zakup 7-miejscowego vana

Data: 2011-07-25 21:59:51
Autor: Flyte
zakup 7-miejscowego vana
Witam,

Jedyne sensowne auto 7 osobowe, którym jechałem to Viano.
Viano/Vito nie bralem pod uwage. Bryla srednia, i podobno koroduje na potege. Ale dzieki za hint / zaraz zobacze co to za autko (silniki, wzposazenie, ceny itp).

I jak na prawdę chcesz auto dla takiej liczby osób to pomyśl
o czymś takim. Opel Zafira: jak rozłożysz 3 rząd siedzeń, to do
bagażnika nie zmieści się nawet wózek parasolka złożony.

Dlatego nie pozbywam sie bagaznika dachowego:) Choc bardzo nie lubie z nim jezdzic, wiem ze przy 7 osobach bedzie to konieczne.

F.

Data: 2011-07-25 22:52:17
Autor: Adam Szewczak
zakup 7-miejscowego vana

Użytkownik "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:41f0.00000015.4e2dcb37newsgate.onet.pl...
[...]

    To jak juz Vito/Viano (to imo Viano to fabryczna osobowka klasy wyzszej). Mozna by w tym momencie tez Multivana wziasc pod uwage.

PZDr
Adam

zakup 7-miejscowego vana