zakłady w Rosji. Czy dzi¶ spadnie samolot!

Data: 2011-09-10 02:34:25
Autor: Stan69
zakłady w Rosji. Czy dzi¶ spadnie samolot!
Data: 2011-09-10 09:32:30
Autor: Heinzkalter
zakłady w Rosji. Czy dzi¶ spadnie samolot!

"Stan69" <gkoo6@wp.pl> wrote in message news:j4eban$o3i$1news.onet.pl...
może tesz obstawimy:

Ja stawiamAirbus 32x

http://www.fakt.pl/Szokujace-zaklady-w-Rosji-Czy-dzis-spadnei-samolot-,artykuly,114455,1.html

jk

Za¶mieciłe¶ trochę grupę ostatnio - przynajmniej postarałby¶ się ortografów nie sadzić

Data: 2011-09-10 11:13:58
Autor: Stan69
zakłady w Rosji. Czy dzi¶ spadnie samolot!
Za¶mieciłe¶ trochę grupę ostatnio - przynajmniej postarałby¶ się ortografów
nie sadzić

te posty wykoanew sa przy pomocy mojego nowego spelczekera, tylko mam problem w łaczaniem automatycznym opcji "polish"

jk

Data: 2011-09-10 11:51:54
Autor: Gershon
zak�ady w Rosji. Czy dzi� spadnie samolot!
W dniu 2011-09-10 11:13, Stan69 pisze:
Za�mieci�e� troch� grup� ostatnio - przynajmniej postara�by� si� ortograf�w
nie sadziďż˝

te posty wykoanew sa przy pomocy mojego nowego spelczekera, tylko mam
problem w �aczaniem automatycznym opcji "polish"

jk

Kolina,
wyłącz spelczekera, i nie uciekaj z lekcji polskiego, to się może jeszcze tej ortografii nauczysz...

Data: 2011-09-10 12:55:18
Autor: Stan69
zak?ady w Rosji. Czy dzi? spadnie samolot!
jeszcze tej ortografii nauczysz...

dziekio za zaufanie, popraw kodowanie (powiedziałem wiersza)

JK

Data: 2011-09-10 20:01:36
Autor: Heinzkalter

"Stan69" <gkoo6@wp.pl> wrote in message news:j4ffmt$ev5$1news.onet.pl...
>jeszcze tej ortografii nauczysz...

dziekio za zaufanie, popraw kodowanie (powiedziałem wiersza)

JK

Widzę, że nie zrozumia les aluzji - w takim razie bedzie ja¶niej: WYPAD!!!

Data: 2011-09-11 21:20:33
Autor: Stan69
zak?ady w Rosji. Czy dzi? spadnie samolot!
Widzę, że nie zrozumia les aluzji - w takim razie bedzie ja¶niej: WYPAD!!!

piszesz do niego czyu do Mnie?

jk

Data: 2011-09-12 19:23:53
Autor: Heinzkalter

"Stan69" <gkoo6@wp.pl> wrote in message news:j4j1m9$4ma$1news.onet.pl...
>Widzę, że nie zrozumia les aluzji - w takim razie bedzie ja¶niej: >WYPAD!!!

piszesz do niego czyu do Mnie?

jk

do Ciebie

Data: 2011-09-12 21:20:49
Autor: Stan69
zak?ady w Rosji. Czy dzi? spadnie samolot!
do Ciebie

ja jestem animatorem grypy wiec jakbym wypadł to by UMARŁA

jk

Data: 2011-09-12 23:22:39
Autor: Heinzkalter

"Stan69" <gkoo6@wp.pl> wrote in message news:j4lm2s$nfm$1news.onet.pl...
>do Ciebie

ja jestem animatorem grypy wiec jakbym wypadł to by UMARŁA

jk

A ja mam paszport Polsatu. Wypad.

hk

Data: 2011-09-13 08:17:16
Autor: Stan69
zak?ady w Rosji. Czy dzi? spadnie samolot!
A ja mam paszport Polsatu. Wypad.

hwalić hazdy może. Jak masz to pokaż. zdobendziesz szacun

jk

Data: 2011-09-13 07:52:08
Autor: Krzysztof Chajęcki
zak?ady w Rosji. Czy dzi? spadnie samolot!
Dnia Tue, 13 Sep 2011 08:17:16 +0200, Stan69 napisał(a):

hwalić

hazdy

zdobendziesz

reszta po polsku... :-P

--
m.

Data: 2011-09-13 09:57:00
Autor: Stan69
zak?ady w Rosji. Czy dzi? spadnie samolot!
hwalić
to so literówki. Ja inwestujem w edukacje przede wszystkim pilotow±

jk

Data: 2011-09-13 09:54:48
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 13 Sep 2011 09:57:00 +0200, Stan69 napisał(a):

hwalić
to so literówki. Ja inwestujem w edukacje przede wszystkim pilotow±

jk

a teorii latania też się uczysz????

--
m.

Data: 2011-09-13 11:55:51
Autor: Stan69
zak?ady w Rosji. Czy dzi? spadnie samolot!
a teorii latania też się uczysz????

lol, lanta gdy SIĘ uczyłem mam za sobo. Teraz ja szkolę.....

jk

Data: 2011-09-13 12:48:57
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:55:51 +0200, Stan69 napisał(a):

a teorii latania też się uczysz????

lol, lanta gdy SIĘ uczyłem mam za sobo. Teraz ja szkolę.....

z teorii lotu?

--
m.

Data: 2011-09-13 15:55:34
Autor: CeSaR
zak?ady w Rosji. Czy dzi? spadnie samolot!
z teorii lotu?

Masz jakis szczegolny cel w karmieniu tego trolla?

Data: 2011-09-13 15:22:00
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 13 Sep 2011 15:55:34 +0200, CeSaR napisał(a):

z teorii lotu?

Masz jakis szczegolny cel w karmieniu tego trolla?

ukryty ;-D

--
meping

Data: 2011-09-13 20:30:18
Autor: Piotr
zak?ady w Rosji. Czy dzi? spadnie samolot!
ukryty ;-D

jeste¶ EMO i nosisz pumby w pentagramy?

Data: 2011-09-14 08:43:20
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Tue, 13 Sep 2011 20:30:18 +0200, Piotr napisał(a):

ukryty ;-D

jeste¶ EMO i nosisz pumby w pentagramy?

kolina, nawet nie potrafisz się sam podpisać.... :-P

--
m.

Data: 2011-09-10 20:27:35
Autor: Artur Miller
zakłady w Rosji. Czy dzi¶ spadnie samolot!

Użytkownik "Stan69" <gkoo6@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4fa39$n26$1news.onet.pl...
> [...]

te posty wykoanew sa przy pomocy mojego nowego spelczekera, tylko mam
problem w łaczaniem automatycznym opcji "polish"

Tobie to by sie mózgoczeker przydal czasem .

@

Data: 2011-09-12 13:30:39
Autor: CeSaR
zakłady w Rosji. Czy dzi¶ spadnie samolot!
Tobie to by sie mózgoczeker przydal czasem .

Tam było pusto, jest pusto i bedzie pusto.
I zaden "czeker" tego nie zmieni..

zakłady w Rosji. Czy dzi¶ spadnie samolot!