zakaz wnoszenia tel.kom.

Data: 2010-12-18 23:12:44
Autor: pawelj
zakaz wnoszenia tel.kom.

Użytkownik <news> napisał w wiadomości news:4d0bd8e2$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
witam,
wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
komórkowych
Bywam codziennie w różnych urzędach - gmin - mniej więcej 3 lub 4 dziennie od ponad 12 lat. i nigdy ani nigdzie nie spotkałem zakazu wnoszenia czy używania telefonu.
 (sądy, prokuratury itd) a ja zupełnie nie rozumiem o co chodzi,
w sądzie byłem ze 3 razy i też problemem nie było wniesienie telefonu.

Raz jeden jedyny zostałem poproszony o wyłączenie telefonu na stacji paliw. Przy tankującym się moim aucie. Ponieważ rozmowa była ważna dla mnie to spytałem sie tego co mi zabronił używac, gdzie mam stanąć żeby móc rozmawiać. Już 2 metry  dalej było ok.
Może tu tkwi twój problem - może zbyt bardzo demonstracyjnie tego telefonu chcesz używać. Zwłaszcza, że przyszło ci do głowy nim rzucać.

wszędzie w rozmaitych urzędach ...
(sądy, prokuratury itd)

a tak na marginesie to czy sąd lub prokuratura jest urzędem?
Słyszałem o urzedach pracy, gminy, wojewódzkich, nawet pocztowych. Ale "urząd sądowy" to jakoś dziwacznie brzmi.

--
PawełJ

zakaz wnoszenia tel.kom.