zakaz konkurencji

Data: 2012-04-16 01:10:49
Autor: Liwiusz
zakaz konkurencji
W dniu 2012-04-15 23:58, Iga pisze:
Witam,
mam pytanie: mąż podpisał w firmie zakaz konkurencji. Jest tam zapis, że po odejściu z pracy, za podjęcie współpracy z kontrahentami z którymi współpracuje firma lub z potencjalnymi klientami, grożą mu wysokie kary (w setkach tysięcy :( ) Zastanawiam się, czy to nie jest nadużycie (mam na myśli tych "potencjalnych")...
Co ma robić facet, który pół życia działa w budowlance?..handlować nagle marchewką?? Martwię się.. :(

Umowa o pracę, czy inna forma zatrudnienia?

--
Liwiusz

Data: 2012-04-16 11:52:15
Autor: Iga
zakaz konkurencji
W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2012 01:10:49 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
> Co ma robić facet, który pół życia działa w budowlance?..handlować nagle marchewką?? Martwię się.. :(

Umowa o pracę, czy inna forma zatrudnienia?

umowa o pracę na czas nieokreślony

zakaz konkurencji