zakładanie korb truvativa

Data: 2010-07-22 21:03:14
Autor: Ignac
zakładanie korb truvativa

W efekcie widać pomiędzy korbą a miską parę milimetrów osi - tak ma być?

  te korby nie bedą pasować...maja pewnie inną linię łańcucha...na skrajnych
  przełożeniach łańcuch będzie koszony jak cholera.W mojej ocenia wróć do   tych które miałeś na pewno będą pasować...jak pozostaniesz przy nowych to
  obie przerzutki oczywiście do regulacji i może nie być porządanych efektów.
  Jednym słowem pakujesz się w niezłą kabałę.

  Ignac

Data: 2010-07-22 21:30:10
Autor: kml
zakładanie korb truvativa

Użytkownik "Ignac" <maksWYTNIJTO@lama.net.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000969.4c4895f2newsgate.onet.pl...

[...]

Co Ty pierniczysz?! Miałeś w rękach ten system, że wydajesz takie wyroki?

kml
Przerwa techniczna do 23/07/2010

zakładanie korb truvativa