zakaz wjazdu na most [DC]

Data: 2011-10-24 15:02:40
Autor: Robert_J
zakaz wjazdu na most [DC]
... złapano ponad tysiąc
kierowców łamiących zakaz wjazdu na most. Możecie mi wytłumaczyć ten
fenomen?
... Tak trudno
zapamiętać znak zakazu, czy wiara w niewidzialność jakąś?

To w Polsce jeszcze ktokolwiek zwraca uwagę na taki znak??? ;-) Ja zauważam lawinowo rosnącą tendencję wjeżdżania na ulice, na których stoi zakaz wjazdu lub ruchu, manię przejeżdżania na czerwowym świetle skrzyżowań, parkowania aut w niedozwolonych miejscach, itp... Przekraczanie prędkości to teraz chyba najmniejszy grzech, do którego zresztą sam bez bicia się przyznaję ;-))

Data: 2011-10-24 15:16:30
Autor: Arek
zakaz wjazdu na most [DC]
W dniu 2011-10-24 15:02, Robert_J pisze:
[...]

A ja wręcz przeciwnie i co? Ale fakt, nie oglądam tvn turbo więc mogę się nie znać.

A.

Data: 2011-10-24 22:01:57
Autor: lukz
zakaz wjazdu na most [DC]
[...]

Akurat mieszkam w okolicy budowanej autostrady A4. Obok mojej chalupy ludzie wyczaili sobie skrot na najblizszy wjazd od strony Bochnii. Tak sie sklada ze jest aktualnie zamkniety z powodu budowy wiaduktu nad autostrada. I jak ide z psem na spacer, to nie ma dnia zeby jakis szybki rep w lizingowanym aucie, albo inny innostraniec nie zapedzil sie na ta droge, mimo znaku droga bez przejazdu, objazd, itp. Oczywiscie wszyscy po minucie wracaja z podkulonymi ogonami ;) Oczywiscie wszyscy maja gps i cb radio. Szkoda tylko ze na droge nie patrza ;)

Data: 2011-10-27 12:12:42
Autor: J.F
zakaz wjazdu na most [DC]
Użytkownik "Robert_J"  napisał w wiadomości grup
[...]

Wszyscy jada, to chyba jakas pomylka z tym znakiem :-)
Potem pewnie sie okaze ze "nie dotyczy mieszkancow", albo inne tysiaczne wyjatki. Zreszta jak sie jedzie za autobusem w gestym ruchu, to nie zawsze znaki widac.

A potem popatrzcie na YT - nie tylko u nas ludzie tak jezdza, ale na zachodzie znaja podnoszone slupki i inne blokady :-)

przejeżdżania na czerwowym świetle skrzyżowań,

Przy czym w sposob malo grozny to robimy

parkowania aut w niedozwolonych miejscach, itp...

No ba - gdzies zaparkowac przeciez trzeba.
Podobnie jak czasem trzeba zawrocic, a tu znaki nie pozwalaja, albo w trosce o nie wiadomo co zakazali skretu.

W normalnej demokracji opozycja by to wszystko podsumowala i przed wyborami wytknela, ale u nas na razie sa wazniejsze pryncypia :-)

J.

Data: 2011-10-27 04:12:53
Autor: Laisar
zakaz wjazdu na most [DC]
On 27 Paź, 12:12, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Robert_J"  napisał w wiadomości grup
[...]
>parkowania aut w niedozwolonych miejscach, itp...

No ba - gdzies zaparkowac przeciez trzeba.

Nie, wcale nie _trzeba_ - nie wiem skąd się bierze to przekonanie o
istnieniu "prawa do parkowania"...

Nie ma miejsca? No to jeździ się tak długo i daleko, aż się znajdzie
wolne miejsce _dozwolone_ - i tyle.

Że daleko od celu? No tu mi łezka cieknie d:

(I uprzedzając ewentualny argument z czapy: o dziwo, osoby, które
miałyby "moralne" prawo stawać sobie, gdzie chcą, i nikt by im tego
nie wytykał - chorzy, niepełnosprawni, udzieciowieni (; - jakoś jednak
tego zazwyczaj nie robią, a największymi parkującymi bucami okazują
się młodzi i zdrowi, tyle że leniwi i/lub durni...).

--
Laisar

Data: 2011-10-27 16:02:17
Autor: J.F
zakaz wjazdu na most [DC]
Użytkownik "Laisar"  napisał w wiadomości grup
> [...]

istnieniu "prawa do parkowania"...
Nie ma miejsca? No to jeździ się tak długo i daleko, aż się znajdzie

A daleko ta sama sytuacja. wiec po co daleko ?
Albo jak daleko - auta nie ruszac i od razu tramwajem pojechac ?

Że daleko od celu? No tu mi łezka cieknie d:

Czekaj czekaj, kiedys i ty bedziesz mial cos do zalatwienia, a my ci zlikwidujemy stojaki na rowery, doplaty do komunikacji i przejscia dla pieszych.
Chodniki tez zlikwidujemy :-)

[...]

No ba - jak tacy zamiast parkowac byle gdzie zajmuja legalne miejsca, to potem zdrowy czlowiek musi na trawniku :-)

Tylko czemu trawnik a nie parking w tym miejscu ?

J.

Data: 2011-10-27 08:30:36
Autor: Laisar
zakaz wjazdu na most [DC]
On 27 Paź, 16:02, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Laisar"  napisał w wiadomości grup

>Nie ma miejsca? No to jeździ się tak długo i daleko, aż się znajdzie
>wolne miejsce _dozwolone_ - i tyle.

A daleko ta sama sytuacja.

No to drugie kółeczko d: - szczęśliwie zazwyczaj mało kto zajmuje
miejsce na cały dzień, więc jest szansa na rotację.

wiec po co daleko ?

Żeby mieć większą szansę na znalezienie dozwolonego miejsca, żeby nie
blokować drogi i/lub chodnika, żeby nie niszczyć trawniczka, dla
zdrowia i żeby nie być bucem d:

Albo jak daleko - auta nie ruszac i od razu tramwajem pojechac ?

A to już se każdy sam powinien rozważyć - w rzeczy samej, pomysł
czasem nie jest taki zły, ale wszystko jest dla ludzi, nawet jazda
autem do centrum.

Czekaj czekaj, kiedys i ty bedziesz mial cos do zalatwienia

Słaby trol jest słaby d: - ja nie z Marsa, nie z Księżyca ani z
Pierdziszewa Górnego, ino z Wawy, i całkiem często coś załatwiam w
centrum. Najczęściej jest tak, że główne ulice obstawione, a 100 m
dalej jakaś boczna pusta po horyzont...

(O płatnych parkingach nie wspominając - np podziemny nad Metro
Centrum prawie zawsze w połowie pusty. No, ale kto by płacił, skoro
można na trawniczku, nie? <: ).

a my ci zlikwidujemy stojaki na rowery, doplaty do komunikacji i przejscia dla
pieszych.
Chodniki tez zlikwidujemy :-)

Bi maj gest <: - chociaż ja tam nie chcę nic likwidować poza
idiotycznie zaparkowanymi autami.

Tylko czemu trawnik a nie parking w tym miejscu ?

Bo miasto wybetonowane od rogatki do rogatki nie nadaje się do niczego
oprócz parkowania, a parkować nie ma po co, skoro nikt w nim nie chce
mieszkać i pracować...

(I nie, Manhattan się nie liczy jako kontrprzykład d: ).

--
Laisar

zakaz wjazdu na most [DC]