zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?

Data: 2017-10-29 10:56:45
Autor: Mint User
zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
1634Racine wrote:
https://s1.postimg.org/84o4e9eeof/screen.png
     - to jest tylko przyklad: pracuje irfan, konwersja grafiki, wiec
ramowi nic do tego, zajetosc cpu 25%, wiecej nic nie zajmuje.
Wobec tego dlaczego laptop prawie calkowicie zabetonowany, wlasciwie nic
nie
mozna dodatkowo obok wykonywac? Czyli: jakie mechanizmy graja wewnatrz, na
czym to polega/o co chodzi, ze jest wolne 75% cpu,a sprzet dziala jakby
pozostalo mu 5%?

A bez irfana, całkiem zaraz po (re)starcie systemu?

No i co to za Windows?

Może też lepiej pytać na pl.comp.os.ms-windows.winnt?

Data: 2017-10-29 15:51:02
Autor: 1634Racine
zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
Mint User w news:ot48ks$5fv$1node1.news.atman.pl
1634Racine wrote:
[...]

gdyby "cos" bylo - napisalbym o tym.
btw:
dostalem trop -> powodem moze byc hdd, intensywny i/o

Data: 2017-10-29 16:57:56
Autor: ggs

"1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> wrote in message news:59f5eae0$0$661$65785112news.neostrada.pl...

gdyby "cos" bylo - napisalbym o tym.
btw:
dostalem trop -> powodem moze byc hdd, intensywny i/o

Dokladnie tak , ostatnimi czasy od Visty wzwyż usługa Windows Search "bryluje" na salonach i nie wiadomo po cholere . Obciążenie dysku jest znaczące. Ja wiem wiem , fanboje powiedzą "indeksacja cud miód !!!" Może i fajne ale przy niewielkiej ilości plików.

Wyłączam już notorycznie  w każdym kompku do  jakiego podchodzę a dziesiątki miesiecznie przechodzi przez moje rece. Systemy duzo odżywają po tak prostej czynności. A poczekać na wyszukanie pliku to ja mogę poczekać 10 sek , nie musi byc po 5 dzięki tej przewspaniałej indeksacji , która jak widac ma kolosalne znaczenie dla wydajności systemu.

Data: 2017-10-29 19:35:55
Autor: Mint User
ggs wrote:

[...]

Racja, teraz mi się przypomniało, jak mi kiedyś zaczęło indeksować lapka...

:/

zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?