zajęcie komornicze na rachunku a wypłacanie kwoty wolnej debetówką

Data: 2017-07-30 06:40:37
Autor: jakdorobic.com
zajęcie komornicze na rachunku a wypłacanie kwoty wolnej debetówką
Pamiętam w Open Online miałem zablokowane konto przez skarbówkę za niezapłacony mandat. Open Online był wirtualnym oddziałem Getin Banku. Wypłata była możliwa wyłącznie poprzez przelew wykonany na infolinii. Standardowo kosztował 10 zł, ale przy zajęciu za darmo. Klienci dużego Getinu wiem, że mogli dodatkowo wypłacać w marmurku.

Wszelkie operacje kartą - zablokowane, tak samo jak przelewy online.

Było to dość dawno, ale jak dziś pamiętam, że konsultant był w tym mega kompetentny (aż dziw). Widać, że sporo osób ma z tym problemy i mieli wypracowane procedury.

zajęcie komornicze na rachunku a wypłacanie kwoty wolnej debetówką