zajecie nieruchomosci

Data: 2009-10-07 10:50:58
Autor: serwo70
zajecie nieruchomosci
Dzien dobry

Mam pytanie odnośnie mojej działki. Przepisał mi ją ojciec aktem notarialnym.
Dziłka nie jest ogrodzona. Mam jednak problem z sąsiadem-rolnikiem, który wszedł mi na dziłkę około 3 metry na 6 m i umieszcza na niej swoje ruchomosci (samchdy, maszyny, slomę i inne rzeczy). Robi to już od długiego czasu ponad 30 lat i robił nawet wówczas gdy ojciec byl włascicielem. Ojciec mówił, że teren ten zajął bezprawnie jeszcze jak babcia była włascicielem dzialki i nie chce do tej pory go opuścić. Właściciel który wówczas  zajął ten teren przepisal też sąsiednią dziłkę synowi. Czy mogę ten teren odzyskać sądownie ? Dodam jeszcze, że ten teren to nie jest  wjazdem na jego działkę. Proszę o pomoc.

Artur

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4485 (20091006) __________

zajecie nieruchomosci