zagadki na temat polskiej bankowości

Data: 2009-12-25 12:33:55
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
zagadki na temat polskiej bankowości
zagadka pierwsza:

wymień DWADZIEŚCIA różnych określeń dotyczacych narzedzia lub metody zatwierdzania przelewów w internetowym kanale dostępu, np.:

- lista haseł jednorazowych
- karta TAN
- token sprzetowy
- token
- klucz elektroniczny

Data: 2009-12-25 12:52:22
Autor: MarcinF
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
zagadka pierwsza:

wymień DWADZIEŚCIA różnych określeń dotyczacych narzedzia lub metody zatwierdzania przelewów w internetowym kanale dostępu

ale takie okreslenia sa na stronach bankow, wiec gdzie w tym zagadka ?

Data: 2009-12-25 14:17:09
Autor: Marcin Mokrzycki
zagadki na temat polskiej bankowości
On Fri, 25 Dec 2009 12:33:55 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl
wrote:

zagadka pierwsza:

A co jest do wygrania poza, jak zwykle, odwaleniem całej roboty za Ciebie?

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-12-25 23:21:54
Autor: XYZ
wrote:

zagadka pierwsza:

A co jest do wygrania poza, jak zwykle, odwaleniem całej roboty za Ciebie?

Dziękuję Ci! Lepiej bym chyba sam tego nie oddał. Temat banków wysyłąjących kurierów do podpisania umowy kredytowej też mnie wzburzył, ale pomyślałem, że szkoda czasu na jakiekolwiek odpisywanie.

Data: 2009-12-26 00:25:23
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
zagadki na temat polskiej bankowości
> zagadka pierwsza:
A co jest do wygrania poza, jak zwykle, odwaleniem całej roboty za Ciebie?

zależy co kto lubi: jedni wygrywają uśmiech inni żółć w boże narodzenie :P

umiesz obsługiwać komputer i jednocześnie nie lubisz moich postów?
daj mi tzw. PLONK, a innym ludziom nie przeszkadzaj w czytaniu grupy
być może osoby mniej złośliwe niż Ty: zechcą pomoc, albo podzielić się wiedza

Data: 2009-12-26 09:34:56
Autor: Valdi
zagadki na temat polskiej bankowości
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl>news:4891.00000194.4b34a323newsgate
..onet.pl

wymień DWADZIEŚCIA różnych określeń dotyczacych narzedzia lub
metody zatwierdzania przelewów w internetowym kanale dostępu, np.:

A można wiedzieć do czego Ci taka wiedza jest potrzeba i... i dlaczego 20 a
nie 30, 40, 50 bądź 100 określeń?

PS.
zapomniałeś na swojej liście o hasłach SMSowych.

zagadki na temat polskiej bankowości