zagadka mi³o¶ci Antoniego Donosiciela do m³odych ch³opców rozwi±zana

Data: 2018-06-06 19:01:26
Autor: japanizer
zagadka mi³o¶ci Antoniego Donosiciela do m³odych ch³opców rozwi±zana
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/antoni-macierewicz-w-dziecinstwie-przebywal-w-sierocincu/0wtzhsr

  Dzieci po poleg³ych na wojnie i inwalidach wojennych, sieroty i pó³sieroty,   dzieci alkoholików i z ma³¿eñstw rozbitych, dzieci nerwowo chore, zahamowane w   rozwoju umys³owym, sk³onne do w³óczêgostwa, kleptomanii, skazane w wielu   wypadkach przez S±dy dla Nieletnich na domy poprawcze - tak w styczniu 1959 roku   w³adze Rumi opisuj± podopiecznych miejscowego Domu Dziecka, do którego trafia   w³a¶nie Antoni Macierewicz.   W 1953 roku domem dziecka wstrz±sa afera pedofilska. Okazuje siê, ¿e jeden z   kleryków wykorzystuje seksualnie ch³opców poni¿ej 15. roku ¿ycia. UB notuje: Na   podstawie przes³uchania szeregu ¶wiadków ustalono, ¿e kleryk T., bêd±cy    wychowawc± tego¿ Zak³adu, dopuszcza³ siê z wychowankami na przestrzeni lat   1952-1953 stosunków homoseksualnych.

Data: 2018-06-07 00:18:29
Autor: jacekbialy80
zagadka mi³o¶ci Antoniego Donosiciela do m³odych ch³opców rozwi±zana
Szmata napisa³:
-- -- -- -- -- -- -
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A ojciec szmaty przes³uchiwa³ osobi¶cie, czy tylko notowa³?

JB

Data: 2018-06-07 01:25:09
Autor: japanizer
zagadka miłości Antoniego Donosiciela do młod ych chłopców rozwiązana
On Thursday, June 7, 2018 at 4:18:30 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Szmata napisa³:
-- -- -- -- -- -- -
[...]

A spytaj swojego tatula. Czy wzi±³ siê powiesi³ jak emeryturê mu zabrali, bo nie chcia³ siê kurwiæ z pisiorami?

Data: 2018-06-07 02:45:51
Autor: jacekbialy80
[...]

      A spytaj swojego tatula.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pytam szmatê, który ubeckie zagadki rozwi±zuje na psp.

JB

Data: 2018-06-07 02:50:05
Autor: jacekbialy80
[...]

Pytam szmatê, który ubeckie zagadki tutaj rozwi±zuje.

JB

Data: 2018-06-07 04:10:13
Autor: japanizer
On Thursday, June 7, 2018 at 6:50:06 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
> [...]

      A spytaj swojego tatula.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pytam szmatê, który ubeckie zagadki tutaj rozwi±zuje.

No pytasz swojego tatula, to nam napisz, co powiedzia³.

Data: 2018-06-07 09:23:01
Autor: jacekbialy80
zagadka miłości Antoniego Donosiciela do młod ych chłopców rozwiązana
Pytam szmatê, który ubeckie zagadki tutaj rozwi±zuje.

     No pytasz swojego tatula

Ty¶ mój ojciec jest?  A gdzie ty masz g³owê, bo jako¶ rozpoznaæ nie mogê...
           :-DDD

JB

zagadka mi³o¶ci Antoniego Donosiciela do m³odych ch³opców rozwi±zana