zafira, ok 10 lat, jaki silnik?

Data: 2013-06-11 21:35:45
Autor: Baczek
zafira, ok 10 lat, jaki silnik?
Zastanawiam się nad zakupem zafiry, około 10 letniej, z przebiegiem sugerowanym 200tyś. Mam zaufanie do diesli, ale gazem też nie pogardzę. Proszę o poradę w jaki silnik warto wybrać (fap? dwumasa?) a jakich unikać. Jakie się dobrze "gazują"?

Ja ma "zośkę" z 2001r 2,2 benz+lpg (Z22SE).
Z instalacji "już" jestem zadowolony.
W zakładzie gdzie zakładałem LPG instalator był świetnie przygotowany teoretycznie,
ale papudraczył robote -  a to nie dokręcił opaski, a to kabelek luźno latał, a to a tamto.
Z usterek
- 3 rozruszniki w ciągu 2 miesięcy po zakupie (żony to auto - ponoć nic nigdy podczas jazdy nie hałasowało,
a rozruszniki w śroku jakby ranat wybuchł)
- 1 alternator (tego podczas zakupu już się spodziewałem)

Pozdrawiam

zafira, ok 10 lat, jaki silnik?