zakrzówek

Data: 2009-03-23 18:14:28
Autor: Radek Zajkowski
zakrzówek
Jaka widoczność na zakrzówku?

--
Radek

Data: 2009-03-23 22:49:09
Autor: Kraken Zakrzówek
zakrzówek
5-6 metrów
bełt 27 metrów

Maciek

Użytkownik "Radek Zajkowski" <nurkowacz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq8g1n$9rp$1inews.gazeta.pl...
Jaka widoczność na zakrzówku?

-- Radek

Data: 2009-03-24 00:01:29
Autor: Radek Zajkowski
zakrzówek
dzieki.
kolega mówil ze 3 metry. musze z nim pogadac:-).
Radek

Data: 2009-03-24 07:32:44
Autor: Kraken Zakrzówek
zakrzówek
To twój kolega.
Jeszcze nigdy na Zakrzowku nie było tak abym nie widział platformy po przekątnej.
A to jest 5 metrów.
Ale jeżeli on tak twierdzi to pewnie możesz mu wierzyć. Ja zarządzam terenem i jestem zainteresowany w jak najlepszym przedstawieniu akwenu. Może po prostu przyjedź, sprawdź czy widać przekątną platformy a potem z nim przedyskutuj problem. :-)
Może to on ma rację.

MSC

Data: 2009-03-29 14:46:45
Autor: Radek Zajkowski
zakrzówek
mój kolega to wariat:-). juz mu to wyjasniłem.

Radek

Data: 2009-03-24 09:36:33
Autor: mysiar
zakrzówek
Radek Zajkowski wrote:
dzieki.
kolega mówil ze 3 metry. musze z nim pogadac:-).
koniecznie z nim pogadaj bo może się koledze jednostki pomyliły ;)
ja sobie nie wyobrazam obejrzec sie do tylu i nie widziec goscia 1m za mna :) chyba że w bełcie.

mysiar

zakrzówek