zaginely dwa telefony (ME45)

Data: 2011-07-08 07:42:29
Autor: TGor
zaginely dwa telefony (ME45)
On 2011-07-08 02:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Zorientowalem sie za skrzyzowaniem kilkaset dalej, ale jak wrocilem,
sakwy juz nie bylo. Znaczy, ktos sie juz zaopiekowal.

W pewnych warunkach Polska byłaby krajem ludzi bez ręki.

TG
"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-07-11 18:34:36
Autor: J.F
zaginely dwa telefony (ME45)
On 2011-07-08 02:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Zorientowalem sie za skrzyzowaniem kilkaset dalej, ale jak wrocilem,
sakwy juz nie bylo. Znaczy, ktos sie juz zaopiekowal.

W pewnych warunkach Polska byłaby krajem ludzi bez ręki.

Myslisz ze w tamtych krajach mozna zostawic sakwe na drodze i bedzie lezala do sadnego dnia ?

Tak to tylko w Singapurze i Irlandii Polnocnej :-)

J.

Data: 2011-07-12 00:25:20
Autor: Titus Atomicus
zaginely dwa telefony (ME45)

On 2011-07-08 02:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

>W pewnych warunkach Polska byłaby krajem ludzi bez ręki.

Myslisz ze w tamtych krajach mozna zostawic sakwe na drodze i bedzie lezala do sadnego dnia ?

Moja lezala jakies 5-10 minut.

TA

Data: 2011-07-12 09:14:48
Autor: !sp
zaginely dwa telefony (ME45)

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ivf8mt$e3h$1news.onet.pl...
W pewnych warunkach Polska byłaby krajem ludzi bez ręki.
Myslisz ze w tamtych krajach mozna zostawic sakwe na drodze i bedzie lezala do sadnego dnia ?
Tak to tylko w Singapurze i Irlandii Polnocnej :-)

A ja myślałem, ze w Skandynawii, chyba, ze "prawdziwy polak" będzie przechodził i się "zaopiekuje"

Data: 2011-07-13 19:02:42
Autor: J.F
zaginely dwa telefony (ME45)
Użytkownik "!sp"  napisał w wiadomości
[...]

W Skandynawii tez juz maja duza grupe imigrantow nie tylko z Polski.
No i trzeba bylo zmieniac prawa :-)

J.

Data: 2011-07-13 20:08:23
Autor: Artur Maśląg
zaginely dwa telefony (ME45)
W dniu 2011-07-13 19:02, J.F pisze:
[...]

Ze 20 lat temu to może by się i uchowała, a tak jak piszesz - złodziei
jest dostatek i niekonieczne Polacy brylują w tym fachu...

Data: 2011-07-13 21:43:48
Autor: Titus Atomicus
zaginely dwa telefony (ME45)
In article <ivkmv0$j8$2@mx1.internetia.pl>,
 Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

> [...]

Ze 20 lat temu to może by się i uchowała, a tak jak piszesz - złodziei
jest dostatek i niekonieczne Polacy brylują w tym fachu...

To prawda.
Zreszta w takiej Danii dzialal kiedys Gang Olsena.

A z moich osobistych doswiadczen - jak kiedys w latach 80. pojechalem na wycieczke rowerowa do Szwecji, to juz w Malmoe, otzrymalem na ulicy propozycje zakupu nowego roweru za grosze.

TA

Data: 2011-07-13 23:49:56
Autor: J.F.
zaginely dwa telefony (ME45)
On Wed, 13 Jul 2011 20:08:23 +0200,  Artur Maśląg wrote:
[...]

ale nie mowimy o takim zwyklym zlodzieju, tylko o sytuacji gdy ktos na
ulicy zastaje torbe/wypchany portfel/ipoda/telefon. I co wtedy ? nie dotyka, bo pewnie wlasciciel sie wroci i bedzie
szukal, bierze i odnosi na policje, czy bierze i udajac ze zamierza
odniesc cieszy sie ze on znalazl a nie ktos inny :-)

J.

P.S. Jakie to wszystko wzgledne - portfel lezy na chodniku - ktos
zgubil a ktos przywlaszczy. Rower stoi na chodniku nieprzypiety - a tu
juz ukradl :-)

zaginely dwa telefony (ME45)