zakaz wnoszenia tel.kom.

Data: 2010-12-17 23:55:46
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik <news> napisał

wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
komórkowych (sądy, prokuratury itd)

Wnoszenia czy używania? Bo to różnica.

a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne,

I co - zabiera te komórki do depozytu? ;-)

ktoś ma jakiś pomysł?

Żaden. W każdym razie nigdzie się z takim przypadkiem nie spotkałem, a w urzędach, sądach i innych instytucjach użyteczności publicznej bywam często. Za to w wielu miejscach widzę zakaz używania komórek i to jest akurat zrozumiałe.

K.

Data: 2010-12-18 00:11:10
Autor:
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "Krzysztof" napisał:
wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia
telefonów komórkowych (sądy, prokuratury itd)
Wnoszenia czy używania? Bo to różnica.

wnoszenia, a nie wniesionego nie da się używać.

a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne,
I co - zabiera te komórki do depozytu? ;-)

do depozytu, a jak nie dasz to nie wpuszczą

Data: 2010-12-18 08:18:56
Autor: Olgierd
zakaz wnoszenia tel.kom.
W dniu Sat, 18 Dec 2010 00:11:10 +0100, news napisał, a ja na to:

a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne,

I co - zabiera te komĂłrki do depozytu? ;-)

do depozytu, a jak nie dasz to nie wpuszczą

Pierwszy słyszę, a w życiu w paru sądach byłem.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-12-20 09:13:03
Autor: Jackare
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.12.18.08.18.54olgierd.rudak.org...

do depozytu, a jak nie dasz to nie wpuszczą

Pierwszy słyszę, a w życiu w paru sądach byłem.

Wchodząc np do siedziby SWW w Wawie oddaje się komórki do depozytu. CO prawda to nie sąd a łużby specjalne, ale nie wolno wnosić praktycznie żadnej elektroniki.

Data: 2010-12-20 08:28:46
Autor: Olgierd
zakaz wnoszenia tel.kom.
Dnia Mon, 20 Dec 2010 09:13:03 +0100, Jackare napisał(a):

[...]

Ĺźadnej elektroniki.

Ja bym tam nawet bez takich numerów nie chciał iść.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-12-21 00:53:37
Autor: Jackare
zakaz wnoszenia tel.kom.

Ja bym tam nawet bez takich numerów nie chciał iść.

Miejsce jak każde inne. Ze służbami też załatwia się interesy, coś sprzedaje, coś kupuje, coś uzgadnia. Pracują tam ludzie jak wszyscy inni i nie torturują rozpalonym żelazem po przekroczeniu progu.....
--
Jackare

Data: 2010-12-20 11:48:24
Autor: qwerty
zakaz wnoszenia tel.kom.
UĹźytkownik "Jackare"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ien36q$e2d$1@node1.news.atman.pl...
Wchodząc np do siedziby SWW w Wawie oddaje się komórki do depozytu. CO prawda to nie sąd a łużby specjalne, ale nie wolno wnosić praktycznie żadnej elektroniki.

Nawet bez rozrusznika serca?

Data: 2010-12-20 11:50:46
Autor: Andrzej Ława
zakaz wnoszenia tel.kom.
W dniu 20.12.2010 11:48, qwerty pisze:
[...]

Kiedyś przez miesiąc pracowałem sobie w Regenersis w Jankach - tam to
taka totalna paranoja, że osoby z rozrusznikiem muszą mieć aktualizowane
zaświadczenie lekarskie o implancie...

Między innymi dlatego im podziękowałem.

Data: 2010-12-18 08:40:30
Autor: Alek
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "Krzysztof" <kdoriain@antyspam.pl> napisał

Za to w wielu miejscach widzę zakaz używania komórek i to jest akurat zrozumiałe.

Zrozumiałe czy nie - to kwestia do dyskusji.
Pytanie jest o podstawę prawną.

Data: 2010-12-18 11:52:48
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iehohj$ic1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Krzysztof" <kdoriain@antyspam.pl> napisał

Za to w wielu miejscach widzę zakaz używania komórek i to jest akurat zrozumiałe.

Zrozumiałe czy nie - to kwestia do dyskusji.
Pytanie jest o podstawę prawną.

Pytanie było o podstawę prawną dotyczącą zakazu wnoszenia.
Z kolei "zakaz używania" (czyli piktogram przekreślonej komórki) jest przypuszczalnie raczej formą prośby albo po prostu informacją, że tutaj się nie używa komórek. Czy użyjesz czy nie, to zależy od Twojej kultury :)

K.

Data: 2010-12-18 12:00:22
Autor: Maruda
zakaz wnoszenia tel.kom.
W dniu 2010-12-18 11:52, Krzysztof pisze:

[...]

Z wyjątkiem samolotów. Tam można nieźle "popłynąć"
Myślę, że gdyby wyjść od samolotów, to każdy w swoim pojeździe może pasażerom postawić dowolne warunki. Jak się komu nie podoba, to niech idzie piechotą.
A w przypadku urzędów - myślę, że jak ktoś już wskazał, chodzi tylko o trzymanie motłochu z mordą przy ziemi. Urzędnicza buta.
Myślę, że nikt już nie lansuje tezy, że telefony zakłócają pracę sieci komputerowej ;)

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2010-12-18 12:09:43
Autor: qwerty
zakaz wnoszenia tel.kom.
Użytkownik "Maruda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iei486$kaq$1@news.onet.pl...
Z wyjątkiem samolotów. Tam można nieźle "popłynąć"

W jakim sensie? Dużo osób korzysta z telefonu komórkowego i jakoś nie ma wielkich afer.

Data: 2010-12-28 12:59:39
Autor: Gotfryd Smolik news
zakaz wnoszenia tel.kom.
On Sat, 18 Dec 2010, qwerty wrote:

Użytkownik "Maruda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iei486$kaq$1@news.onet.pl...
Z wyjątkiem samolotów. Tam można nieźle "popłynąć"

W jakim sensie?

  Historycznym? ;)

Dużo osób korzysta z telefonu komórkowego i jakoś nie ma
wielkich afer.

  Ale przez lata obowiazywała teza "przecież to musi wpływać".
  Bez względu na to, że nikt porządnie nie sprawdzał:
- *jak* ma wpływać
- *czy* *może* wpływać (jak mogłoby, to strach byłby latać na sprzęcie
  aż tak słabo odpornym na zakłócenia!)

  Takie "twierdzenie o szpinaku" w nowszym wydaniu...

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-12-18 15:04:52
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:iei486$kaq$1news.onet.pl...

A w przypadku urzędów - myślę, że jak ktoś już wskazał, chodzi tylko o trzymanie motłochu z mordą przy ziemi. Urzędnicza buta.

Myślę, ze chodzi o to, by po prostu nie przeszkadzać ludziom w pracy. Zwłaszcza w miejscach, gdzie boksy urzędnicze nie są oddzielone od części ogólnopublicznej żadną przegrodą tłumiącą dźwięki.

K.

Data: 2010-12-18 15:08:34
Autor: Alek
zakaz wnoszenia tel.kom.
[...]

To czemu nie napiszą po prostu "prosimy o zachowanie ciszy"? Kiedyś takie wywieszki widziałem w aptekach.

Data: 2010-12-20 09:58:03
Autor: Tomasz Kaczanowski
zakaz wnoszenia tel.kom.
Maruda pisze:
[...]

sieci komputerowej nie, ale czasem siec radiową.... Zresztą niejednokrotnie było słychać to w audycjach na żywo, gdy któryś z polityków nie wyłączył komórki, tylko ją wyciszył...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-12-20 22:09:04
Autor: Marek Dyjor
zakaz wnoszenia tel.kom.
Tomasz Kaczanowski wrote:
Maruda pisze:
[...]

a to wina jest wsam raz złej jakości sprzętu :)

Data: 2010-12-18 12:28:30
Autor: Alek
zakaz wnoszenia tel.kom.
[...]

Ja bym nie dzielił włosa na czworo, zakaz wnoszenia i używania to praktycznie prawie to samo a stosowany piktogram nie ma urzędowo ustalonego znaczenia, więc można go sobie różnie interpretować.

Z kolei "zakaz używania" (czyli piktogram przekreślonej komórki) jest przypuszczalnie raczej formą prośby albo po prostu informacją, że tutaj się nie używa komórek. Czy użyjesz czy nie, to zależy od Twojej kultury :)

Jeśli chodzi o zakłócanie ciszy rozmową telefoniczną to przecież takim samym zakłóceniem bedzie np. głośna rozmowa. Jest jeszcze wiele innych niepożądanych zachowań regulowanych wyłącznie kulturą. Musi być inny powód i cel dla którego ktoś chce regulować akurat komórki.

Data: 2010-12-18 23:31:03
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał

[...]

No i właśnie dla tak rozumujących osób są zakazy.
Ponieważ, jak widać na załączonym obrazku, prośba nie odniosłaby żadnego efektu :)

K.

Data: 2010-12-19 18:05:09
Autor: niusy.pl
zakaz wnoszenia tel.kom.

[...]

Na załączonym obrazku widać, że urzędnik nie musi liczyć się z potrzebami petentów tylko swoimi.

Data: 2010-12-19 18:17:29
Autor: Krzysztof
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:iele07$577$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Rozumiem, że on tam dla siebie i swoich potrzeb siedzi i te papierki przekłada :)

K.

Data: 2010-12-19 18:59:05
Autor: RadoslawF
zakaz wnoszenia tel.kom.
Dnia 2010-12-19 18:17, Użytkownik Krzysztof napisał:

Na załączonym obrazku widać, że urzędnik nie musi liczyć się z potrzebami petentów tylko swoimi.

Rozumiem, że on tam dla siebie i swoich potrzeb siedzi i te papierki przekłada :)

Nie tylko swoich potrzeb, dolicz jeszcze jego dzieci, żonę i kochankę,
jeśli ma.

Pozdrawiam

zakaz wnoszenia tel.kom.