zakompleksione elity?

Data: 2012-07-03 21:04:28
Autor: mkarwan
zakompleksione elity?
Po raz kolejny usłyszałam w telewizji "radosną" wiadomość, że oto okazaliśmy sie dobrymi gospodarzami Euro 2012, a goście i kibice wyjeżdżali dobrze o nas myśląc.
Czy nadający te komunikaty mają świadomość, że podtrzymują w ten sposób swoje (!) głębokie kompleksy wyrażone lata temu przez Słowackiego;  "pawiem narodów byłaś i papugą" .
My, normalni ludzie wiemy, że jesteśmy gościnni, serdeczni, jak każdy inny, normalny europejski naród.
Nie ma powodu obrażać nas dziennikarskim, fałszywym pseudo zachwytem; ale sukces! cudzoziemcy są z nas zadowoleni! teraz i my możemy nareszcie być z siebie dumni...

Czy można sobie wyobrazić taki tekst w mediach brytyjskich, niemieckich, greckich, czy hiszpańskich?
Nie sądzę.
Chwalić się, że "dobrze nas piszą" mogą tylko głęboko zakompleksione celebryty...

A taki medialny komentarz oficjalnie dziś obowiązuje.
I nie można się podzielić odpowiedzialnością za te bzdury z opozycją, bo po usunięciu z mediów wszystkich myślących niezależnie od "rządzących" za kształt debaty odpowiada dzisiaj wyłącznie PO.
To rządzący mediami nadają emocjonalny kształt i płytki ton wszystkim rozmowom i przekazom.

Ten zakompleksiony przekaz nie idzie "z dołu", lecz "z góry".
Jest narzucany przez "światłe" i  zakompleksione z powodu swojej polskości autorytety medialne.

Pokazało to ostatnio dwu celebrytochamów, którzy własne chamstwo tłumaczyli jakimś absurdalnym stereotypem Polaka, który skonstruowali wedle własnych norm i własnego sposobu bycia.

Ten idiotyczny styl komentowania "sukcesu" Euro 2012 przypomina mi początek lat 90., i liczne teksty prasowe domagające sie czystych toalet w Polsce, po to, byśmy nie musieli wstydzić przed cudzoziemcami.
Czyli nie chodziło o czyste toalety dla nas, bo po co, zdaniem licznych ówczesnych publicystów czyste toalety Polakom.
Ważniejsza jest opinia cudzoziemców i toalety mają być głównie dla NICH!

Ten absurd zdaje się wciąż trwać...
Polacy muszą sobie "zasłużyć" na pochwałę ze strony "władzy", a tę uzyskają pod warunkiem, że spodobają się cudzoziemcom.

Jak strasznie zakompleksione są nasze elity, jak niewiele w nich poczucia własnej, narodowej wartości.
To naprawdę zawstydzające... - mówi Fedyszak-Radziejowska.

Not. Jarosław Wróblewski
źródło http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/fedyszak-radziejowska_dla_fronda.pl:_jak_strasznie_zakompleksione_sa_nasze_elity_22273

Data: 2012-07-03 19:08:26
Autor: Grzegorz Z.
zakompleksione elity?
Dnia Tue, 03 Jul 2012 21:04:28 +0200, mkarwan napisał(a):

Czy można sobie wyobrazić taki tekst w mediach brytyjskich, niemieckich,
greckich, czy hiszpańskich?

MoĹźna.

Data: 2012-07-04 17:38:07
Autor: Przemysław M.
zakompleksione elity?
Dnia Tue, 3 Jul 2012 21:04:28 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Na szczęście nie jesteś ani celebrytą ani dziennikarzem. Jesteś szaraczkiem, który zajmuje się wyłącznie pieprzeniem
głupot na psp.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-07-04 17:49:52
Autor: mkarwan
zakompleksione elity?

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jt1o2p$hu7$1dont-email.me...
Na szczęście nie jesteś ani celebrytą ani
dziennikarzem. Jesteś szaraczkiem, który zajmuje się wyłącznie pieprzeniem
głupot na psp.

Stań przed lustrem i przeczytaj na głos wielokrotnie to co napisałeś.
Dobrze do ciebie pasuje kurduplu.

Data: 2012-07-04 17:53:49
Autor: Przemysław M.
zakompleksione elity?
Dnia Wed, 4 Jul 2012 17:49:52 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

No nie wiem czy wzrost 186 cm mozna zaliczyć do kurduplowatych. ;-)

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-07-04 20:14:26
Autor: Grzegorz Z.
zakompleksione elity?
mkarwan napisał:

kurduplu

Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie. Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny
zabronione.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-04 21:36:43
Autor: Chiron
zakompleksione elity?
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:myk338vmdmvc$.j274pmickpvc$.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

[...]

A właściwie to co w tym złego, że ktoś Cię obraża? Raz on pisze coś złego o Tobie, raz Ty napiszesz o nim- i będzie wszystko gites tenteges
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron