zagadka,

Data: 2011-01-14 18:00:57
Autor: apr...
zagadka,
o ile mln ton Ziemia staje się cięższa co rok ?

Data: 2011-01-14 19:13:26
Autor: bolek
zagadka,

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igq30p$94r$1inews.gazeta.pl...
o ile mln ton Ziemia staje się cięższa co rok ?

--
To zależy od ilo¶ci pogrzebów.

bolek

Data: 2011-01-14 10:58:28
Autor: Marek
zagadka,
On Jan 14, 7:13 pm, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKA...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:igq30p$94r$1inews.gazeta.pl...>o ile mln ton Ziemia staje się cięższa co rok ?

> --

To zależy od ilo¶ci pogrzebów.

bolek

Zywi nie sa ciezarem ?

Data: 2011-01-15 16:08:25
Autor: Tomy M.
zagadka,
W dniu 2011-01-14 19:58, Marek pisze:

Zywi nie sa ciezarem ?

Jak podskoczÄ… to nie.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-14 19:23:21
Autor: Tomy M.
zagadka,
W dniu 2011-01-14 19:00,  apr... pisze:
o ile mln ton Ziemia staje się cięższa co rok ?

Ok. miliona ton rocznie.

Data: 2011-01-14 21:20:25
Autor: pluton
zagadka,
> o ile mln ton Ziemia staje się cięższa co rok ?

Ok. miliona ton rocznie.

Brawo! Wygral pan ladowanie w TU104 we mgle.

Nullification

Data: 2011-01-15 12:37:26
Autor: Xan
zagadka,
W dniu 14.01.2011 21:20, pluton pisze:
o ile mln ton Ziemia staje się cięższa co rok ?

Ok. miliona ton rocznie.

Brawo! Wygral pan ladowanie w TU104 we mgle.

dodaj ze sztucznej :D bo co to za frajda l±dować w tej prawdziwej

zagadka,