zagraniczne konto

Data: 2010-12-20 14:52:25
Autor: Krzysztof Kowalczyk
zagraniczne konto
Szanowni Państwo
Myślałem, że konto w ING które posiada nasz spółka jest złe
(wysokie opłaty, brak możliwości anulowania transakcji, wieszanie się
serwisu online, opóźnienia w wyświetlaniu historii transakcji itp itd)
ale po przeczytaniu większości wypowiedzi na tej grupie
zrozumiałem, że w innych bankach jest tak samo a nawet gorzej...
załamało mnie to...

ale do rzeczy:
czy spółka z o.o. może mieć firmowe konto w banku zagranicznym
na terenie Unii?

pozdrawiam
Krzysztof Kowalczyk

Data: 2010-12-20 14:38:11
Autor:
zagraniczne konto
Krzysztof Kowalczyk <rekrutacja@esstudio.pl> napisa³(a):
ale do rzeczy:
czy spółka z o.o. może mieć firmowe konto w banku zagranicznym
na terenie Unii?

Oczywi¶cie mo¿e mieæ konto w banku zagranicznym, jednak zadeklarowane konto do zwrotu podatku (wymienione w zg³oszeniu NIP-2) musi byæ prowadzone przez polski bank.

Data: 2010-12-20 16:07:23
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
zagraniczne konto
arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

ale do rzeczy:
czy spó�ka z o.o. moşe mie� firmowe konto w banku zagranicznym
na terenie Unii?

Oczywiście może mieć konto w banku zagranicznym, jednak zadeklarowane konto do
zwrotu podatku (wymienione w zgłoszeniu NIP-2) musi być prowadzone przez polski
bank.

A jak siÄ™ ma do tego Polbank?

--
MiCHA

Data: 2010-12-20 18:00:08
Autor:
zagraniczne konto
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisa³(a):

> [...]
kont
o do
> zwrotu podatku (wymienione w zgłoszeniu NIP-2) musi być prowadzone przez

A jak siÄ™ ma do tego Polbank?

Trochê nieprecyzyjnie siê wyrazi³em. Nie chodzi³o mi o pochodzenie w sensie literalnym a o podleganie polskim przepisom banku lub oddzia³u, w którym prowadzony jest rachunek. Polbank jest polskim oddzia³em greckiego Eurobanku.

Data: 2010-12-20 19:13:48
Autor: Krzysztof
zagraniczne konto

<arka.dio@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ieo5j8$3ln$1inews.gazeta.pl...
> [...]

prowadzony jest rachunek. Polbank jest polskim oddzia³em greckiego Eurobanku.

Raczej chodzi o polska numeracje kont i udzial w elixirze, bo podatku nie beda wysylac przelewami zagranicznymi ze wzgledu na koszty.

Data: 2010-12-20 15:41:44
Autor: Marcin Lubojański
zagraniczne konto
On 2010-12-20 14:52, Krzysztof Kowalczyk wrote:
Szanowni Państwo
[...]

Za granicÄ… jest zwykle jeszcze gorzej :D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

zagraniczne konto