zagadka

Data: 2011-10-21 21:52:41
Autor: megrims
zagadka

http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/

Data: 2011-10-21 21:55:46
Autor: kamil/Endurorider.pl
zagadka
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7sii4$kao$1usenet.news.interia.pl...

http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/

Tarcza nie jest idealnie na środku.

kml

Data: 2011-10-21 21:57:50
Autor: megrims
zagadka
W dniu 2011-10-21 21:55, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości

http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/

Tarcza nie jest idealnie na środku.

Nie. Tarcza za mała i klocki też. Nie od tego auta założyli :D
Zajebiście. :D :D :D

BTW: w ASO

Data: 2011-10-21 22:47:19
Autor: DoQ
zagadka
W dniu 21-10-2011 21:57, megrims pisze:
Nie. Tarcza za mała i klocki też. Nie od tego auta założyli :D
Zajebi¶cie. :D :D :D

Trzeba było na pocz±tku napisać co to za model BMW.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-21 22:50:57
Autor: megrims
zagadka
W dniu 2011-10-21 22:47, DoQ pisze:
[...]

535d E60

Ale ja się zastanawiam. Pomylił się magazynier podczas wydawania czę¶ci.
Ale mechanik nie zauważył, że co¶ jest nie tak? No kurde. Nie da się tym
jechać. Cały czas słychać takie chrup.. chrup.. chrup.. chrup..
Jak hamuje, to wszystko się trzęsie. A jutro miałem gdzie¶ dalej
pojechać.

Data: 2011-10-21 21:26:08
Autor: kakmar
zagadka
Dnia 21.10.2011 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

535d E60

Ale ja się zastanawiam. Pomylił się magazynier podczas wydawania części.
Ale mechanik nie zauważył, że coś jest nie tak? No kurde. Nie da się tym
jechać. Cały czas słychać takie chrup.. chrup.. chrup.. chrup..
Jak hamuje, to wszystko się trzęsie. A jutro miałem gdzieś dalej
pojechać.

Ech, myślałem że to stojący gdzieś wrak. Jakim cudem mechanik mógłby tak założyć tarczę, i nie zauważyć? Potem jeszcze przykręcić koło i nie zauważyć? Co to za tarcza i jakim cudem udało się koło przykręcić?
Pojeździć to tym nie pojeździsz.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-10-21 22:54:51
Autor: DoQ
zagadka
W dniu 21-10-2011 22:50, megrims pisze:
[...]

A co wymieniali? Tarcze i zaciski? Nikt nie robił jazdy próbnej?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-21 22:57:23
Autor: kamil/Endurorider.pl
zagadka
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7slvd$p93

[...]

Co¶ jest konkretnie spieprzone, nie ma mowy żeby na nowych gratach były jakiekolwiek chrupania czy trzęsienie samochodem w czasie hamowania.

kml

Data: 2011-10-22 21:11:00
Autor: Tomasz Pyra
zagadka

[...]

Nowe Brembo Max zawsze mi paskudnie stukały, ale niczym nie trzęsły.

Data: 2011-10-22 20:39:31
Autor: venioo
zagadka
W dniu 2011-10-21 22:50, megrims pisze:
[...]

Abstrahujac od tego, ze nie od tego modelu, to obstawiam, ze tarcze zakladal na szybko i nie obczyscil porzadnie i teraz jest bicie.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-22 21:24:17
Autor: Tomasz Pyra
zagadka
W dniu 2011-10-21 21:57, megrims pisze:
[...]

Fakt... wygląda że klocek oprze się cały na tarczy.

Klocki to akurat mogą być dobre - mniejsze zazwyczaj nie pasują w prowadnice.
Ale założyć za małą tarczę to już żaden problem - zresztą słyszałem o ludziach którzy nieświadomie tak jeździli i nawet nie narzekali przez jakiś czas.
Przynajmniej ranty siÄ™ nie porobiÄ… na tarczy ;>

Data: 2011-10-21 21:59:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
zagadka
Hello kamil/Endurorider.pl,

Friday, October 21, 2011, 9:55:46 PM, you wrote:

Czy komu¶ co¶ nie pasuje na tym foto?
http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/
Tarcza nie jest idealnie na ¶rodku.

To się nazywa paralaksa.

--
Best regards,

Data: 2011-10-21 21:17:13
Autor: kakmar
zagadka
Dnia 21.10.2011 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał/a:
Hello kamil/Endurorider.pl,

Friday, October 21, 2011, 9:55:46 PM, you wrote:

http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/
Tarcza nie jest idealnie na środku.

To siÄ™ nazywa paralaksa.

Dupa tam nie paralaksa. Wygląda jak wyjątkowo udana rzeźba kowala artysty, na potężnym kacu. Jak to w ogóle możliwe tak tarczę niecentrycznie zamocować. Wygląda jak luźno wrzucona część cierna tarczy pływającej bez mocowań. Albo też zupełnie inna, nie pasująca, nie przykręcona tarcza. Wsadzona jakimś cudem pod felgę.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-10-21 21:57:09
Autor: Rafał \"SP\" Gil
zagadka
W dniu 2011-10-21 21:52, megrims pisze:
http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/

Nikt na tej fotce nie robi gały ;/

I to mi nie pasuje ...

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-21 21:59:04
Autor: megrims
zagadka
W dniu 2011-10-21 21:52, megrims pisze:
http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/

Nikt na tej fotce nie robi gały ;/

I to mi nie pasuje ...

JuĹĽ siÄ™ poprawiam:

http://broszka.pl/upload2/p/plazma/lody.jpg

Data: 2011-10-21 22:04:47
Autor: Rafał \"SP\" Gil
zagadka
W dniu 2011-10-21 21:59, megrims pisze:

http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/
Nikt na tej fotce nie robi gały ;/
I to mi nie pasuje ...
JuĹĽ siÄ™ poprawiam:
http://broszka.pl/upload2/p/plazma/lody.jpg

Dupa ...

Tu jest robienie gały, o które mi chodziło: http://satanizm.eu/xxX-robia-to-na-lace.avi

Data: 2011-10-21 23:29:49
Autor: ToMasz
zagadka
W dniu 21.10.2011 21:52, megrims pisze:

http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/
tak na oko, za krótki czas. z nazwy "bad-break" wynika ze spacja jest zły, albo złamany jest zły. Domyślam się jednak ze zły jest hamulec i zły jest angielski piszącego.
Czy zgadłem i jaka jest nagroda?

:)

ToMasz

Data: 2011-10-22 21:39:59
Autor: megrims
zagadka
W dniu 2011-10-21 21:52, megrims pisze:

http://imageshack.us/photo/my-images/836/badbreak.jpg/

Dzisiaj przeprosili i wymienili na właściwe.
Jest juĹĽ OK.

Przy okazji pojeździłem demówką bez silnika :)
Nie jedzie - X1 318d.

Data: 2011-10-23 12:27:44
Autor: jerzu
zagadka
On Sat, 22 Oct 2011 21:39:59 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Przy okazji pojeĽdziłem demówk± bez silnika :)
Nie jedzie - X1 318d.

Zaraz Ci napisz±, że to idealne auto dla Ciebie :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-23 13:01:32
Autor: megrims
zagadka
wrote:

Przy okazji pojeĽdziłem demówk± bez silnika :)
Nie jedzie - X1 318d.

Zaraz Ci napisz±, że to idealne auto dla Ciebie :)

Oczywi¶cie. To jest idealne auto dla mnie.

Data: 2011-10-24 00:54:29
Autor: Krzysiek Kielczewski
zagadka
On 2011-10-23, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

Przy okazji pojeĽdziłem demówk± bez silnika :)
Nie jedzie - X1 318d.

Zaraz Ci napisz±, że to idealne auto dla Ciebie :)

Oczywi¶cie. To jest idealne auto dla mnie.

Za mocne.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-24 01:04:31
Autor: to
zagadka
begin Krzysiek Kielczewski
Oczywiście. To jest idealne auto dla mnie.

Za mocne.

I za ciężkie. ;)

zagadka