zakrzowek kraken kurs IDC PADI

Data: 2010-04-27 10:40:12
Autor: centaur000
zakrzowek kraken kurs IDC PADI
A ja chciałem podziękować za właśnie zakończone szkolenie (byłem jednym z
jego uczesników). I muszę powiedzieć i potwierdzić, że był to profesjonalnie zorganizowany kurs, naprawdę trudny i wyczerpujący, ale wartości jakie sie nauczyliśmy podczas wielogodzinnych wykładów, nurkowń i testów nie da się zamienić na pieniądze.Poziom szkolenia niesamowicie wysoki.. Bez wątpienia mągę polecić Maćka i jego centrum Kraken.(bez wazeliny)Koledzy instruktorzy bierzcie z Niego przykład.

Pozdrowienia Wojtek (CMAS)

--

zakrzowek kraken kurs IDC PADI