zakaz jazdy rowerem ... fail!

Data: 2009-05-25 11:11:34
Autor: CeZ__134
zakaz jazdy rowerem ... fail!

chciałbym pokazać fotkę która określa mój prywatny stosunek do pewnej
ogólnej tendencji którą obserwuję od pewnego czasu w Beskidach ...
rowery robią się be!

http://picasaweb.google.com/free3bike/20090523SkrzyczneBaraniaStecowkaPrzysU
pBiaAWiseKaUstron#5339113030881372706

Na Baraniej ustawili wielkie tablice: "rower jest be"... choć obok w
tzw rezerwacie trwa zrywka i ciężki sprzęt w użyciu ...(pewno to taki
co lewituje)

Wczorajsze kuriozum które trafiłem zjeżdżając ze Stecówki do doliny
Czarnej Wisełki ...

http://picasaweb.google.com/free3bike/20090523SkrzyczneBaraniaStecowkaPrzysU
pBiaAWiseKaUstron#5339113000400592530

No niestety;-/ nie ma co owijac w bawelne, ale lakko ich popierdolilo!
Nie ma co sie rozpisywac, szkoda slow...

....A pozniej bedzie, zgrzytanie zebow  ze tak malo turystow i ze kasy
malo...

PS; mail wyslany :)
CeZ__134

zakaz jazdy rowerem ... fail!