[3m, Kaszuby, Kociewie] zaginal pokrowiec na siodelko brooks

Data: 2009-08-05 22:16:12
Autor: tliti
[3m, Kaszuby, Kociewie] zaginal pokrowiec na siodelko brooks
witam,

może ktoś znalazł czarny pokrowiec na siodełko brooks? Prawdopodobnie zgubiłem go w Gdańsku, ale trochę jeździłem też ostatnio po Kaszubach i Kociewiu (Gdansk-Zukowo-Chmielno-Wiezyca-Koscierzyna-Starogard Gdanski), wiec moze gdzies tam mi wypadl...

Chetnie postawie uczciwemu znalazcy pare piw :)

pozdrawiam,

Tliti

Ehhh... w tym roku gwizdneli mi rower, zgubilem dowod osobisty, teczke z dokumentami a teraz znowu ten pokrowiec. Jakas epidemia gubienia.

--

[3m, Kaszuby, Kociewie] zaginal pokrowiec na siodelko brooks