zajebiste s³owa :)

Data: 2009-12-05 07:03:59
Autor: alojzy bibu³a
zajebiste s³owa :)
Donald Tusk: Musimy byæ bezwzglêdni wobec siebie, a nie wobec
konkurentów; musimy byæ bezwzglêdni wobec z³a, które zobaczymy w
pobli¿u siebie, w nas samych. (...) Je¶li kto¶ uwa¿a, ¿e w³adza jest
po to, aby jej u¿ywaæ, a nie po to, aby z wiar± zmieniaæ ¿ycie w kraju
na lepsze, to lepiej, ¿eby (tu) nie przyje¿d¿a³. Je¶li kto¶ przez
sekundê pomy¶li: jako¶ sprawê siê za³atwi, mamy przecie¿ du¿o zadañ,
du¿o interesów, jako¶ odwiniemy siê, to lepiej niech wstanie i wyjdzie
(...) Gdyby mia³o siê okazaæ, ¿e s± sposoby na rozmycie tej sprawy i
dziêki temu wygraliby¶my wybory, wola³bym wyja¶niæ te sprawê do koñca,
nawet gdyby¶my mieli przegraæ.

Data: 2009-12-05 16:18:14
Autor: =he®sk=
zajebiste s³owa :)
On Sat, 5 Dec 2009 07:03:59 -0800 (PST), alojzy bibu³a <bil69@vp.pl>
wrote:

[...]

 czego nie rozumiesz? za trudne ? ;o)
 normalny jezyk normalnego faceta.
 nie to co nowomowa prezesa.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-12-05 07:30:25
Autor: alojzy bibu³a
zajebiste s³owa :)

 czego nie rozumiesz? za trudne ? ;o)
 normalny jezyk normalnego faceta.
 nie to co nowomowa prezesa.

mówisz normalnego faceta :)
a jak sie ma to do tego co robi?

Data: 2009-12-05 16:39:50
Autor: Jadrys
zajebiste słowa :)
alojzy bibuła pisze:

mówisz normalnego faceta :)
a jak sie ma to do tego co robi?

Co masz konkretnie do zarzucenia p.Tuskowi?

Data: 2009-12-05 08:39:37
Autor: alojzy bibu³a
zajebiste s³owa :)
[...]

wszystko co powyzej przytoczone :)

Data: 2009-12-05 21:25:30
Autor: Jadrys
zajebiste s³owa :)
alojzy bibu³a pisze:
[...]

Mimo wszystko ja nie uwa¿am p.Tuska za gorszego premiera od poprzedników.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-12-06 02:51:40
Autor: HaMMeR
zajebiste s³owa :)
Jadrys wrote:
alojzy bibu³a pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A kogo to obchodzi, co uwazasz robaczku?

Data: 2009-12-06 09:07:22
Autor: Jadrys
zajebiste s³owa :)
HaMMeR pisze:

Mimo wszystko ja nie uwa¿am p.Tuska za gorszego premiera od poprzedników.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A kogo to obchodzi, co uwazasz robaczku?

To z tob± chyba co¶ nie tak, skoro na grupie dyskusyjnej nie jeste¶ zainteresowany opini± adwersarza. Mo¿e przenie¶ sie do jakiego¶ klubu wzajemnej adoracji. Tam bêdziecie sobie wzajemnie przytakiwaæ jaki to Tusk jest z³ym premierem.. i wspominaæ "z³ote" lata rz±dów Kaczyñskiego...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-12-06 15:12:27
Autor: HaMMeR
zajebiste s³owa :)
Jadrys wrote:
HaMMeR pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

No to sie zastanow troche nad ta swoja deklaracja wiernopoddancza Tuskowi.
Co przez to chciales osiagnac ogolacajac ja dodatkowo z wszelkiej innej tresci?!
W uzytym kontekscie, to twoje zdanie 'co ty uwazasz' jest niczym innym jak
prowokacja do pyskowki, a nie zacheta do dyskusji!
Bo ja wyrazam swoje zdanie po przez swoj komentarz, zgoda, czasami bardzo
'ognisty' ale nie staram sie nadawac tak ukrytej opinii, autorytarnej formy!
Bo coz moglbym ci odpowiedziec, ze JA UWAZAM Tuska za matola i beznadziejnego
premiera? To zaraz rozowo czerwone 'nozyce' by mnie od czci i wiary...
Wiec nie placz, nie kwicz, nie rozdzieraj szat nad swoim ciezkim losem
niedocenionego 'adwersarza', bo takim niewinnym prostaczkiem, jakim usilujesz sie
na psp kreowac, to nie jestes!
Masz racje, ze mna jest cos nie tak, bo nie moge zniesc prowokacji, demagogii,
klamstwa i szantazu, nie mowiac juz o uzywanym instrumentalnie, pazdzierzackim patosie!
I 'dobre' rady zachowaj dla siebie, albo dla tych, ktorzy usiluja jeszcze ciebie sluchac...

Data: 2009-12-06 22:45:13
Autor: Jadrys
zajebiste s³owa :)
HaMMeR pisze:
Jadrys wrote:
HaMMeR pisze:

[...]

Zaiste, twój sposób rozumowania jest dla mnie zagadk±. Wyrazi³em swoje zdanie, a czego ty oczekiwa³e¶,  litanii na ca³± stronê wychwalaj±c± czy gani±c± Tuska?

Bo ja wyrazam swoje zdanie po przez swoj komentarz, zgoda, czasami bardzo
'ognisty' ale nie staram sie nadawac tak ukrytej opinii, autorytarnej formy!

A wiêc wywo³ujesz w adwersarzu wra¿enie ¿e nie jeste¶ pewny swoich racji. Oponent  po takiej odpowiedzi mo¿e straciæ ochotê na dalsza dyskusjê.

Bo coz moglbym ci odpowiedziec, ze JA UWAZAM Tuska za matola i beznadziejnego
premiera? To zaraz rozowo czerwone 'nozyce' by mnie od czci i wiary...

Wcale nie, wtedy by zaczê³y padaæ argumenty na poparcie swoich racji... przynajmniej z mojej strony.

Wiec nie placz, nie kwicz, nie rozdzieraj szat nad swoim ciezkim losem
niedocenionego 'adwersarza', bo takim niewinnym prostaczkiem, jakim usilujesz sie
na psp kreowac, to nie jestes!

To brzmi jak komplement. Jednak ja jestem rzeczywi¶cie tylko prostym userem który nade wszystko ceni sobie prawdê.

[...]

Wiem Hammer, ty naprawdê jeste¶ do bólu szczery. I jak ju¿ ci kiedy¶ powiedzia³em lubiê ciê za to. Mimo ¿e jeste¶ ordynusem.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-12-05 16:49:01
Autor: u2
zajebiste słowa :)
Jadrys pisze:
alojzy bibuła pisze:

mówisz normalnego faceta :)
a jak sie ma to do tego co robi?

Co masz konkretnie do zarzucenia p.Tuskowi?

Nie radzi sobie jako prezio rady ministrantów. Typowy brak kompetencji.
Poza tym składa puste obietnice. Zaniechania jego są POrażające.
przypomnij sobie n.p. jego exposee z tym co zrobił, a konkretnie z tym
co nie zrobił.

Data: 2009-12-05 21:20:17
Autor: Jadrys
zajebiste słowa :)
u2 pisze:
Jadrys pisze:

alojzy bibuła pisze:

mówisz normalnego faceta :)
a jak sie ma to do tego co robi?

Co masz konkretnie do zarzucenia p.Tuskowi?

Nie radzi sobie jako prezio rady ministrantów.
Z czym sobie nie radzi?

 Typowy brak kompetencji.
Poza tym składa puste obietnice.
Jaki premier tego nie robił?

 Zaniechania jego sÄ… POrażajÄ…ce.

Wcale w tym nie odbiega od swoich poprzedników.

przypomnij sobie n.p. jego exposee z tym co zrobił, a konkretnie z tym
co nie zrobił.

Trzeba zejść na ziemię - nie ma prawdomównych polityków.

Data: 2009-12-06 13:36:49
Autor: =he®sk=
zajebiste s³owa :)
On Sat, 05 Dec 2009 16:49:01 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Nie radzi sobie jako prezio rady ministrantów. Typowy brak kompetencji.
Poza tym sk³ada puste obietnice. Zaniechania jego s± POra¿aj±ce.
przypomnij sobie n.p. jego exposee z tym co zrobi³, a konkretnie z tym
co nie zrobi³.

 gdyby nie dzialania prezia wynikajace z upierdliwosci jego braciszka
 zrobilby to co obiecywal. jak na razie prezio wetuje co sie da.

Data: 2009-12-06 13:36:49
Autor: =he®sk=
zajebiste s³owa :)
On Sat, 5 Dec 2009 07:30:25 -0800 (PST), alojzy bibu³a <bil69@vp.pl>
wrote:

>  czego nie rozumiesz? za trudne ? ;o)
>  normalny jezyk normalnego faceta.
>  nie to co nowomowa prezesa.

mówisz normalnego faceta :)
a jak sie ma to do tego co robi?

 a robi cos co ci nie pasuje ? ;)

Data: 2009-12-05 15:23:06
Autor: Karol
zajebiste s³owa :)
=he?sk= <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
wrote:

> [...]
> (...) Gdyby mia³o siê okazaæ, ¿e s± sposoby na rozmycie tej sprawy i
> dziêki temu wygraliby¶my wybory, wola³bym wyja¶niæ te sprawê do koñca,

buuuuhahaha.....normalny facet i normalne slowa......jak Goebels lub Stalin...

Data: 2009-12-06 13:36:49
Autor: =he®sk=
zajebiste s³owa :)
On Sat, 5 Dec 2009 15:23:06 +0000 (UTC), " Karol"
<jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>  czego nie rozumiesz? za trudne ? ;o)
>  normalny jezyk normalnego faceta.
>  nie to co nowomowa prezesa.

buuuuhahaha.....normalny facet i normalne slowa......jak Goebels lub Stalin...

 brak argumentow, co ?

 tusk mowi normalnie, jak kazdy z nas. prezes przemawia.  czujesz roznice?

Data: 2009-12-06 13:56:36
Autor: Karol
zajebiste s³owa :)
=he?sk= <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 tusk mowi normalnie, jak kazdy z nas. prezes przemawia.  czujesz roznice?

tynw w ogole widzisz i rozumiesz wszystko normalnie, tyle ze na opak:)

Data: 2009-12-07 12:54:57
Autor: =he®sk=
zajebiste s³owa :)
On Sun, 6 Dec 2009 13:56:36 +0000 (UTC), "Karol "
<jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>  tusk mowi normalnie, jak kazdy z nas. prezes przemawia. >  czujesz roznice?

tynw w ogole widzisz i rozumiesz wszystko normalnie, tyle ze na opak:)

 nie przenos na innych swoich problemow po lobotomii...

--

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-06 02:56:05
Autor: HaMMeR
zajebiste słowa :)
=he®sk= wrote:
On Sat, 5 Dec 2009 07:03:59 -0800 (PST), alojzy bibuła<bil69@vp.pl>
wrote:

Donald Tusk: Musimy być bezwzględni wobec siebie, a nie wobec
konkurentów; musimy być bezwzględni wobec zła, które zobaczymy w
pobliżu siebie, w nas samych. (...) Jeśli ktoś uważa, że władza jest
po to, aby jej używać, a nie po to, aby z wiarą zmieniać życie w kraju
na lepsze, to lepiej, żeby (tu) nie przyjeżdżał. Jeśli ktoś przez
sekundę pomyśli: jakoś sprawę się załatwi, mamy przecież dużo zadań,
dużo interesów, jakoś odwiniemy się, to lepiej niech wstanie i wyjdzie
(...) Gdyby miało się okazać, że są sposoby na rozmycie tej sprawy i
dzięki temu wygralibyśmy wybory, wolałbym wyjaśnić te sprawę do końca,
nawet gdybyśmy mieli przegrać.

  czego nie rozumiesz? za trudne ? ;o)
  normalny jezyk normalnego faceta.
  nie to co nowomowa prezesa.

-- -- -- -- -- -- -- -

Jestes glupszy od kapsla z butelki piwa, jesli wierzysz
w intencje wypowiadajacego te slowa klamcy!!
A skoro tak, to zaslugujesz w pelni na to naiwne matolstwo,
ktorym cie przewidujacy los obdarzyl...

Data: 2009-12-07 12:54:56
Autor: =he®sk=
zajebiste s³owa :)
On Sun, 06 Dec 2009 02:56:05 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> [...]

 nie przenos na innych swoich problemow po lobotomii...

jesli wierzysz w intencje wypowiadajacego te slowa klamcy!!

 rozumiem, ze prezes jest prawdomowny do bolu ?

A skoro tak, to zaslugujesz w pelni na to naiwne matolstwo,

 nie przenos na innych problemow srodowiska w ktorym zyjesz.

ktorym cie przewidujacy los obdarzyl...

 nie odwzajemnie sie rownie milym komplementem opisujacym
 stan twojej inteligencji emocjonalnej. zrobili to juz inni
 a ja przychylam sie do ich opinii. popracuj nad soba.

Data: 2009-12-08 09:34:12
Autor: HaMMeR
zajebiste słowa :)
=he®sk= wrote:
[...]

No to cie rwa, strasznie nobilituje to, ze ty juz nie musisz,
bo juz inne 'tuzy intelektu' zadbaly o wyrazenie swojej, ale takiej samej jak twoja,
opinii o mnie.., np. takie cos jak kalecki, inzynieruniu pietrzykoski, cyce,
Grzes przez wies i inni, rownie zaangazowani, aczkolwiek
nienajinteligentniejsi piewcy rezymowi...
Gratuluje usilowan dostania sie do ww grona sprzedajnych
ciot i agentow wplywu, dla ktorych, pomimo ich ciezkiego
tyrania, szacunku nie mam za grosz!

Data: 2009-12-05 18:05:11
Autor: sofu
zajebiste s³owa :)

[...]