Data: 2014-11-30 22:08:53 | |
Autor: megrimsPL | |
zakatowałem turbinę | |
Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem. Chyba trzeba wrócić do V12. |
|
Data: 2014-11-30 14:28:04 | |
Autor: kogutek444 | |
zakatowałem turbinę | |
W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:08:52 UTC+1 użytkownik megrimsPL napisał:
Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania. Na biednego nie trafiło. |
|
Data: 2014-12-02 13:12:10 | |
Autor: depros | |
zakatowałem turbinę | |
W dniu 2014-11-30 23:28, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:08:52 UTC+1 użytkownik megrimsPL napisał:Na jakiej podstawie stwierdzasz? |
|
Data: 2014-11-30 22:19:39 | |
Autor: P.B. | |
zakatowałem turbinę | |
Dnia Sun, 30 Nov 2014 22:08:53 +0100, megrimsPL napisał(a):
Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania. Ty chyba jeste¶ taki przypadek jak kole¶, który jak skasował trzeci niezniszczalny telefon CAT, to mu nie chcieli wymienić na czwarty. Kasę oddali i powiedzieli, żeby sobie Samsunga Solida kupił. W Samsungu wy¶wietlacz zbił w dniu zakupu :) Zobaczysz jedyna marka premium, jaka Ci sprzeda furę, to za chwilę będzie Tata :) Tylko pamiętaj, żeby dopłacić za poduszki powietrzne :) -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2014-11-30 23:39:20 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
zakatowałem turbinę | |
Dnia Sun, 30 Nov 2014 22:08:53 +0100, megrimsPL napisał(a):
Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania. Kałuża oleju to raczej nie turbina. Turbina jest zamknięta i jakby się nie rozpadła, to kałużę oleju najwyżej możesz wypluć wydechem (zazwyczaj w postaci siwego dymu). Pewnie jaki¶ wężyk piardn±ł i tu zasługa wtedy nie Twojej jazdy, a "solidnej niemieckiej roboty", no chyba że klasycznie rozwaliłe¶ miskę olejow±. |
|
Data: 2014-12-01 19:44:49 | |
Autor: megrims | |
zakatowa?em turbin? | |
megrimsPL <megrimsNOSPAM@interia.pl> Wrote in message:
Wydawa?o by si?, ?e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania. Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto na gwarancji - bedzie nowa skrzynia. Bez sensu. -- -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2014-12-01 20:10:51 | |
Autor: Maciek | |
zakatowa?em turbin? | |
Dnia Mon, 1 Dec 2014 19:44:49 +0100 (CET), megrims napisał(a):
Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto Nie marudz. Po gwarancji sie dowiesz, ze Twoj porszak ma tylko 4 wymienialne czesci - dwie przednie i dwie tylne cwiartki ;) -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|
Data: 2014-12-02 08:59:07 | |
Autor: Bolko | |
zakatowa?em turbin? | |
Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. AutoZ ciekawo¶ci zapytam: Jak długo będzie czekał na now± skrzynie? Jak długo będzie trwać naprawa? Dali auto zastępcze?(zrobiłe¶ zdjęcia samochodowi) Masz wkład własny jak walniesz zastępczym? |
|
Data: 2014-12-02 13:11:35 | |
Autor: depros | |
zakatowa?em turbin? | |
W dniu 2014-12-01 19:44, megrims pisze:
megrimsPL <megrimsNOSPAM@interia.pl> Wrote in message:Z sensem. Popsuło się coś co nie miało prawa, dlatego wymieniają na nowe żebyś pożył i kupił kolejny model. |
|
Data: 2014-12-02 14:48:57 | |
Autor: abn140 | |
zakatowa?em turbin? | |
żeby¶ pożył i kupił kolejny model. ciekawe co potem z skrzynia ktora zostala. prawie nowka niesmigana, dmuchlo uszczelke tylko..... pewnie zeby robotnikow nie kusilo to skrzynia musi wrocic do macierzy... i? po przejrzeniu trafia do nowej fury czy prasa? -- -- -- dla watkodawcy to Hummer. Ten najwiekszy. Zaturbic pod 1000 KM, miejsce od za siedzeniem kierowcy do konca auta przeznaczyc na bak. |
|
Data: 2014-12-02 17:55:13 | |
Autor: Lewis | |
zakatowa?em turbin? | |
W dniu 2014-12-02 14:48, abn140 pisze:
dla watkodawcy to Hummer. Ten najwiekszy. Zaturbic pod 1000 KM, miejsce od I co z tym robić? :D -- Pozdrawiam Lewis https://www.facebook.com/turbolaabpl |
|
Data: 2014-12-03 10:37:12 | |
Autor: depros | |
zakatowa?em turbin? | |
W dniu 2014-12-02 14:48, abn140 pisze:
żeby¶ pożył i kupił kolejny model. Co za różnica? Można tylko pogdybać. Z jakiego¶ powodu poleciała uszczelka co nie powinno się zdarzyć i taka naprawa jest poza możliwo¶ciami technicznymi serwisu. Zrobi± studium przypadku co zrobili Ľle-> studiom opłacalno¶ci naprawy ->a)naprawa b)przetopienie. Najwięcej kosztuje wiedza i zbudowanie marki reszta to pył i powietrze;] |
|
Data: 2014-12-04 09:54:54 | |
Autor: Trybun | |
zakatowałem turbinę | |
W dniu 2014-11-30 o 22:08, megrimsPL pisze:
Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania. "Zakatowana turbina" i kałuża oleju. Na polskiego Sherlocka to się raczej nie nadajesz. |