zakaz wstepu z rowerem

Data: 2009-12-04 21:33:40
Autor: Titus Atomicus
zakaz wstepu z rowerem
Witam,
Wlasnie bylem po zakupy w salonie Cortlandu w biurowcu 'Grupa Zywiec' przy Bitwy Warszawskiej w Warszawie.
I oczywiscie awantura z ochrona, bo rowerow do srodka wprowadzac nie mozna.
Taka typowa wymiana argumentow, jak to z ochrona
- do domu tez pan rower wprowadza?
- jakby pana wpuscic to wszyscy by na rowerach sie tu pakowali
- rower stwarza zagrozenie pozarowe

Standardowo odpowidzialem na pytania:
ad1 do domu - jak najbardziej
ad2 a macie tu duzo klientow z rowerami?
ad3 a co robia tu w wejsciu te chojaki z plastiku? Nie dosc ze zaslaniaja wyjscie to jescze palne sa.
itd

Niewazne. I tak ochrona powolywala sie na jakiegos mitycznego Administratora, ktory zakazal wpuszczac rowery do srodka (podejrzwam ze to sa jednak wytyczne jakiegos goscia z SOLidu, bo ochroniarze z budynkow ochranianych przez SOLId wyglaszaja takie teksty).
Czy ktos dysponuje jakims gotowcem ze skarga do zarzadu, z ktorego moglbym skorzystac?

TA

Data: 2009-12-04 22:33:19
Autor: szaman
zakaz wstepu z rowerem
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

[...]

Pisałem kiedyś w podobnej sprawie do Decathlonu.
Odpisali, zawsze gdy tam jadę biorę ze sobą ten list - glejt. Z wejściem już problemów nie mam...

sz

Data: 2009-12-05 00:20:42
Autor: Titus Atomicus
zakaz wstepu z rowerem
In article <hfbv6v$9sm$1@news.onet.pl>, szaman <piekar22@op.pl> wrote:

> [...]

Odpisali, zawsze gdy tam jadę biorę ze sobą ten list - glejt. Z wejściem już problemów nie mam...

A to dziwne. Ja juz drugi rok jestem bez zadnych listow wpuszczany do Decatlonow (Al. Jerozolimskie i tego w Markach) w Warszawie.

TA

Data: 2009-12-05 01:01:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
zakaz wstepu z rowerem
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje
(niepotrzebne skreślić):
[...]

To była kwestia tego, że Decathlon w okolicy jest w Sosnowcu, a Szaman ma
na rowerze rejestrację "SK ..." - katowicką!

Data: 2009-12-05 09:42:45
Autor: szaman
zakaz wstepu z rowerem
[...]

Ale ten mój to ten w Sosnowcu:P
<Preclowicze ze Śląska zrozumieją ironię:P>

sz

Data: 2009-12-05 11:06:03
Autor: MadMan
zakaz wstepu z rowerem
Dnia Sat, 05 Dec 2009 09:42:45 +0100, szaman napisał(a):

A to dziwne. Ja juz drugi rok jestem bez zadnych listow wpuszczany do Decatlonow (Al. Jerozolimskie i tego w Markach) w Warszawie.

Ale ten mój to ten w Sosnowcu:P
<Preclowicze ze Śląska zrozumieją ironię:P>

Czemu ze Śląska? Przecież Sosnowiec nie jest na Śląsku...

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-05 14:04:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
zakaz wstepu z rowerem
MadMan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

A skąd jest Bartek? :-> No właśnie! Teraz rozumiesz?

Data: 2009-12-06 15:33:42
Autor: szaman
zakaz wstepu z rowerem
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

A skąd jest Bartek? :-> No właśnie! Teraz rozumiesz?

Cii... żeby od razu cały precel musiał wiedzieć co mam w dowodzie wpisane:P

Bartek

Data: 2009-12-06 15:33:11
Autor: szaman
zakaz wstepu z rowerem
MadMan wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Czemu ze Śląska? Przecież Sosnowiec nie jest na Śląsku...

No i właśnie dlatego:P

Data: 2009-12-05 11:10:57
Autor: Titus Atomicus
zakaz wstepu z rowerem
Aha.
Dodam, ze wejscie do rzeczonego salonu Cortlandu znajduje sie na parterze zaraz przy glownym hallu (wiec nie ma mowy o turlaniu sie przez jakies korytarze). Ponadto przestrzen jest spora, no i nie bylo tam zadnego klienta.

Czy naprawde nikt nie pisal jakiegos pisma w podobnej sytuacji i nie moglby sie podzielic gotowcem? TA

Data: 2009-12-06 15:36:21
Autor: szaman
zakaz wstepu z rowerem
[...]

Mojego do decathlonu neistety nie zachowałem. Ale opsiz sytację, podaj przykład prawidłowo zachowującej się konkurecji, napisz o rowerze jako środku lokomocji, opisz, że bnez tego zmuszony jesteś zrezygnować z usług...

szaman

Data: 2009-12-06 19:11:30
Autor: Coaster
zakaz wstepu z rowerem
szaman wrote:
[...]

Co pijesz? ;-)

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-12-06 21:30:54
Autor: szaman
zakaz wstepu z rowerem
Coaster wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

[...]

mam wyminiać:P ?

sz

Data: 2009-12-05 11:49:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
zakaz wstepu z rowerem

[...]

Ja nie musiałem niczego pisać.
Do krakowskiego z rowerem wchodzę bez żadnych problemów.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-04 23:32:41
Autor: Dżejm
zakaz wstepu z rowerem
[...]
Niewazne. I tak ochrona powolywala sie na jakiegos mitycznego
Administratora, ktory zakazal wpuszczac rowery do srodka
[...]

To może być akurat prawda. Nie wiem czemu ale chyba różni administratorzy bardzo nie lubią rowerów.
W takim Wrocławskim Parku Biznesu pracownicy wynajmujących tam firm mają wyraźny zakaz wprowadzania rowerów do budynków. Co jest dziwne, bo w większości z nich są na dole duże, puste, wyłożone kafelkami hole i zaułki, więc nawet za bardzo nie ma co zniszczyć ani trwale pobrudzić. Ponieważ (pomimo ochrony) rowery giną, pracownicy zakaz olewają a zarządca się wkurza.

pozdro

Data: 2009-12-05 09:15:31
Autor: johnkelly
zakaz wstepu z rowerem
Dżejm pisze:
[...]
[...]

To jest coś związanego z "syndromem posiadania władzy". Jakiś Ziutek dostaje władzę administratora budynku, szefa marketu itp, ale, tak na prawdę, niewiele może i niewiele umie. Więc tworzy niczemu nie służące zakazy opierające się na przykład na opiniach sprzątaczek (autentyczne uzasadnienie zakazu wprowadzania rowerów do magazynu do którego wjeżdżały ciężarówki).

pozdro

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

zakaz wstepu z rowerem