zakup 7-miejscowego vana

Data: 2011-07-25 20:19:08
Autor: Flyte
zakup 7-miejscowego vana
Witam po raz drugi,

Dnia Mon, 25 Jul 2011 15:15:31 +0200, Flyte napisał(a):
Nie, ale mogę powiedzieć, że jesteś śmierdzącym leniem, bo mimo, że
netykieta nakazuje sprawdzić czy na grupie nie ma już takiego wątku (a
tylko w ostatnim czasie były conajmniej dwa), to ci się nawet tego nie
chciało zrobić. Wstyd i żenada.

Poprzednie watki dot. vanow przeczytalem z zapartym tchem. Co wiecej, doszukiwalem sie innych opinii w SGA klubach itd itp. Ale nie znalazlem tam odpowiedzi na moje pytania. Dlatego napisalem nowy post.

Mimo wszystko dziekuje za troske o kondycje merytoryczna grupy.

F.

--

zakup 7-miejscowego vana