zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?

Data: 2017-10-31 19:18:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
"1634Racine" wrote:

Wobec tego dlaczego laptop prawie calkowicie zabetonowany

Pielęgnacja dysku. ;) --
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-10-31 21:13:08
Autor: 1634Racine
zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
Eneuel Leszek Ciszewski w news:otaeq0$np0$1node2.news.atman.pl
"1634Racine" wrote:
Wobec tego dlaczego laptop prawie calkowicie zabetonowany
Pielęgnacja dysku. ;)

jest "zaopiekowany", spokojnie :)

Data: 2017-11-03 03:38:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?

"1634Racine" 59f8d959$0$15189$65785112@news.neostrada.pl

Wobec tego dlaczego laptop prawie calkowicie zabetonowany
Pielęgnacja dysku. ;)

jest "zaopiekowany", spokojnie :)

W10 stale rozpieszcza -- HDD defragmentuje, SSD trimuje...

Jeśli Ci jutro potrzebny komputer z W10 -- może ;) nie
wyłączaj dzisiaj, ale pozwól mu popielęgnować się. ;)
Tam (pod W10) stale dysk jest szarpany -- IMO zachęta ;)
do inwestowania w SSD.

Ciągłe apgrejdy i apdejty (niekoniecznie pożądane)
i ciągła ,,pielęgnacja'' systemu oraz dysku...

Można powywalać wszystkie niepotrzebne (czyli po prostu
wszystkie) ,,aplikacje'', powyłączać działania w tle
i nie uruchamiać tego czy owego -- ale i tak system
stale coś będzie młócił i mielił...

To nie WXP z 0 wykorzystania CPU i HDD!

Nadopiekuńczość W10 poraża!!!

,,Ochrona w czasie rzeczywistym'' po wyłączeniu włącza się automagicznie...

Wszystkie te zachowania -- dla dobra ;) Szanownego Klienta!

-=-

Akurat dziś coś padło na... Na mózg?... ;)
Tygodniami W10 wstawał po wybudzeniu, ale nie dzisiaj!
Próba dogadania się dała w efekcie odpalenie kompa z WXP.
Akurat teraz, gdy zamierzałem słać deklaracje do ZUS.

I akurat wtedy, gdy słałem ostatnią, zapanowałem (w tle -- ZUS PUE
jest też nadopiekuńczy, więc nie można tylko ,,deklarować'', trzeba
w tle zająć się czymś innym) nad tym W10... Teraz W10 chodzi już jak
grzeczny/posłuszny piesek koło nogi... Ale wywaliłem jedną z ostatnich
aktualizacji -- standardowe deinstalatory nie dały rady, więc wywalałem
,,ręcznie''... (później doinstalowała się automagicznie)

Miałem dwie kopie W10, więc niby mogłem skorzystać z chodzącej?...
Nic z tego!!! Chodząca zaczęła się właśnie apdejtować i tak tym
apdejtowaniem zajęła się starannie, ;) że ogłuchła na wszelkie
moje polecenia!!!

-=-

Jakiś czas temu po prostu nie wyłączałem kompa z W10, by mieć
święty spokój!!! Zamykałem klapę i odwracałem dziurami wentylacyjnymi
do góry. Na szczęście pobór prądu znikomy -- niewiele większy niż
samego zasilacza :) starszego kompa... I niemal bezgłośna praca.

-=-

Właśnie obudziła się automagia Antimalware i -- 99% ,,zajętości'' HDD...
Tak trwa i trwa od kwadransa... Po wyłączeniu -- ,,zajętość'' HDD spada
do kilku %%... Do 0 -- nie spada...

-=-

W7Starter i WXP mogę utrzymać niemal w bezczynności.
Ale nawet te same programy (TV na donglu chociażby) pod W10
z jakiegoś powodu od czasu do czasu szarpią czy HDD, czy RAMkę,
czy CPU... 0 jest raczej ;) nieosiągalne pod W10... Pod W7S
i pod WXP siedziały cichuteńku i nie przeszkadzały...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?