zagadka

Data: 2015-03-31 07:25:00
Autor: GumoL
zagadka
W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 23:38:38 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
Zamówiłem sobie w końcu kolejną furę do zabawy.
911 turbo ciągle w serwisie. CL tylko mieli walcami
przy każdej prędkości. Co no nowej zabawki to oczywiście
hot-hatch. Zgadnie ktoś markę może model?
w 5 pytań da się zgadnąć.

Golf R?

Data: 2015-03-31 18:24:16
Autor: megrims
zagadka
On 2015-03-31 16:25, GumoL wrote:
[...]

ogłaszam zwycięzce :D

Data: 2015-03-31 11:17:57
Autor: GumoL
zagadka
On 2015-03-31 16:25, GumoL wrote:

> Golf R?

ogłaszam zwycięzce :D

Może w nagrodę małe karnięcie 911? Z drugiej strony przesiadka z 911 czy CL do trzystukonnego kompakta, hm.

Data: 2015-03-31 21:17:22
Autor: megrims
zagadka
On 2015-03-31 16:25, GumoL wrote:
[...]

Zawsze byłem przeciwnikiem 4x4, ale jak polatałem trochę
turbo to spodobało mi się. Takie R z DSG na zimę będzie
jak znalazł. 911 zostaje. Na CL jest klient w czerwcu
bierze.

Data: 2015-03-31 19:54:06
Autor: nadir
zagadka
[...]