zakaz peda³owania

Data: 2012-06-26 14:19:03
Autor: jadry¶
zakaz peda³owania
W dniu 2012-06-25 15:16, Grzegorz Z. pisze:
Maj±c dwa promile pêdzi³ autem uciekaj±c przed policj±. Kiedy uderzy³ samochodem w filar mostu okaza³o siê, ¿e w rozbitym poje¼dzie jest trójka przera¿onych dzieci.

Dlaczego oni go gonili? Przecie¿ nic nikomu nie zrobi³. Czy oni przypadkiem w tym czasie nie powinni ¶cigaæ z³odziei którzy obrobili komu¶ ogródek dzia³kowy, albo staæ na skrzy¿owaniu i roz³adowywaæ korki?

Data: 2012-06-26 17:41:54
Autor: K.S.
zakaz peda³owania
U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
| przypadkiem w tym czasie nie powinni ¶cigaæ z³odziei którzy obrobili
| komu¶ ogródek dzia³kowy, albo staæ na skrzy¿owaniu i roz³adowywaæ korki?
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Mo¿e to na¶ladownictwo efektownych po¶cigów z filmów amerykañskich. Skoro w
filmach policjant ¶ciga i nikogo po drodze nie przeje¿d¿a...
A mo¿e co¶ innego...
Kiedy¶ wszed³em w przej¶cia przy Dworcu Centralnym z papierosem. Zatrzyma³
mnie milicjant i zaprowadzi³ na posterunek. A by³ tak nies³ychanie
ucieszony, ¿e a¿ mi³o by³o patrzeæ. Ja te¿ siê ucieszy³em ¿e zrobi³em mu a¿
tak± przyjemno¶æ (jak niewiele trzeba cz³owiekowi do szczê¶cia).
Walka z papierosami popada od czasu do czasu w paranojê. W PRLu te¿ to siê
zdarza³o. Pamiêtam jak podczas takiej kampanii jecha³em poci±giem przez
Mazury. Stan±³ na chwilê na jakiej¶ ma³ej stacyjce - ze dwa budynki,  pusto
i niemal bezdrzewnie pod horyzont. Ale na ka¿dym peronie by³y tablice surowo
zakazuj±ca palenia.
- - - - - - - -
""Plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz ko¶ció³".
Grzegorz Z.
- Tedy s³uchaj¿e mnie, jeste¶ szelma, zdrajca, ³otr, rakarz i arcypies! Masz dosyæ, czyli mam ci jeszcze w oczy plun±æ?
K.S.

Data: 2012-06-27 17:47:08
Autor: jadry¶
zakaz peda³owania
W dniu 2012-06-26 17:41, K.S. pisze:
> [...]
i niemal bezdrzewnie pod horyzont. Ale na ka¿dym peronie by³y tablice surowo

Taka w³a¶nie têpota, takie ¶lepe przyklaskiwanie ka¿demu, nawet najwiêkszemu absurdowi najbardziej mnie przera¿a . Podobno ka¿dy ma swój rozum, ale ja po 40 latach obserwacji tego gatunku ¶miem w to w±tpiæ.

zakaz peda³owania