żadna posłanka Anna Grodzka nie istnieje

Data: 2013-05-02 14:48:55
Autor: J
żadna posłanka Anna Grodzka nie istnieje

Użytkownik "Gonzalez" <Gonzalez@gmail.com> napisał w wiadomości news:klpeov$t7$2speranza.aioe.org...
Janusz Korwin-Mikke, odnosząc się do posłanki Ruchu Palikota, napisał, że "posłanka Anna Grodzka nie istnieje". "Istnieje stary komuch, p.Krzysztof Bęgowski, który wyłudził miejsce w Sejmie podszywając się pod kobietę" - stwierdził szef Kongresu Nowej Prawicy.

Jego zdaniem, sytuacja byłaby taka sama, gdyby "pomalował się na czarno i wszedł do Sejmu jako Murzyn" - ocenił Korwin-Mikke.

Janusz Korwin-Mikke wielokrotnie atakował posłankę Ruchu Palikota. "Grodzkie (...) weszło do Sejmu jako dziwadło. Nie dlatego, że zna się na polityce - lecz dlatego, że jest dziwadłem" - napisał wcześniej na swoim blogu polityk.

"Zaznaczam: nie chodzi o to, jak Grodzkie wygląda - tylko o świadomość, kim jest. Ludzie mogą zjeść ze smakiem potrawę, pochwalić i zwymiotować na wieść, że zjedli potrawkę z łebków szarańczy" - stwierdził. "W każdym razie: na pewno są ludzie, którzy zwymiotowaliby, gdyby dotknęło ich Grodzkie" - kończył swój wpis Korwin-Mikke.

Anna Grodzka poproszona o komentarz przyznała, że bardzo dotknęły ją słowa Korwina-Mikke. "Myślałam, że jestem już odporna, ale chyba ktoś tu przekroczył wszelkie granice" - napisała wtedy na Facebooku. "Popłakałam się. Mam dość. Czuję się sponiewierana przez tego człowieka".

Posłanka nie zgłosiła sprawy do sądu, bo - jak powiedziała - polskie prawo nie chroni przed mową nienawiści.

Czy ktokolwiek popiera takich przebierańców jak Krzysiek ?

Przecież to same wygłupy a wszyscy tacy debile razem ze swoimi obrońcami powinni zostać wytępieni.

A co do mowy nienawiści to jak nie będziemy zwalczać wszystkich pedałów i reszty zboczeńców to nas wszystkich zniewolą pod hasłem mowy nienawiści i podobnych pierdoł.

Data: 2013-05-02 12:34:48
Autor: Antenka
On 2 Maj, 14:48, "J" <J...@J.J> wrote:
Użytkownik "Gonzalez" <Gonza...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:klpeov$t7$2speranza.aioe.org...

> [...]

reszty zboczeńców to nas wszystkich zniewolą pod hasłem mowy nienawiści i

he he he :D
Antenka

Data: 2013-05-03 08:46:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-02 14:48, J pisze:

Czy ktokolwiek popiera takich przebierańców jak Krzysiek ?

Coraz więcej Polaków ma dosyć więcej takich "normalnych" jak Tusk,Kaczyński czy Miller, o których wszyscy dokładnie wiedzą że oni są szkodnikami i na 100% będą działali przeciw interesom Polski i Polaków.

żadna posłanka Anna Grodzka nie istnieje