zagubione dokumenty

Data: 2009-03-09 14:41:24
Autor: metal
zagubione dokumenty
Co mogę zrobić jeśli szkoła do której kiedyś uczęszczałem (policealna) zagubiła moją maturę i nie może mi jej teraz zwrócić?

Data: 2009-03-09 15:41:47
Autor: Robert Tomasik
zagubione dokumenty
Użytkownik "metal" <metal@op.pl> napisał w wiadomości news:gp36a5$su9$1achot.icm.edu.pl...
Co mogę zrobić jeśli szkoła do której kiedyś uczęszczałem (policealna) zagubiła moją maturę i nie może mi jej teraz zwrócić?

Uzyskać taki dokument w szkole, w której zdobyłeś maturę. jeśli wiąże się to z jakimiś kosztami, to możesz ich dochodzić na ogólnych zasadach od szkoły policealnej.

zagubione dokumenty