zakaz wnoszenia tel.kom.

Data: 2010-12-17 22:45:05
Autor:
zakaz wnoszenia tel.kom.
witam,
wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
komórkowych (sądy, prokuratury itd) a ja zupełnie nie rozumiem o co chodzi,
a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne, ale nie ma
pojęcia jakie i dlaczego, może ktoś wie o co chodzi i jakie to przepisy?
mnie się wydaje że taki telefon komórkowy jest zupełnie nie groźny, a
telefony stacjonarne pewnie można wnosić, dobrze że jeszcze nie każą
zegarków zdejmować, więc się zastanawiam w czym taka komórka jest taka
niebezpieczna, przecież żeby takim telefonikiem trafić kogoś w głowę z
odległości paru metrów to już trzeba być specjalnie wyszkolonym komandosem,
a nawet trafienie raczej zgonu nie spowoduje, ktoś ma jakiś pomysł?

Data: 2010-12-17 22:47:29
Autor: RadoslawF
zakaz wnoszenia tel.kom.
Dnia 2010-12-17 22:45, Użytkownik news napisał:

[...]

Nagrać możesz takiego urzędnika czy sędziego a oni czasem totalne
głupoty wygadują.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-17 23:04:16
Autor:
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "RadoslawF" napisał:
[...]

ale ja nie mam wszystkomającej komórki!
a dyktafonów nie zabraniają wnosić,
to musi być coś albo powaznego, albo tak głupiego jak to że ślimak to ryba.

Data: 2010-12-17 23:01:52
Autor: neoniusz
zakaz wnoszenia tel.kom.

Taka sama glupota jak to, ze w niektorych sklepach (np. ten po%#$%%@ decathlon) wolno wnosic damskie torebki, a nie wolno plecakow.

Data: 2010-12-18 17:45:48
Autor: Paweł Andziak
zakaz wnoszenia tel.kom.
W dniu 17.12.2010 23:01, neoniusz pisze:
[...]

Zazwyczaj dopóki temperatura nie spadnie poniżej 0, nie noszę kurtki.
Jak się zrobiło zimno, poszedłem do Decathlona, żeby kupić kurtkę -
byłem w swetrze. Wybrałem kurtkę, poszedłem do kasy, zapłaciłem i...
założyłem kurtkę na siebie. Przy wyjściu podbiega do mnie ochroniarz:

- Gdzie Pan kupił tę kurtkę?!
- U was...
- Kiedy?!
- 3 minuty temu
- Ale kurtka ma wszystkie metki, etykietki, itd!!!
- No i?
- ....

Gość chyba sam nie wiedział co ma zrobić, więc mu pokazałem paragon i
kazałem przeczytać datę zakupu. Puścił mnie, ale dalej nie był
specjalnie przekonany...

--
ganda

Data: 2010-12-18 23:02:44
Autor: pawelj
zakaz wnoszenia tel.kom.
[...]

No to ten pan powinien premie za czujność dostać. Chyba po to to napisałeś prawda?

--
Pawełj

Data: 2010-12-18 23:17:44
Autor: niusy.pl
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik "pawelj" <p_blablabal@onet.pl>

[...]

Chyba za nieudolność.

Data: 2010-12-20 10:43:34
Autor: Paweł Andziak
zakaz wnoszenia tel.kom.
W dniu 18.12.2010 23:02, pawelj pisze:
[...]

Jakby poprosił o pokazanie paragonu, to by było ok. Ale gość nie
wiedział co ma zrobić po tym, jak już mnie zatrzymał... Gdybym sam nie
wyjął paragonu i mu nie pokazał, to pewnie byśmy sobie tak stali do
nowego roku...

--
ganda

Data: 2010-12-17 23:55:46
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik <news> napisał

wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
komórkowych (sądy, prokuratury itd)

Wnoszenia czy używania? Bo to różnica.

a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne,

I co - zabiera te komórki do depozytu? ;-)

ktoś ma jakiś pomysł?

Żaden. W każdym razie nigdzie się z takim przypadkiem nie spotkałem, a w urzędach, sądach i innych instytucjach użyteczności publicznej bywam często. Za to w wielu miejscach widzę zakaz używania komórek i to jest akurat zrozumiałe.

K.

Data: 2010-12-18 00:11:10
Autor:
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "Krzysztof" napisał:
wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia
telefonów komórkowych (sądy, prokuratury itd)
Wnoszenia czy używania? Bo to różnica.

wnoszenia, a nie wniesionego nie da się używać.

a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne,
I co - zabiera te komórki do depozytu? ;-)

do depozytu, a jak nie dasz to nie wpuszczą

Data: 2010-12-18 08:18:56
Autor: Olgierd
zakaz wnoszenia tel.kom.
W dniu Sat, 18 Dec 2010 00:11:10 +0100, news napisał, a ja na to:

a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne,

I co - zabiera te komĂłrki do depozytu? ;-)

do depozytu, a jak nie dasz to nie wpuszczą

Pierwszy słyszę, a w życiu w paru sądach byłem.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-12-20 09:13:03
Autor: Jackare
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.12.18.08.18.54olgierd.rudak.org...

do depozytu, a jak nie dasz to nie wpuszczą

Pierwszy słyszę, a w życiu w paru sądach byłem.

Wchodząc np do siedziby SWW w Wawie oddaje się komórki do depozytu. CO prawda to nie sąd a łużby specjalne, ale nie wolno wnosić praktycznie żadnej elektroniki.

Data: 2010-12-20 08:28:46
Autor: Olgierd
zakaz wnoszenia tel.kom.
Dnia Mon, 20 Dec 2010 09:13:03 +0100, Jackare napisał(a):

[...]

Ĺźadnej elektroniki.

Ja bym tam nawet bez takich numerów nie chciał iść.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-12-21 00:53:37
Autor: Jackare
zakaz wnoszenia tel.kom.

Ja bym tam nawet bez takich numerów nie chciał iść.

Miejsce jak każde inne. Ze służbami też załatwia się interesy, coś sprzedaje, coś kupuje, coś uzgadnia. Pracują tam ludzie jak wszyscy inni i nie torturują rozpalonym żelazem po przekroczeniu progu.....
--
Jackare

Data: 2010-12-20 11:48:24
Autor: qwerty
zakaz wnoszenia tel.kom.
UĹźytkownik "Jackare"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ien36q$e2d$1@node1.news.atman.pl...
Wchodząc np do siedziby SWW w Wawie oddaje się komórki do depozytu. CO prawda to nie sąd a łużby specjalne, ale nie wolno wnosić praktycznie żadnej elektroniki.

Nawet bez rozrusznika serca?

Data: 2010-12-20 11:50:46
Autor: Andrzej Ława
zakaz wnoszenia tel.kom.
W dniu 20.12.2010 11:48, qwerty pisze:
[...]

Kiedyś przez miesiąc pracowałem sobie w Regenersis w Jankach - tam to
taka totalna paranoja, że osoby z rozrusznikiem muszą mieć aktualizowane
zaświadczenie lekarskie o implancie...

Między innymi dlatego im podziękowałem.

Data: 2010-12-18 08:40:30
Autor: Alek
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "Krzysztof" <kdoriain@antyspam.pl> napisał

Za to w wielu miejscach widzę zakaz używania komórek i to jest akurat zrozumiałe.

Zrozumiałe czy nie - to kwestia do dyskusji.
Pytanie jest o podstawę prawną.

Data: 2010-12-18 11:52:48
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iehohj$ic1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Krzysztof" <kdoriain@antyspam.pl> napisał

Za to w wielu miejscach widzę zakaz używania komórek i to jest akurat zrozumiałe.

Zrozumiałe czy nie - to kwestia do dyskusji.
Pytanie jest o podstawę prawną.

Pytanie było o podstawę prawną dotyczącą zakazu wnoszenia.
Z kolei "zakaz używania" (czyli piktogram przekreślonej komórki) jest przypuszczalnie raczej formą prośby albo po prostu informacją, że tutaj się nie używa komórek. Czy użyjesz czy nie, to zależy od Twojej kultury :)

K.

Data: 2010-12-18 12:00:22
Autor: Maruda
zakaz wnoszenia tel.kom.
W dniu 2010-12-18 11:52, Krzysztof pisze:

[...]

Z wyjątkiem samolotów. Tam można nieźle "popłynąć"
Myślę, że gdyby wyjść od samolotów, to każdy w swoim pojeździe może pasażerom postawić dowolne warunki. Jak się komu nie podoba, to niech idzie piechotą.
A w przypadku urzędów - myślę, że jak ktoś już wskazał, chodzi tylko o trzymanie motłochu z mordą przy ziemi. Urzędnicza buta.
Myślę, że nikt już nie lansuje tezy, że telefony zakłócają pracę sieci komputerowej ;)

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-18 12:09:43
Autor: qwerty
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "Maruda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iei486$kaq$1@news.onet.pl...
Z wyjątkiem samolotów. Tam można nieźle "popłynąć"

W jakim sensie? Dużo osób korzysta z telefonu komórkowego i jakoś nie ma wielkich afer.

Data: 2010-12-28 12:59:39
Autor: Gotfryd Smolik news
zakaz wnoszenia tel.kom.
On Sat, 18 Dec 2010, qwerty wrote:

Użytkownik "Maruda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iei486$kaq$1@news.onet.pl...
Z wyjątkiem samolotów. Tam można nieźle "popłynąć"

W jakim sensie?

  Historycznym? ;)

Dużo osób korzysta z telefonu komórkowego i jakoś nie ma
wielkich afer.

  Ale przez lata obowiazywała teza "przecież to musi wpływać".
  Bez względu na to, że nikt porządnie nie sprawdzał:
- *jak* ma wpływać
- *czy* *może* wpływać (jak mogłoby, to strach byłby latać na sprzęcie
  aż tak słabo odpornym na zakłócenia!)

  Takie "twierdzenie o szpinaku" w nowszym wydaniu...

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-12-18 15:04:52
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:iei486$kaq$1news.onet.pl...

A w przypadku urzędów - myślę, że jak ktoś już wskazał, chodzi tylko o trzymanie motłochu z mordą przy ziemi. Urzędnicza buta.

Myślę, ze chodzi o to, by po prostu nie przeszkadzać ludziom w pracy. Zwłaszcza w miejscach, gdzie boksy urzędnicze nie są oddzielone od części ogólnopublicznej żadną przegrodą tłumiącą dźwięki.

K.

Data: 2010-12-18 15:08:34
Autor: Alek
zakaz wnoszenia tel.kom.
[...]

To czemu nie napiszą po prostu "prosimy o zachowanie ciszy"? Kiedyś takie wywieszki widziałem w aptekach.

Data: 2010-12-20 09:58:03
Autor: Tomasz Kaczanowski
zakaz wnoszenia tel.kom.
Maruda pisze:
[...]

sieci komputerowej nie, ale czasem siec radiową.... Zresztą niejednokrotnie było słychać to w audycjach na żywo, gdy któryś z polityków nie wyłączył komórki, tylko ją wyciszył...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-12-20 22:09:04
Autor: Marek Dyjor
zakaz wnoszenia tel.kom.
Tomasz Kaczanowski wrote:
Maruda pisze:
[...]

a to wina jest wsam raz złej jakości sprzętu :)

Data: 2010-12-18 12:28:30
Autor: Alek
zakaz wnoszenia tel.kom.
[...]

Ja bym nie dzielił włosa na czworo, zakaz wnoszenia i używania to praktycznie prawie to samo a stosowany piktogram nie ma urzędowo ustalonego znaczenia, więc można go sobie różnie interpretować.

Z kolei "zakaz używania" (czyli piktogram przekreślonej komórki) jest przypuszczalnie raczej formą prośby albo po prostu informacją, że tutaj się nie używa komórek. Czy użyjesz czy nie, to zależy od Twojej kultury :)

Jeśli chodzi o zakłócanie ciszy rozmową telefoniczną to przecież takim samym zakłóceniem bedzie np. głośna rozmowa. Jest jeszcze wiele innych niepożądanych zachowań regulowanych wyłącznie kulturą. Musi być inny powód i cel dla którego ktoś chce regulować akurat komórki.

Data: 2010-12-18 23:31:03
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał

[...]

No i właśnie dla tak rozumujących osób są zakazy.
Ponieważ, jak widać na załączonym obrazku, prośba nie odniosłaby żadnego efektu :)

K.

Data: 2010-12-19 18:05:09
Autor: niusy.pl
zakaz wnoszenia tel.kom.

[...]

Na załączonym obrazku widać, że urzędnik nie musi liczyć się z potrzebami petentów tylko swoimi.

Data: 2010-12-19 18:17:29
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:iele07$577$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Rozumiem, że on tam dla siebie i swoich potrzeb siedzi i te papierki przekłada :)

K.

Data: 2010-12-19 18:59:05
Autor: RadoslawF
zakaz wnoszenia tel.kom.
Dnia 2010-12-19 18:17, Użytkownik Krzysztof napisał:

Na załączonym obrazku widać, że urzędnik nie musi liczyć się z potrzebami petentów tylko swoimi.

Rozumiem, że on tam dla siebie i swoich potrzeb siedzi i te papierki przekłada :)

Nie tylko swoich potrzeb, dolicz jeszcze jego dzieci, żonę i kochankę,
jeśli ma.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-18 00:31:56
Autor: Krzysztof 45
zakaz wnoszenia tel.kom.
news napisał(a):
witam, wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów komórkowych (sądy, prokuratury itd)
Jakie miasto? Jak można wiedzieć.
Bo widzę że to jakiś regionalny pomysł, w stylu prawybory.
A jak poinformujesz że nie posiadasz, to co, rewizja?
a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne, ale nie ma pojęcia jakie i dlaczego, może ktoś wie o co chodzi i jakie to przepisy?
I tak Ci za dużo powiedział, że nie ma pojęcia i dla czego.
Ten imbecyl który wprowadził ten zakaz też nie ma pojęcia dla czego.
Wprowadził bo ma wytyczne od najjaśniejszych nam panujących.
Teraz nadeszły czasy na zakazy. Naród testują w jakim stopniu jest
zbaraniały. Jak by nie mogli tego stwierdzić po wyborach.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-18 17:58:11
Autor:
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "Krzysztof 45" napisał:
witam, wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz
wnoszenia telefonów komórkowych (sądy, prokuratury itd)

Jakie miasto? Jak można wiedzieć.
Bo widzę że to jakiś regionalny pomysł, w stylu prawybory.

Łomża.

A jak poinformujesz że nie posiadasz, to co, rewizja?

jak bramka pipnie to kto wie.

I tak Ci za dużo powiedział, że nie ma pojęcia i dla czego.

ja po prostu myślałem że jest jakiś przepis i chciałem go poznać, bo bardzo mnie interesuje powód takich zakazów, ale widzę że przypomina mi to trochę sytuację z samolotami, gdzie zabraniają włączania telefonów jakoby one zakłócały pracę urządzeń, bo jeśli te samoloty takie wrażliwe na zakłócenia to aż strach nimi latać.

Data: 2010-12-18 17:58:10
Autor: m4rkiz
zakaz wnoszenia tel.kom.
?Użytkownik <news> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d0ce6dd$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

slyszales kiedys dosyc charakterystyczny sygnal komorki w glosnikach czy radiu?
teraz przemnoz to przez liczbe pasazerow - 100-180, dodaj do tego fakt ze jezeli
samolot nie ma wlasnego btsa to nadajniki w komorkach beda pracowac z maksymalna
moca i wyobraz sobie co *teoretycznie* mogloby sie zdazyc... A skoro pasazer i
tak zasiegu nie bedzie mial to niech poprostu wylaczy czy przelaczy w odpowiedni
tryb i juz...

Data: 2010-12-22 23:13:45
Autor: Jacek_P
zakaz wnoszenia tel.kom.
m4rkiz napisal:
[...]

Legendy urbana :)

Samoloty od wielu lat istotne instalacje mają ekranowane. Czy sądzisz, że w innym przypadku byłaby szansa przeżyć trafienie piorunem? Hint: indukcja.
Hint2: przeciętnie powyżej 600 m sygnał bazy zanika.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-12-18 19:35:10
Autor: Krzysztof 45
zakaz wnoszenia tel.kom.
news napisał(a):
Łomża.
Jakiś lokalny pomysł.
ale widzę że przypomina mi to trochę sytuację z samolotami, gdzie zabraniają włączania telefonów jakoby one zakłócały pracę urządzeń, bo jeśli te samoloty takie wrażliwe na zakłócenia to aż strach nimi latać.
No niestety, gdy tel loguje sie do sieci i odwrotnie, to robi sie syf.
Może lokalna władza zainstalowała podsłuchy urzędasom, i im padają jak
komórki sie logują? :)

Może jakieś pismo wystosuj do przewodniczącego rady gminy lub do
starosty? Sam jestem ciekaw odpowiedzi.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-18 22:18:52
Autor:
[...]

nawet nie miał bym pojęcia gdzie takie pismo wystosować, zresztą nie mam
ochoty na użeranie się  z urzędasami, i tak byłem zadowolony że udało mi się
w ciągu godziny uzyskać wgląd w dokumentację, i nie kazali mi składać
pisemnej prośby i czekać tydzień na odpowiedź, a potem składać pisemną
prośbę o ksero i czekać tydzień na pozwolenie i kto wie co jeszcze bo tu to
norma, po prostu bardzo zdziwił mnie ten absurd na tyle że się ochroniarza
spytałem, a skoro on nie wiedział to myślałem że tutaj ktoś wie o co chodzi,
czyli wychodzi że co, w urzędach mogą sobie dowolne absurdy wprowadzać nawet
bez wprowadzenia ustawy?

Data: 2010-12-28 13:07:11
Autor: Gotfryd Smolik news
zakaz wnoszenia tel.kom.
On Sat, 18 Dec 2010, news wrote:

czyli wychodzi że co, w urzędach mogą sobie dowolne absurdy wprowadzać nawet
bez wprowadzenia ustawy?

  Podobnie mogą kraść, zabijać ludzi itede.
  Nie, nie mają prawa - ale fizyczną możliwość (niestety?) tak.
  I dopóki nie ma za jakiś czyn kary, to... nie ma.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-12-28 15:17:57
Autor: Papuso Smurfso
zakaz wnoszenia tel.kom.
Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
[...]

czyli co, idzie baba na rozprawę (ma się stawić jako śfiadek) i każą jej
oddać telefon, albo ściongnońć majtki, kobieta odmawia (bo po kiego ma
oddawać obcej osobie sfoją prywatną rzecz, albo majtki ściongać skoro nie ma
takiego prawnego wymogu), więc ochrona jej nie fpuszcza i co dalej?:O)

Data: 2010-12-18 07:25:39
Autor: MadMan
zakaz wnoszenia tel.kom.
Dnia Fri, 17 Dec 2010 22:45:05 +0100, news napisał(a):

wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
komórkowych (sądy, prokuratury itd) a ja zupełnie nie rozumiem o co chodzi

Ja też nie wiem o co chodzi. Byłem ostatnio w sądzie i normalnie
wniosłem telefon - na bramce poszedł do szufladki, przeszedłem przez
bramkę, zabrałem telefon i poszedłem dalej. Nieco inaczej parę lat temu w WKU miałem - kazali wyłączyć przed
wejściem i tyle, zapewne jakieś względy bezpieczeństwa (teren wojskowy
itp.). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-18 23:19:41
Autor: pawelj
zakaz wnoszenia tel.kom.
Ja też nie wiem o co chodzi. Byłem ostatnio w sądzie i normalnie
wniosłem telefon - na bramce poszedł do szufladki, przeszedłem przez
bramkę, zabrałem telefon i poszedłem dalej.

A to przy okazji może ktoś mi rozjaśni temat owej 'szulady". Jakieś 5 lat temu byłem  w sądzie z mamą. Kazali jej położyć torebkę na biurku poza bramką a jej samiej przejśc przez bramkę. Poza bramką dostała swoją torebkę. nawet nikt do niej nie zjażał.
Mama zaciekawiona spytała panów czemu ta kontrola ma służyć bo przecież ona jakby szła zła np z pistoletem czy nożem to raczej nie miała by w ręce tylko w torebce odpowiedzieli że nie wiedzą ale każdy o to pyta.
Tak samo wyglądała moja kontrol. Miałem w kieszeni tabletki do ssania na gardło które wywoływały piszczenie bramki. Przełożenie do saszetki na dokumenty zadowoliło w zupełności "bramkarzy".
Czemu więc służą (czy służyły bo ja tam 5 lat temu ostatnio bytem) kontrole?

--
PawełJ

Data: 2010-12-19 07:39:12
Autor: Alek
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "pawelj" <p_blablabal@onet.pl> napisał

[...]

Na szkoleniu powiedzieli im, że jak coś zapiszczy to delikwent ma to wyłożyć z kieszeni na blat. Szkolący miał na myśli to, że wtedy można te rzeczy obejrzeć i osobno sprawdzić, ale albo zapomniał to jasno powiedzieć albo kursanci zapomnieli. No i teraz matołki wykonują ślepo wyuczone czynności, a że nie rozumieją ich sensu to jest jak jest.

Data: 2010-12-19 18:06:49
Autor: niusy.pl
zakaz wnoszenia tel.kom.

[...]

Podporządkowaniu przeciętnego ludzika

Data: 2010-12-18 23:12:44
Autor: pawelj
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik <news> napisał w wiadomości news:4d0bd8e2$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
witam,
wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
komórkowych
Bywam codziennie w różnych urzędach - gmin - mniej więcej 3 lub 4 dziennie od ponad 12 lat. i nigdy ani nigdzie nie spotkałem zakazu wnoszenia czy używania telefonu.
 (sądy, prokuratury itd) a ja zupełnie nie rozumiem o co chodzi,
w sądzie byłem ze 3 razy i też problemem nie było wniesienie telefonu.

Raz jeden jedyny zostałem poproszony o wyłączenie telefonu na stacji paliw. Przy tankującym się moim aucie. Ponieważ rozmowa była ważna dla mnie to spytałem sie tego co mi zabronił używac, gdzie mam stanąć żeby móc rozmawiać. Już 2 metry  dalej było ok.
Może tu tkwi twój problem - może zbyt bardzo demonstracyjnie tego telefonu chcesz używać. Zwłaszcza, że przyszło ci do głowy nim rzucać.

wszędzie w rozmaitych urzędach ...
(sądy, prokuratury itd)

a tak na marginesie to czy sąd lub prokuratura jest urzędem?
Słyszałem o urzedach pracy, gminy, wojewódzkich, nawet pocztowych. Ale "urząd sądowy" to jakoś dziwacznie brzmi.

--
PawełJ

Data: 2010-12-20 09:47:12
Autor: Piotr [trzykoty]
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik <news> napisał
wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
komórkowych (sądy, prokuratury itd)

A co ma się z nimi robić, są jakieś szafki depozytowe?

w czym taka komórka jest taka niebezpieczna,

To zależy czy im chodzi o bezpieczeństwo czy porządek.
Telefony mogą być problemem społecznym, ludziom dzwonią, przeszkadzają, zakłócają jakieś instalacji, choćby nagłośnieniowe.
Jeśli o bezpieczeństwo idzie, to telefon może być urządzeniem do odpalania zdalnego ładunków, porozumienia się z terrprystami na zewnątrz czy pomocnikami w etc. Wiadomo, są i inne sposoby, ale po co ułatwiać.
Ciekawe tylko jaka jest podstawa prawna egzekwowania tegoż zakazu...

Data: 2010-12-20 12:08:59
Autor: niusy.pl
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wytnij@o2.pl>

[...]

Problemem społecznym jest głupota ludzka.

Jeśli o bezpieczeństwo idzie, to telefon może być urządzeniem do odpalania zdalnego ładunków, porozumienia się z terrprystami na zewnątrz czy pomocnikami w etc. Wiadomo, są i inne sposoby, ale po co ułatwiać.

Kupują przestępcom te komórki czy co ?

Data: 2010-12-23 17:40:10
Autor: Papuso Smurfo
zakaz wnoszenia tel.kom.
Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
[...]

a ja się zastanawiam po co tym urzendasom wogle te bramki som?:O)
przeciesz to nie hipermarkety że im tam ktoś towar podprowadzi, a broń w
POlsze jest niedostępna dla obywatela, więc po kiego tam te bramki?:O)

zakaz wnoszenia tel.kom.