zakaz peda³owania

Data: 2012-06-25 13:16:48
Autor: Grzegorz Z.
zakaz peda³owania
Maj±c dwa promile pêdzi³ autem uciekaj±c przed policj±. Kiedy uderzy³ samochodem w filar mostu okaza³o siê, ¿e w rozbitym poje¼dzie jest trójka przera¿onych dzieci. Kierowcê zatrzymali policjanci ze szczecineckiej drogówki, którzy patrolowali drogi w gminie Borne Sulinowo. Zaczê³o siê od próby sprawdzenia dokumentów kierowcy zatrzymanego forda fiesty. Kiedy tylko policjant wysiad³ z radiowozu, kierowca forda ruszy³ i zacz±³ uciekaæ. Policjanci ruszyli w pogoñ, która zakoñczy³a siê w chwili, kiedy na ³uku drogi ford wylecia³ z jezdni i uderzy³ w filar kolejowego mostu.

Jak siê okaza³o kierowca forda by³ pijany. Mia³ we krwi oko³o dwóch promili alkoholu. Jednak wed³ug policji najbardziej zatrwa¿aj±ce by³o to, ¿e 28 letni mê¿czyzna wióz³ w samochodzie trójkê swoich dzieci. Wszystkie by³y szaleñcz± ucieczk± ojca przera¿one.. Ponad to siedz±cy na przednim siedzeniu jedenastolatek nie mia³ wymaganego przez przepisy fotelika ochronnego. Na szczê¶cie zarówno jemu jak i rodzeñstwu (13 i 15 letnie siostry) nic siê nie sta³o.

Kierowcy za jazdê po pijanemu, ucieczkê i nara¿enie dzieci na niebezpieczeñstwo utraty ¿ycia lub zdrowia mê¿czy¼nie grozi kara pozbawienia wolno¶ci do trzech lat.

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,12007283,Pijany_kierowca_z_trojka_dzieci_uciekal_przed_policja.html

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-06-25 15:24:38
Autor: Bogdan Idzikowski
zakaz peda³owania

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <podludek@gery.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:js9oc0$o3h$1dont-email.me...
[...]

=======================================

Nieodpowiedzialni policjanci stresowali napitego kierowcê. Powinni po numerze rejestracyjnym sprawdziæ adres kieruj±cego, w najbli¿szym sklepie monopolowym kupiæ flaszkê i udaæ siê do miejsca zamieszkania pijanego. I gdyby pijany szczê¶liwie dotar³ z dzieæmi do domu, powinni w nagrodê poczêstowaæ go wódk±.
No nie, Jadry¶?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-25 15:46:09
Autor: livon
zakaz peda³owania
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w

[...]

Ale co to ma wspólnego z wiar± ?

Data: 2012-06-25 16:35:10
Autor: Bogdan Idzikowski
zakaz peda³owania

U¿ytkownik "livon" <livon@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4fe86bb7$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wiem, geniuszu, o co ci chodzi?
Odpowiedzia³em na to:
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,12007283,Pijany_kierowca_z_trojka_dzieci_uciekal_przed_policja.html

Proponujê, by¶ jeszcze raz przeczyta³ tre¶æ linka, oczywi¶cie ze zrozumieniem! I dopiero wtedy komentuj!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-25 17:30:32
Autor: mkarwan
zakaz peda³owania

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <podludek@gery.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:js9oc0$o3h$1dont-email.me...
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

No w³a¶nie, ciê¿ko wierzyæ w to co piszesz.

Data: 2012-06-25 16:03:19
Autor: Grzegorz Z.
zakaz peda³owania
Dnia Mon, 25 Jun 2012 17:30:32 +0200
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <podludek@gery.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:js9oc0$o3h$1dont-email.me...
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

No w³a¶nie, ciê¿ko wierzyæ w to co piszesz.

Sygnaturek w Usenecie nie komentujemy.

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-06-25 18:50:57
Autor: mkarwan
zakaz peda³owania

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <podludek@gery.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jsa247$mlj$1dont-email.me...
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

No w³a¶nie, ciê¿ko wierzyæ w to co piszesz.

Sygnaturek w Usenecie nie komentujemy.

Jêsli charakteryzuje osobê która go u¿ywa to jak najbardziej.
Co ma wspólnego  tytu³ w±tku z tre¶cia listu otwieraj±cego w±tek.

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-06-25 19:49:53
Autor: Grzegorz Z.
zakaz peda³owania
mkarwan napisa³:

[...]

Rozumiem wiêc ¿e je¶li kto¶ ma 4 lub wiêcej ciekawych spraw którymi chce
siê podzieliæ to równie¿ mo¿e za³o¿yæ 4 lub wiêcej w±tków dziennie?

Co ma wspólnego  tytu³ w±tku z tre¶cia listu otwieraj±cego w±tek.

Jakiego listu?

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-06-25 19:52:12
Autor: mkarwan
zakaz peda³owania

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1h59f7d7gjuxk.18r9vn66kim0f.dlg40tude.net...
[...]

Znowu bêdziesz robi³ z siebie idiotê?

Data: 2012-06-25 19:54:48
Autor: Grzegorz Z.
zakaz peda³owania
mkarwan napisa³:

[...]

Nie weksluj.

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-06-25 22:34:53
Autor: mkarwan
zakaz peda³owania

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:e6hw4b86g2b9.1shj0a19sf4n6$.dlg40tude.net...
[...]

A nie mówi³em.
Robisz z siebie idiotê czy nim jeste¶?

Data: 2012-06-25 18:57:53
Autor: A. Filip
- To Grzegorz Z. o sobie? :-)
"Grzegorz Z." <podludek@gery.pl> pisze:
Dnia Mon, 25 Jun 2012 17:30:32 +0200
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <podludek@gery.pl> napisał w wiadomości news:js9oc0$o3h$1dont-email.me...
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

No właśnie, ciężko wierzyć w to co piszesz.

Sygnaturek w Usenecie nie komentujemy.

To ilu was jest i jakie są prognozy postępów schizofrenii? :-)

Data: 2012-06-25 19:57:53
Autor: Grzegorz Z.
zakaz peda³owania
A. Filip napisa³:

[...]

To ilu was jest i jakie s± prognozy postêpów schizofrenii? :-)

Zacytuj trolu mój komentarz do czyjej¶ sygnaturki.

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-06-25 18:08:14
Autor: A. Filip
Grzegorz Z. GW cytujący: zakaz pedałowania
"Grzegorz Z." <podludek@gery.pl> pisze:
Mając dwa promile pędził autem uciekając przed policją. Kiedy uderzył
samochodem w filar mostu okazało się, że w rozbitym pojeździe jest
trójka przerażonych dzieci.

Kierowcę zatrzymali policjanci ze szczecineckiej drogówki, którzy
patrolowali drogi w gminie Borne Sulinowo. Zaczęło się od próby
sprawdzenia dokumentów kierowcy zatrzymanego forda fiesty. Kiedy tylko
policjant wysiadł z radiowozu, kierowca forda ruszył i zaczął
uciekać. Policjanci ruszyli w pogoń, która zakończyła się w chwili,
kiedy na łuku drogi ford wyleciał z jezdni i uderzył w filar
kolejowego mostu.

Jak się okazało kierowca forda był pijany. Miał we krwi około dwóch
promili alkoholu. Jednak według policji najbardziej zatrważające było
to, że 28 letni mężczyzna wiózł w samochodzie trójkę swoich
dzieci. Wszystkie były szaleńczą ucieczką ojca przerażone. Ponad to
siedzący na przednim siedzeniu jedenastolatek nie miał wymaganego
przez przepisy fotelika ochronnego. Na szczęście zarówno jemu jak i
rodzeństwu (13 i 15 letnie siostry) nic się nie stało.

Kierowcy za jazdę po pijanemu, ucieczkę i narażenie dzieci na
niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia mężczyźnie grozi kara
pozbawienia wolności do trzech lat.

Data: 2012-06-25 18:51:31
Autor: mkarwan

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87obo75q8h.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Albo autor jest ....

Data: 2012-06-25 19:51:27
Autor: Grzegorz Z.
zakaz peda³owania
mkarwan napisa³:

To GW napisa³a ¿e kierowca z trójk± _swoich_ dzieci by³ peda³em? :-)
Albo autor jest ....

Ostrzegam Pana, ¿e pisze Pan o mnie nieprawdê maj±c na celu pomówienie i zniewa¿enie mnie. Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny
zabronione.

--
"Ciê¿ko wierzyæ w co¶,co spisa³ jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zio³a."

Data: 2012-06-26 14:19:03
Autor: jadry¶
zakaz peda³owania
W dniu 2012-06-25 15:16, Grzegorz Z. pisze:
Maj±c dwa promile pêdzi³ autem uciekaj±c przed policj±. Kiedy uderzy³ samochodem w filar mostu okaza³o siê, ¿e w rozbitym poje¼dzie jest trójka przera¿onych dzieci.

Dlaczego oni go gonili? Przecie¿ nic nikomu nie zrobi³. Czy oni przypadkiem w tym czasie nie powinni ¶cigaæ z³odziei którzy obrobili komu¶ ogródek dzia³kowy, albo staæ na skrzy¿owaniu i roz³adowywaæ korki?

Data: 2012-06-26 17:41:54
Autor: K.S.
zakaz peda³owania
U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
| przypadkiem w tym czasie nie powinni ¶cigaæ z³odziei którzy obrobili
| komu¶ ogródek dzia³kowy, albo staæ na skrzy¿owaniu i roz³adowywaæ korki?
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Mo¿e to na¶ladownictwo efektownych po¶cigów z filmów amerykañskich. Skoro w
filmach policjant ¶ciga i nikogo po drodze nie przeje¿d¿a...
A mo¿e co¶ innego...
Kiedy¶ wszed³em w przej¶cia przy Dworcu Centralnym z papierosem. Zatrzyma³
mnie milicjant i zaprowadzi³ na posterunek. A by³ tak nies³ychanie
ucieszony, ¿e a¿ mi³o by³o patrzeæ. Ja te¿ siê ucieszy³em ¿e zrobi³em mu a¿
tak± przyjemno¶æ (jak niewiele trzeba cz³owiekowi do szczê¶cia).
Walka z papierosami popada od czasu do czasu w paranojê. W PRLu te¿ to siê
zdarza³o. Pamiêtam jak podczas takiej kampanii jecha³em poci±giem przez
Mazury. Stan±³ na chwilê na jakiej¶ ma³ej stacyjce - ze dwa budynki,  pusto
i niemal bezdrzewnie pod horyzont. Ale na ka¿dym peronie by³y tablice surowo
zakazuj±ca palenia.
- - - - - - - -
""Plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz ko¶ció³".
Grzegorz Z.
- Tedy s³uchaj¿e mnie, jeste¶ szelma, zdrajca, ³otr, rakarz i arcypies! Masz dosyæ, czyli mam ci jeszcze w oczy plun±æ?
K.S.

Data: 2012-06-27 17:47:08
Autor: jadry¶
zakaz peda³owania
W dniu 2012-06-26 17:41, K.S. pisze:
> [...]
i niemal bezdrzewnie pod horyzont. Ale na ka¿dym peronie by³y tablice surowo

Taka w³a¶nie têpota, takie ¶lepe przyklaskiwanie ka¿demu, nawet najwiêkszemu absurdowi najbardziej mnie przera¿a . Podobno ka¿dy ma swój rozum, ale ja po 40 latach obserwacji tego gatunku ¶miem w to w±tpiæ.

zakaz peda³owania