zajecie komornicze a kupno mieszkania

Data: 2010-11-04 08:56:29
Autor: Tunia
zajecie komornicze a kupno mieszkania
Chce kupic mieszkanie. W KW tego mieszkania wpisane jest zajecie komornicze. Co z tym fantem zrobic?

Data: 2010-11-04 09:20:22
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.11.2010 08:56, Tunia pisze:
Chce kupic mieszkanie. W KW tego mieszkania wpisane jest zajecie komornicze. Co z tym fantem zrobic?

Poczekać na licytację komorniczą.

Data: 2010-11-04 09:31:10
Autor: tunia
zajecie komornicze a kupno mieszkania
W dniu 04.11.2010 08:56, Tunia pisze:
> Chce kupic mieszkanie. W KW tego mieszkania wpisane jest zajecie
> [...]

Heh, no tak. Tylko to pewnie jeszcze potrwa a do tego sytuacja wyglada tak, ze zajecie komornicze jest na kwote stanowiaca jakies 7 % wartosci mieszkania. Posrednik obrotu nieruchomosci wymyslil szczwany plan, zeby wskazac kredytujacemu mnie bankowi, ze czesc srodkow z kredytu ma byc przekazana sprzedajacemu, a czesc - komornikowi. Ale pani w okienku lojalnie mnie uprzedzila, ze pozytywne zalatwienie wniosku z takim zastrzezeniem jest u nich malo prawdopodobne.

Ech... miotam sie bo zalezy mi na tym mieszkaniu i na czasie zreszta tez....

Data: 2010-11-04 11:45:42
Autor: konieczko
zajecie komornicze a kupno mieszkania
Jak komornik trzyma lape na tym mieszkaniu to trzymaj sie z daleka od machlojek bo tylko stracisz kase.  Byc moze komornik ma juz zaklepanego kupca !

Data: 2010-11-05 08:14:20
Autor: Tapatik
Użytkownik tunia@poczta.onet.pl napisał:

Ech... miotam sie bo zalezy mi na tym mieszkaniu i na czasie zreszta tez....

I być może ktoś chce na tym skorzystać, że Tobie zależy.
Odpuść sobie, bo będziesz mieć kredyt, ale nie będziesz mieć mieszkania.
Po co samemu włazić w kłopoty?

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-11-05 09:34:51
Autor: MZ
W dniu 2010-11-04 09:31, tunia@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Kombinacje pośredników zwykle mają to do siebie, że służą pośrednikom.
On, jeśli ten karkołomny plan się powiedzie, dostanie prowizję za
transakcję i będzie miał sprawę w nosie. Ty się będziesz bujać z
papierami wieki. Wykreślenie zajęcia z KW trwa, a bank będzie Cię co
miesiąc podliczał dodatkową kwotą za ubezpieczenie do momentu wpisu
hipoteki. A to i tak jest optymistyczny scenariusz. Jeśli komornik już
ma nagranego chętnego na to mieszkanie to nie popuści. A zgadnij, kto
kogo pokona doświadczeniem? Tak jak już Ci poradzono - znajdź inne
mieszkanie.

--
MZ

Data: 2010-11-06 00:42:59
Autor: p 47

Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib0fj9$nlg$1news.onet.pl...
[...]

A ja proponuję prościutki, może naiwny plan,- umówic się na finalizacje transakcji u notariusza ze sprzedającym i komornikiem, który zgodnie z prawem od razu dokonuje zajęcia owych 7% z wypłacanej przez ciebie ceny mieszkania. Dług zostaje spłacony, hipoteka (po stosownym czasie) wykreślona.
Oczywiście zażądaj od komornika (zapewne z udziałem sprzedającego) aktualnego wyliczenia długu ciążącego na sprzedającym.

Data: 2010-11-07 13:41:50
Autor: p 47
zajecie komornicze a kupno mieszkania

Użytkownik "p 47" <karolakowie1@wp.pl> napisał w wiadomości news:ib24pm$pi3$1news.task.gda.pl...

(...)

[...]

Inna wersja powyższego rozwiązania,-Włacasz cenę zapłaty na konto bankowe sprzedawcy, które zajął juz komornik.
Po wpłynieciu twojej zapłaty za mieszkanie komornik zabiera swoje 7% i potem wykresla hipotekę. Oczywiście wskazane jest dokonywać tych transakcji w porozumieniu zarówno ze sprzedającym, jak i z komornikiem, a w szczególności miec potwierdzenie aktualnej wysokości długu i faktu zajęcia danego rachunku bankowego.

Data: 2010-11-07 14:02:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-11-07 13:41, p 47 pisze:

[...]

   I z wierzycielem, bo to na jego wniosek komornik może zająć konto bankowe dłużnika.

--
Liwiusz

zajecie komornicze a kupno mieszkania