zakaz ruchu

Data: 2021-03-03 15:28:51
Autor: Shrek
zakaz ruchu
Z kolejnych oznaczeń do dupy w warszawie:

https://www.google.pl/maps/@52.2371183,21.0183057,3a,75y,228.67h,84.35t/data=!3m7!1e1!3m5!1sSdkpmM_H_OhdWgMRutm_Dg!2e0!5s20180701T000000!7i16384!8i8192

Skręcamy sobie w lewo z dedykowanego pasa, z dedykowanym sygnalizatorem kierunkowym. Pod koniec manewru pojawia się... zakaz ruchu. Co powinien zrobić kierowca w takiej sytuacji?

--
Shrek

Data: 2021-03-03 16:43:41
Autor: Janusz
zakaz ruchu
W dniu 2021-03-03 o 15:28, Shrek pisze:
[...]

No nie skręcamy bo wcześniej masz tablicę z info że tam jest zakaz ruchu.

kierunkowym. Pod koniec manewru pojawia się... zakaz ruchu. Co powinien zrobić kierowca w takiej sytuacji?
zawrócić, ten skręt i ulica jest dla uprawnionych których masz wpisanych drobnym druczkiem pod zakazem.

--
Janusz

Data: 2021-03-03 18:48:47
Autor: TomN
zakaz ruchu
Janusz w <news:s1oard$2i5$1$Janusznews.chmurka.net>:

[...]

I tyle w temacie ogarnięcia się przez zielonego trola

https://goo.gl/maps/UrJqUAhspphPscro9

--
'Tom N'

Data: 2021-03-03 19:32:05
Autor: J.F.
zakaz ruchu
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dlhr1vm76fkz.dlg@emil.not.valid...
[...]

Ja tam poszukalem, ale tak daleko sie nie cofnalem.
Odleglosc jednak w miare przyzwoita ..

A swoja droga - zauwazacie takie znaki ?
U mnie slysze, ze jest zakaz wjazdu tirow do centrum miasta, ale jakos nie widzialem.

I dopiero za ktoryms tam przejazdem zauwazylem, ze sa duze niebieskie tablice z takimi znakami ...

J.

Data: 2021-03-04 08:34:31
Autor: jerzu.xyz
zakaz ruchu
On Wed, 3 Mar 2021 18:48:47 +0100, TomN <newxs@inx.dyndnxs.invalid>
wrote:

I tyle w temacie ogarnięcia się przez zielonego trola

https://goo.gl/maps/UrJqUAhspphPscro9

Racja. Tylko że ten znak powinien być nieco bliżej skrzyżowania, tak
jak jest jadąc od strony Marszałkowskiej.

--
Pozdrawiam - jerzu
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2021-03-03 23:52:44
Autor: Shrek
zakaz ruchu
W dniu 03.03.2021 o 16:43, Janusz pisze:

[...]

Tak - teraz zauważyłem. Ale nie powinno być zakazu skrętu? Tak zupełnie teoretycznie to przez szpital da się przejechać jak ktoś ma przepustkę:)

https://www.google.pl/maps/@52.2378955,21.0195661,173a,35y,234.03h,15.02t/data=!3m1!1e3

kierunkowym. Pod koniec manewru pojawia się... zakaz ruchu. Co powinien zrobić kierowca w takiej sytuacji?
zawrócić, ten skręt i ulica jest dla uprawnionych których masz wpisanych drobnym druczkiem pod zakazem.

Zakładam że mnie na tym drobnym druczku nie ma.

--
Shrek

Data: 2021-03-04 14:40:08
Autor: Michal Jankowski
zakaz ruchu
W dniu 03.03.2021 o 23:52, Shrek pisze:
[...]

Będę się upierać, że sama taka tablica bez znaku zakazu bądź nakazu jazdy w określonym kierunku nie jest wystarczająca.

   MJ

Data: 2021-03-04 14:48:07
Autor: Shrek
zakaz ruchu
W dniu 04.03.2021 o 14:40, Michal Jankowski pisze:

Tak - teraz zauważyłem. Ale nie powinno być zakazu skrętu?

Będę się upierać, że sama taka tablica bez znaku zakazu bądź nakazu jazdy w określonym kierunku nie jest wystarczająca.

Ona to jest po pierwsze za daleko, bo co masz pamiętać co było 200 metrów wcześniej, że tam nie wolno skręcać? Rozporządzenie mówi o ile przed skrzyżowaniem mają stać znaki w zabudowanym i ten to zdecydowanie przekracza. A czy on regulaminowy jest to inna sprawa - nie chce mi się w rozporządzenie zerkać, bo nie jestem purystą - jest to jes, co autor miał na myśli widać. Ale jest 90 metrów wcześniej niż inne znaki dotyczące tego skrzyżowania. Dobre jako informacyjny wcześniej, ale jako znak zakazu czy nakazu to powinien być na skrzyżowaniu. Tym bardziej że rzuca się w oczy oddzielny pas do skrętu z dedykowaną sygnalizacją. Instynktownie można jechać. Podejrzewam, że jakbym nie wiedział, to bym nawet tego zakazu w czasie skrętu nie zauważył. Masz strzałkę kierunkową to jedziesz a nie szukasz pułapek...

--
Shrek

Data: 2021-03-03 16:50:51
Autor: LEPEK
zakaz ruchu
W dniu 03.03.2021 o 15:28, Shrek pisze:
[...]

Jak jest ślepy, albo roztargniony i nie widział wcześniej tablicy o tym, że na tym skrzyżowaniu po kręcie w prawo i w lewo stoją zakazy ruchu (jest tam taka wcześniej), to powinien np. zmienić pas na prawy i pojechać prosto. Inną opcją jest zatrzymanie się i telefon po lawetę, która odholuje 20 metrów do tyłu, bo ciągła linia to lawa, a przecież nie wolno też jechać prosto z pasa do skrętu. Nie róbmy problemów tam, gdzie ich nie ma.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2021-03-03 17:04:38
Autor: Michal Jankowski
zakaz ruchu
W dniu 03.03.2021 o 16:50, LEPEK pisze:
[...]

Owszem, ale wydajemisie, że powinien też stać znak zakaz skrętu lub nakaz jazdy prosto z tabliczką nie dotyczy.

  MJ

Data: 2021-03-03 17:47:52
Autor: LEPEK
zakaz ruchu
W dniu 03.03.2021 o 17:04, Michal Jankowski pisze:

Owszem, ale wydajemisie, że powinien też stać znak zakaz skrętu lub nakaz jazdy prosto z tabliczką nie dotyczy.

Mhm, najlepiej oba, do tego zakaz zawracania. A potem stoi taki las znaków, że budynków nie widać...

Pozdr,

Data: 2021-03-03 23:58:04
Autor: Shrek
zakaz ruchu
[...]

Dokładnie - dla mnie problem jest teoretyczny, bo ja po prostu wiem, że tam nie wolno. Ale nie każdy musi być z warszawy. Teoretycznie jest ten znak, ale prawdę mówiąc w naturze go nie zauważyłem. Niby moja wina, ale dopóki nie masz motywacji się rozgladać za nimi to ich po prostu nie widać. A strzałki i sygnalizator kierunkowy widzisz. IMHO powinien być nakaz jazdy prosto z tabliczką analogiczną jak pod zakazem. Niby jest zgodnie z prawem ale jednak słabo. Celem oznakowania jest żeby było czytelnie.

--
Shrek

Data: 2021-03-04 10:31:22
Autor: ąćęłńóśźż
zakaz ruchu
A jak kieruje Wujek w nawigacji?

-- -- -

Data: 2021-03-04 10:56:56
Autor: Shrek
zakaz ruchu
W dniu 04.03.2021 o 10:31, ąćęłńóśźż pisze:
A jak kieruje Wujek w nawigacji?

Nie wiem - sądzę że prosto. Nie jeźdzę tam z nawigacją. U siebie to sprawdzam korki i muzę sobie słucham a nie nawigacji.

--
Shrek

Data: 2021-03-04 11:51:10
Autor: T.
zakaz ruchu
W dniu 2021-03-03 o 17:04, Michal Jankowski pisze:
[...]

Bo u nas jest jak w tym dowcipie:

- Proszę pani tu się nie wolno kąpać - mówi policjant wychodząc zza krzaków do stojącej nad brzegiem nagiej dziewczyny.
- To nie mógł pan powiedzieć gdy się rozbierałam?
- Rozbierać się wolno...

Skręcać wolno, tylko nie wolno dalej jechać... :-)

T.

Data: 2021-03-04 10:29:27
Autor: ąćęłńóśźż
zakaz ruchu
To jest SZCZAŁKA dedykowana dla rowerów?
I pytasz, co powinien zrobić operator kierownicy w takiej sytuacji?

-- -- -

Data: 2021-03-04 10:58:30
Autor: Shrek
zakaz ruchu
W dniu 04.03.2021 o 10:29, ąćęłńóśźż pisze:
To jest SZCZAŁKA dedykowana dla rowerów?
I pytasz, co powinien zrobić operator kierownicy w takiej sytuacji?

To jest pas do skrętu a prze nim sluza rowerowa. Dwa niezależne byty.

--
Shrek

Data: 2021-03-04 12:41:03
Autor: ąćęłńóśźż
zakaz ruchu
Postój rowerzysty pomiędzy dwoma dyszącymi przegubowymi MAN-ami to tylko tępy P0-wski samorządowy urzędnik mógł wymyśleć.

-- -- -
To jest pas do skrętu a prze nim sluza rowerowa.

Data: 2021-03-04 12:54:31
Autor: Shrek
zakaz ruchu
W dniu 04.03.2021 o 12:41, ąćęłńóśźż pisze:
Postój rowerzysty pomiędzy dwoma dyszącymi przegubowymi MAN-ami to tylko tępy P0-wski samorządowy urzędnik mógł wymyśleć.

Popraw mnie jeśli się mylę, ale ta śluza jest właśnie po to żeby stali przed tymi manami;)

--
Shrek

Data: 2021-03-04 15:13:22
Autor: ąćęłńóśźż
zakaz ruchu
Czyli uspakajasz ruch rowerowy w mieście śluzami "jeden się zmieści, a może nawet dwóch chudych"?
Oh man...

-- -- -
śluza jest właśnie po to żeby stali przed tymi manami

Data: 2021-03-04 15:30:35
Autor: Shrek
zakaz ruchu
W dniu 04.03.2021 o 15:13, ąćęłńóśźż pisze:
Czyli uspakajasz ruch rowerowy w mieście śluzami "jeden się zmieści, a może nawet dwóch chudych"?
Oh man...

Masz racje - powinni ulicą zamnkąć, żeby się więcej rowerzystó zmieściło;)

--
Shrek

Data: 2021-03-05 08:36:30
Autor: Akarm
zakaz ruchu
[...]

Powinien już więcej nie przyjmować niczego od człowieka, który mu dedykuje takie dziwne przedsięwzięcia.

--
-
           Akarm

zakaz ruchu