autor: zbig
On 13 Wrz, 18:39, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:i6l0la$cc2$1news.onet.pl...

> [...]

200 zł należności przy pomocy jednego banknotu 100 zł - prawdziwy fenomen.

Ale się ubawiłem, czytając te nikiforyzmy ekonomiczne naszych
"znawców", zdaję się ,ze spali na wykładach z ekonomii, jeśli w ogóle
je kiedykolwiek mieli.
Nb. z uznaniem czytam twoje komentarze na tematy ekonomiczne

Data: 2010-09-13 23:19:01
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-13 19:58, zbig pisze:

[...]

Polecam raczej porzucić uznanie i rzeczowo się zastanowić nad tym stekiem bzdur które często wypisuje Anatol.

Data: 2010-09-13 23:23:14
Autor: u2
W dniu 2010-09-13 23:19, jadrys pisze:
Nb. z uznaniem czytam twoje komentarze na tematy ekonomiczne

Polecam raczej porzucić uznanie i rzeczowo się zastanowić nad tym
stekiem bzdur które często wypisuje Anatol.

Podaje dużo linków, sporo danych, tylko nie potrafi z nich wyciągnąć
najprostszych wniosków. :)

Data: 2010-09-14 03:52:58
Autor: zbig
On 13 Wrz, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Polecam raczej porzucić uznanie i rzeczowo się zastanowić nad tym
> stekiem bzdur które często wypisuje Anatol.

Podaje dużo linków, sporo danych, tylko nie potrafi z nich wyciągnąć
najprostszych wniosków. :)

W sposób rzeczowy a zarazem ironiczny rozprawil się choćby tu z tym
"fenomenem długu", który tak podniecił ekonomicznych Nikiforów.

zadluzenie pwszystkich krajow na swiecie jest wieksze niz wszystkich pieniedzy w obiegu