zakup 7-miejscowego vana

Data: 2011-07-26 17:15:25
Autor: flyteWYTNIJTO
zakup 7-miejscowego vana
Czytalem rozpiske silnikow 1.9 TDI i na rozpisce bylo napisane, ze 1.9 TDI 116KM to wlasnie AUY.
Po przeczytaniu postow tutaj (ze AUY jest stary) myslalem ze silnik ten jest przeszczepiony do tego samochodu, ale jednak nie. Owszem, wiekszosc oferowanych Sharanow/alhambr jest z silnikiem 140KM (nie wiem czy CR), ale na 20 znalazlo sie 4 z silnikiem 116KM wlasnie.

O silnikach 140KM czytalem za lubia pekac glowice itp, dlatego wole 1.9 TDI. Demonem predkosci i tak nie bede.

Flyte

Data: 2011-07-27 08:08:08
Autor: Vlad The Ripper
zakup 7-miejscowego vana

Użytkownik <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:41f0.00000034.4e2eda0dnewsgate.onet.pl...
[...]

Ludzie ściemniają, albo silnik po modyfikacji softu (w Niemczech trzeba podobno to zgłaszać), jeśli to były 1,9 to pewnie 105KM, poza tym jest jakaś wersja 2,0 do wołów roboczych i ma ona 110KM (nie wiem czy stosowali ją w Alhambrach)

O silnikach 140KM czytalem za lubia pekac glowice itp, dlatego wole 1.9 TDI.
Demonem predkosci i tak nie bede.

Akurat osiągi zdrowego 1,9 105KM mozna sporo poprawić modyfikacją softu w okolice ponad 140KM.

Data: 2011-07-27 10:23:22
Autor: omega_fan
zakup 7-miejscowego vana

Akurat osiągi zdrowego 1,9 105KM mozna sporo poprawić modyfikacją softu
w okolice ponad 140KM.

Ponad 140 to sprzęgło nie wytrzyma. Realnie ze 105 można jakieś 130
zrobić. Z mojego AUY mam 143 KM / 370 Nm zrobione.

Data: 2011-07-28 09:01:52
Autor: Vlad The Ripper
zakup 7-miejscowego vana

Użytkownik "omega_fan" <omf@nospam.org> napisał w wiadomości news:j0ohtq$ta9$3news.onet.pl...

[...]

Tak się chwalą tunerzy. Zakładam, że są fachowcami i wiedzą co robią. Ja nie wiem jak dobrze i jak długo to potem jeździ. ;)

zakup 7-miejscowego vana