[piątek] zagadka

Data: 2010-01-07 20:21:59
Autor: glang
[piątek] zagadka
Pewien facet jest ubrany na czarno. Ma czarne spodnie, skarpetki, kurtkę, rękawiczki i czapkę. Idzie tak ulicą, na której nie świeci się żadna latarnia, niebo jest zachmurzone, w oknach domów też nie widać żadnych świateł. Z naprzeciwka jedzie czarny samochód z dużą prędkością, z wyłączonymi światłami. Mimo to kierowca zauważył pieszego i zatrzymał się przed nim. Jak to możliwe?

żarty żartami ale puściłem to do znajomych i co??
"gość jechał Mercedesem lub BMW z systemem Night Vision"
mimo tego dnia :)))))))
pzdr
GL

Data: 2010-01-07 20:54:16
Autor: J.F.
[pištek] zagadka
On Thu, 7 Jan 2010 20:21:59 +0100,  glang wrote:
żarty żartami ale puściłem to do znajomych i co??
"gość jechał Mercedesem lub BMW z systemem Night Vision"
mimo tego dnia :)))))))

Masz znajomych z biednych krajow europy, ale interesujacych sie
nowinkami technicznymi, i nie dajacych sie lapac na glupie zagadki :-)

J.

[piątek] zagadka