zagadka

Data: 2010-06-19 18:49:15
Autor: wojek
zagadka
Witam,

jeżdżę z tym nurtującym pytaniem już 2 lata. Czy może ktoś z was wie po co w mojej ramie jest takie coś: http://www.wojek.net/ww/dzypek.jpg (chodzi o ten wypusten na środku kadru) ? Jak dotąd nie przydało mi się w żadnych okolicznościach ;).

pozdr.
w.

Data: 2010-06-19 19:08:17
Autor: kosik
zagadka
co w mojej ramie jest takie coÅ›: http://www.wojek.net/ww/dzypek.jpg
(chodzi o ten wypusten na środku kadru) ? Jak dotąd nie przydało mi się
w żadnych okolicznościach ;).

Do podwieszenia łańcucha przy zdjętym kole.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-06-19 19:53:04
Autor: wojek
zagadka
kosik pisze:
[...]

Dzięki. Nie pomyślałem o tym.

pozdr.
w.
(przed 19:08 zdjęcie obejrzało 12 osób ;) )

Data: 2010-06-19 20:07:21
Autor: PeJot
zagadka
kosik pisze:
[...]

Można też wykorzystać do montażu osłony łańcucha :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-20 13:43:04
Autor: 2late
zagadka
On 19/06/2010 7:07 PM, PeJot wrote:

je¿d¿ê z tym nurtuj±cym pytaniem ju¿ 2 lata. Czy mo¿e kto¶ z was wie po
co w mojej ramie jest takie co¶: http://www.wojek.net/ww/dzypek.jpg
(chodzi o ten wypusten na ¶rodku kadru) ? Jak dot±d nie przyda³o mi siê
w ¿adnych okoliczno¶ciach ;).

Do podwieszenia ³añcucha przy zdjêtym kole.

Mo¿na te¿ wykorzystaæ do monta¿u os³ony ³añcucha :)

Albo do zmienienia koloru ramy na zielony.
;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-06-20 20:27:07
Autor: szaman
zagadka
On 06/20/2010 02:43 PM, 2late wytworzy³ w szalonym umy¶le, a nastêpnie przela³ w postaæ elektroniczn± to, co nastêpuje::

Albo do zmienienia koloru ramy na zielony.
;)

lub czerwony:)

sz

Data: 2010-06-20 20:27:37
Autor: szaman
zagadka
On 06/20/2010 08:27 PM, szaman wytworzy³ w szalonym umy¶le, a nastêpnie przela³ w postaæ elektroniczn± to, co nastêpuje::

lub czerwony:)

sz

fail... on ju¿ jest czerwony... Hmm.. no to na bardziej czerwony:D

sz

Data: 2010-06-21 19:08:10
Autor: 2late
zagadka
On 20/06/2010 7:27 PM, szaman wrote:

On 06/20/2010 08:27 PM, szaman wytworzy³ w szalonym umy¶le,

.... cos w tym jest.

:-)