zakaz ruchu (B-1) za wyjątkiem posiadaczy pozwol eń

Data: 2021-01-24 19:10:46
Autor: kriters
zakaz ruchu (B-1) za wyjątkiem posiadaczy pozwol eń
Witam. Jest osiedlowy parking ze znakiem "Zakaz ruchu w obu kierunkach." i tabliczką "za wyjątkiem posiadaczy zezwoleń". Zezwolenie posiadam
ale czasami zapominam wyjąć ze schowka. I teraz:

a) mogę parkować
b) mogę parkować o ile w jakimś tam regulaminie parkowania (nie wiem gdzie on jest ale może gdzieś być) nie umieszczono zapisu, że zezwala się
wyłącznie pod warunkiem umieszczenia tego zezwolenia w widocznym miejscu
c) nie mogę parkować

Data: 2021-01-25 00:37:46
Autor: ii
W dniu 24.01.2021 o 19:10, kriters pisze:
[...]

A jest taki znak w prawie drogowym? W sensie, z tabliczką o takiej treści.

Data: 2021-01-25 08:42:50
Autor: Pete
zakaz ruchu (B-1) za wyjątkiem posiadaczy pozwoleń
Hello, ii.
On 25.01.2021 00:37 you wrote:

> A jest taki znak w prawie drogowym? W sensie, z tabliczką o takiej > treści.

Najpierw może należałoby zadać pytanie czy to jest droga publiczna.

--
Pete

Data: 2021-01-25 09:37:21
Autor: T.
W dniu 2021-01-24 o 19:10, kriters pisze:
[...]

Już kiedyś się obśmiano z takich tabliczek. Chodziło głównie o "nie dotyczy mieszkańców". Problem w tym, że w praktyce każdy jest "mieszkańcem".
Jeśli masz jakiekolwiek zezwolenie, np. na sprzedaż zadymionych szkiełek w czasie zaćmienia słońca albo zezwolenie na budowę domu to w każdym sądzie się wybronisz... :-)
T.
Prawidłowa tabliczka powinna zawierać, czego dotyczy takie zezwolenie.

Data: 2021-01-25 13:03:15
Autor: TomN
kriters w <news:600db826$0$515$65785112news.neostrada.pl>:

Witam. Jest osiedlowy parking ze znakiem "Zakaz ruchu w obu kierunkach."

Czyli zakazuje ruchu do przodu i do tyłu

i tabliczką "za wyjątkiem posiadaczy zezwoleń". Zezwolenie posiadam

Ja też mam zezwolenie na przebywanie w strefie...

a) mogę parkować

Zakaz dotyczy ruchu!

No i zawsze mogłęś z trzeciego kierunku się pojawić, latające pojazdy to nie nowowść ;P

--
'Tom N'

Data: 2021-01-25 15:38:49
Autor: m4rkiz
On 2021-01-25 13:03, TomN wrote:
Zakaz dotyczy ruchu!

No i zawsze mogłęś z trzeciego kierunku się pojawić, latające pojazdy to nie
nowowść ;P

To już prędzej 'to auto dowieziono tu na lawecie'. ;)

zakaz ruchu (B-1) za wyjątkiem posiadaczy pozwol eń