zakaz zatrzymywania się a dojazdówki

Data: 2009-03-11 14:37:24
Autor: Jakub Witkowski
zakaz zatrzymywania się a dojazdówki
mdrok pisze:

Droga pożarowa jest zamknięta więc tego można nie brać pod uwagę ale jeśli
wyjeżdzam z garażu podziemnego w prawo to w jaki sposób mam dowiedzieć się o zakazie parkowania?

Masz całkowitą rację, zakazy powinny być powtarzane za każdym
wyjazdem z posesji, podwórka, garażu itd, jak ulica długa.

Data: 2009-03-11 15:11:46
Autor: Wiesław
zakaz zatrzymywania się a dojazdówki

Masz całkowitą rację, zakazy powinny być powtarzane za każdym
wyjazdem z posesji, podwórka, garażu itd, jak ulica długa.

wcale tak napisałem, ale załóż, że na parking wjeżdżasz w lewo jesteś obcy w mieście i wyjeżdżasz z parkingu w prawo, to czy twoim obowiązkiem jest najpierw iść w lewo i szukać znaków zakazu, trochę rozsądku by się przygało, a tak nawiasem na wyjeździe z parkingu pod kinem tam gdzie jeżdżę taki znak został postawiony (powtórzony) ciekawe dlaczego??

Data: 2009-03-11 14:14:45
Autor: mdrok
Wiesław <robert_vv@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

wcale tak napisałem, ale załóż, że na parking wjeżdżasz w lewo jesteś obcy w mieście i wyjeżdżasz z parkingu w prawo, to czy twoim obowiązkiem jest najpierw iść w lewo i szukać znaków zakazu, trochę rozsądku by się przygało, a tak nawiasem na wyjeździe z parkingu pod kinem tam gdzie jeżdżę taki znak został postawiony (powtórzony) ciekawe dlaczego??

Dla mnie to jakaś paranoja, chyba specjalnie tak stawiają znaki żeby SM mogła
zarobić. To się działo na ulicy Chełmońskiego w DC (Ursus).
Ciekawe dlaczego na prostopadłej ulicy Skoroszewskiej są powtórzenia ;/
Jak myślicie, warto walczyć i nie przyjąć mandatu? Jakie są ewentualne koszty
sądowe?

Data: 2009-03-11 16:05:38
Autor: Wiesław
[...]

w przypadku wygranej zerowe, warto walczyć,  a jak nie masz siły i ochoty znajdź studenta prawa, który ma ochotę, a napewno takich jest wielu, dobrze udokumentowane i napisane powództwo to sukces

Data: 2009-03-11 20:00:55
Autor: vpw

Użytkownik "Wiesław" <robert_vv@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp8gp7$jjc$1news.onet.pl...

[...]

No a może lepszym jeszcze przypadkiem jest sytuacja, kiedy przyjechałeś na parking a w nocy ci znaki pozamieniali. Bez przesady. Wyjazdy z posesji, parkingów, stref i tym potobnych (niepublicznych) części infrastruktury nie mogą zmieniać (odwoływać) zakazów, bo to nie są częścią dróg publicznych. Dlatego jak wjeżdzasz na swoją posesję (do garażu, na parking) to musisz pamiętać, że przyjechałeś np.drogą jednokierunkwoą. Ty źle zaparkowałeś, ale gdybyś wyjechał pod prąd lub i spowodował kolizję, to też byś się tłumaczył, że nie powtórzyli znaków - a one są tylko na początku i końcu takiej drogi.

--
vpw

Data: 2009-03-11 23:08:12
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 11 Mar 2009, Jakub Witkowski wrote:

mdrok pisze:

[...]

  Ktoś nawet udokumentował jak to wygląda (1. zdjęcie):
http://www.mikula.rzeszow.net/humor/znaki5.html
(aby nie było - to inny przykład, bo "tylko" seria skrzyżowań)

pzdr, Gotfryd

zakaz zatrzymywania się a dojazdówki