zakładanie korb truvativa

Data: 2010-07-22 14:00:38
Autor: mariuszmo
zakładanie korb truvativa
niech mnie ktoś oświeci z tymi korbami carbonowy noir 2010

zawsze miałem shimano ale skusiłem się na truvativa na próbę poza tym pasuje kolorystycznie

do sprawy - w moim treku jest mufa 73 wg PDFa z manualem nie stosuje jakichkolwiek podkładek i tak też wkręcam miski non drive i drive side

1. ta plastikowa bezbarwna tuleja wchodzi tym grubszym w miskę od strony napędu i reguluje się po przeciwnej? 2. jak wkładam korby to oś po wielowypuście ma taką uskok i się pogrubia
ten uskok blokuje już przy samym końcu wkładania osi do miski bo w misce "non drive side" jest metalowa tulejka która osi pozwala wejść tylko do pewnego stopnia, skręcam wszystko ale od strony napędu korba nie dochodzi całkiem do miski bo blokuje ją ta tulejka i fazka na osi po przeciwnej stronie.
W efekcie widać pomiędzy korbą a miską parę milimetrów osi - tak ma być?

Data: 2010-07-22 16:36:29
Autor: kml
zakładanie korb truvativa

Użytkownik " mariuszmo" <mariuszm.o@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i29iu6$6gs$1inews.gazeta.pl...

Masz jakieś luzy po złożeniu sytemu? Linia łańcucha jest ok? Jeżeli nie a potem tak to założyłeś dobrze. Ja w poisonie korygowałem linię łańcucha podkładkami niezgodnie z zaleceniami producenta i było ok. Pamiętaj żeby posmarować łożyska w suporcie.

kml
Przerwa techniczna do 23/07/2010

Data: 2010-07-22 21:03:14
Autor: Ignac
zakładanie korb truvativa

W efekcie widać pomiędzy korbą a miską parę milimetrów osi - tak ma być?

  te korby nie bedą pasować...maja pewnie inną linię łańcucha...na skrajnych
  przełożeniach łańcuch będzie koszony jak cholera.W mojej ocenia wróć do   tych które miałeś na pewno będą pasować...jak pozostaniesz przy nowych to
  obie przerzutki oczywiście do regulacji i może nie być porządanych efektów.
  Jednym słowem pakujesz się w niezłą kabałę.

  Ignac

Data: 2010-07-22 21:30:10
Autor: kml
zakładanie korb truvativa

Użytkownik "Ignac" <maksWYTNIJTO@lama.net.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000969.4c4895f2newsgate.onet.pl...

[...]

Co Ty pierniczysz?! Miałeś w rękach ten system, że wydajesz takie wyroki?